![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Je hebt het waarschijnlijk ook wel gehoord van de zuurgooier van de Delhaize.
Wegens mijn website over stalking interesseer ik mij voor alle soorten van stalking. Zo ben ik dan uitgekomen bij zuurgooiers. Ik vind dat dat verkeerd wordt begrepen. Het wordt dus voorgesteld alsof zuurgooien een soort vergelding is. Wat volgens mij helemaal niet klopt. Volgens mij hebben ze een fantasie van dat zuur op iemand te gooien. Dan gaan ze naar de winkel achter zuur. Ze zetten het thuis in de kast. Dan beginnen ze een soort logica uit te werken om te kunnen verantwoorden dat iemand dat in zijn gezicht gaat krijgen. Dan gaan ze op zoek naar een slachtoffer. Als ze dan een gepast slachtoffer hebben gevonden, iemand die iets heeft 'misdaan', dan gaan ze naar huis achter de fles zuur. Ik heb dat dus ook gezien bij gang stalking: eerst wordt er besloten om te gaan stalken, daarna wordt er gezocht naar een reden om dat te verantwoorden.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen begrepen te hebben dat het over afpersing gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afpersing in combinatie met een verwarde geest. Politie heeft intussen beelden van de man verspreid, dus hopelijk wordt hij binnenkort gevat.
Verschrikkelijk voor die schoonmaakster trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Zuurgooien om iemand af te persen komt bijna nooit voor.
Er was mij geen enkel geval bekend. De drang om iemand te verminken en te vernederen komt op de eerste plaats.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gekkerd .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ²
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man wil Delhaize afpersen/chanteren voor werk. Hij heeft ze dus niet meer allemaal op een rijtje. Jammer en erg voor de poetsvrouw die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was... maar dit was haar taqdeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of een Arabische term voor mensen die zuur op hun gelaat krijgen ? Je moet al arab zijn om daar een woord voor te maken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, de dader is dus een bekeerling, een blanke man met westerse achternaam en arabische voornaam. Hij zal gevonden hebben dat die poetsvrouw haar taqdeer gekomen was. Komplete idioot waarschijnlijk. http://www.standaard.be/cnt/dmf20150223_01543798 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wordt mottig van " gelovigen" die dit soort misdrijven onder " het lot van het slachtoffer" duwen, bah! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allah heeft het zo gewild. Ik bedoel, bijtend zuur in je gezicht, dat wil toch iedereen? Meid, zoek psychologische hulp, for real. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() In deze zaak moet ik aan films denken over psychopaten, waarbij ze de politie en de media zo lang mogelijk voor de gek houden, vooral door onvindbaar te blijven.
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 23 februari 2015 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze zaak is duidelijk gesteld dat het stuk krapuul heeft geprobeerd om Delhaize af te persen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat woord gebruiken in deze discussie is er over . Zo kan ik ook taqdeer doen neerdalen op de doekenwijven . Gelukkig denk ik niet op die manier . Gelukkig zijn er veel zoals ik . Anders werd elk doekenwijf gepest bij elke stap ze zette . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() hoeveel kans is er dat zo'n dader op fora wat respons tracht te genereren en aandacht zoekt ivm zijn acties ?
lijkt me bij t profiel te horen, niet ? Laatst gewijzigd door Anna List : 23 februari 2015 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Toch niet iemand met meer dan 150 berichten!
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 23 februari 2015 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder een stelling van voortbestemdheid (het fatum). Waar ik evenmin in geloof, maar die visie op menselijk leed is niet typisch islamitisch. Enige vorm van goedpraten lees ik niet in wat Guinevere schrijft. |
|
![]() |
![]() |