![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aantal jaar geleden werd in Venlo een Nederlandse jongen door een lieftallige jongere en zijn vriend doodgeslagen. Die had hen namelijk aangesproken op hun rijgedrag waarbij ze een oude dame bijna omverreden. Zijn moeder sprak er toen ook over dat het de wil van Allah was geweest.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gematigde islam aan het woord.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 februari 2015 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Guinevere is geen gematigde moslima. Ze behoort tot de categorie die het nog steeds normaal vindt dat vrouwen mogen worden geviseerd om een maatschappij te treffen.
Laatst gewijzigd door Rudy : 23 februari 2015 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat lachwekkend? Duralex heeft 100% gelijk. Wat noem jij anders een gematigde moslim?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kennen de islamofoben. Al langer dan vandaag zelfs. Circe. Jou strijd tegen moslims, hoe intellectueel je het ook probeert te verkopen, leidt tot niets. Larie en apekool. Dus ja. De praat van Duralex is lachwekkend. Puberaal. En het meest lachwekkende is hoe je er toch steeds probeert op in te spelen. Laatst gewijzigd door Rudy : 23 februari 2015 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan "is" ook benadrukken door het als IS te schrijven. De zin: "dat IS gematigde islam" slaat dus niet op de Islamitsche Staat (dan klopt de zin niet,), maar is gewoon een beklemtoning van de vervoeging van het werkwoord "zijn". ------------------------------------------------------ Ik strijd niet tegen moslims, blijkbaar is je dat ontgaan. Ik heb kritiek op islam. Een lichte nuance die je ook is ontgaan blijkbaar. Het is niet omdat mijn kritiek op islam tot niets leidt, dat het larie en apekool is. Ik zie niet in waarom Duralex' praat lachwekkend zou zijn, de mens heeft gewoon gelijk. Ondertussen zijn de bijdragen van Duralex al verdwenen. Ben je gaan bleiten rudy?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 februari 2015 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet als God zich van een helpertje bediende, dat noemen we moord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() In deze zaak moet ik aan films denken over psychopaten,
waarbij ze de politie en de media zo lang mogelijk voor de gek houden, vooral door onvindbaar te blijven.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Awel: 1) Vertel dit eens de familie van het slachtoffer !! 2) Die vent had z'n zuur beter zelf opgedronken !! 3) Nu heeft het slachtoffer een definitief probleem !! 4) Of is de dader een slachtoffer ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk komt de verzekering tussen in het brandwondencentrum.
Heb destijds eens 2 werknemers er in gehad. Koste toen 35000 bfr per dag.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit komt nu niet bepaald iets wat men zegt als moeder van een moordenaar die welbewust een jongen heeft doodgeklopt. Daar zit weinig "wil van Allah" in, maar alles "wil van haar eigen zoon, de moordenaar".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 februari 2015 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschrikkelijk moet het zijn voor die dame. Ik hoop dat ze van haar verwondingen en de pijn mag genezen.
En zeggen dat er nog zoveel van dat soort gekken rondlopen zoals de zuurvreter. In de meeste gevallen moet er eerst iets gebeuren voor men de bewaking van bepaalde zaken gaat opvoeren. Stel ik mij de vraag dat als de zuurgooier zoveel 'inlogged' op zijn bankrekening dat men die zijn adres nog niet te pakken heeft of heb ik nu echt teveel naar de serie 24 gekeken. ![]() p.s. Citaat:
Dat gaat moeilijk worden in onze taal als men het woord 'is' gaat schrappen ![]() Zelfs de namen van bepaalde vogelsoorten komen in de problemen. Weg met 'negervink' en 'zigeunervogel': Zweden bant racistische vogelnamen Dit maar even naast het zuurgooien artikel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 februari 2015 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was geen fles zoutzuur die van het schab naar beneden viel, dan staat de poetsvrouw toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Als het over "moord" of "aanval" gaat spreken we niet over "toeval", "lot" of "gods wil". Begrijp je? (en binnenkort ga ik een uurloon vragen voor deze bijlessen "gezond verstand" en "logisch denken").
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 februari 2015 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die dader had het helemaal niet gemunt op die poetsvrouw op zich, dus die poetsvrouw is een 'toevallig' slachtoffer: op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. Toeval dus. Of 'fatum' of 'gods wil' of weet ik veel hoe je het noemen wil. Voor hetzelfde geld was het een klant die slachtoffer was, een kassierster, een toevallige passant of vrachtwagenchauffeur die net iets kwam afleveren of gelijk wie die dader als eerste in die winkel zou tegenkomen. Als ik morgen doodgeschoten word door iemand die om één of andere reden bewust mij en niemand anders wil vermoorden, dan is het geen 'toeval'. Als ik echter morgen in een winkel ben of op straat rondloop, en één of andere zot begint willekeurig in het rond te schieten en ik word dodelijk geraakt, dan is dat wél toeval. Ben je mee, of is het wat te moeilijk? Voor je geld gaat vragen voor je lessen 'gezond verstand' en 'logisch nadenken', stel ik voor dat je eerst zelf nog flink wat lessen gaat volgen, een diplomaatje haalt en dan zien we nog wel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan wordt het toch wel tijd dat Allah zich ginder in de islamitische paradijzen gaat terugtrekken zou ik denken, want Allah's wil is ginds toch wel een beetje uit de hand aan het lopen. vind je niet? Elke commentaar op de VS kan ik dus met alle gemak nu afdoen met: dat is Allah's wil, want die taliban liep daar toevallig voorbij. Leuke insteek. dank voor de diploma tip : welke richting raad je me aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 februari 2015 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen dus onderscheiden: - daden waarbij het slachtoffer door de dader specifiek is gekozen - daden die opzettelijk worden gepleegd, maar waarbij de identiteit van het slachtoffer voor de dader er niet toe doet. Dat is een verschil. Wat ik trouwens onsmakelijk vind, is dat je er een gans ander misdrijf bijhaald uit Venlo om uw eeuwige obsessieve punt te maken. |
|
![]() |
![]() |