![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jammer...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Inwoners van het homogeen Nederlandse taalgebied mogen uitsluitend Nederlands gebruiken in hun contacten met diensten die in het homogeen Nederlandse taalgebied gevestigd zijn en waarvan de werkkring alleen dat taalgebied omvat. "Contacten" houdt dus volgens u enkel schriftelijk contact in? Groeten, Jörgen Laatst gewijzigd door Jörgen Noens : 11 oktober 2004 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() iemand met een tolk naar het gemeentehuis sturen? als dit mij overkwam zou ik dit als een messteek ondervinden, ik zou of de factuur van de tolk opsturen naar het gemeentehuis, of géén woord nederlands meer spreken, niks, nada.
al staan er 40 mensen in de rij achter mij, ik verdoe iedereen zijn tijd en ga rustig derriere le coin eens gaan bavarderen, een grote scene maken en de belachelijkheid er van aantonen. ils exagèrent non?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is een cliche antwoord, maar helaas gewoon de waarheid:
In Waterloo zout ge die kans niet krijgen om achter den hoek Nederlands te spreken.
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mag ik aannemen dat je dat van dat belachtelijk doen wel gratis zult doen?
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Probeer maar es met je frans getater enkele wachtenden op stang te jagen.
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Bureaucratie ten top, die taalwetten!
Zolang diegene achter die franstalige aan het loket maar niet te lang moeten wachten, de rest is muggenpis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=5]mouhahahahahahahahahaha[/size]
|||
![]() |
![]() |