![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() wat is PDA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() PDA is de afkorting voor Personal Digital Assistant, ook wel handheld genoemd.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() hi, ik ben TomB.
ik woon in amerika. ik start voortdurend threads die over mezelf gaan. dat doe ik omdat ik mezelf zo'n interessant en belangrijk persoontje vind. als ik bijvoorbeeld een dure gsm ga kopen, dan zet ik dat op het forum. ik vind het namelijk belangrijk dat de mensen weten dat ik een dure gsm ga kopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De nieuwste snufjes kosten altijd heel veel; binnen enkele maanden zakken de prijzen en dan moet je maar zien of je zo'n dingetje kan laten renderen. Mijn mobieltje was ook niet meteen goedkoop, maar heeft ook een outlook sync (zonder PDA te mogen heten) en ik zou het niet meer kunnen missen ! Als je een drukke en ingewikkelde agenda hebt én ook nog eens een flink aantal projecten via outlook opvolgt (ik weet het, er bestaat betere software voor), dan is dit een superhandige functie. Zonder dat zou ik constant zitten bellen naar ons secretariaat; en als ik één deadline finaal zou missen, kan dat de firma veel meer kosten dan zo'n onozel GSM-toestel. Maar voor zeer veel mensen zijn al die snufjes pure overbodige zever... Dat zouden ze voor mij ook zijn mocht ik niet in de job zitten die ik nu doe.
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() @tomB
Hoe zit het daar eigenlijk met de elektriciteit? Dat het 60Hz is ipv 50Hz dat weet ik. Maar de spanning is die nog altijd 120V? Hier in Europa is die al 40 jaar of meer al 220V
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mwa. Ik ben er niet veel mee. Ik heb een kalenderfunctie in mijn huidige gsm. Was bij mijn vorige gsm een toevalige feature en sedert ik da ding begon te gebruiken kan ik niet meer zonder. Voor de rest moet mijn gsm enkel kunnen bellen en smsen (lezen, want zelf stuur ik er niet veel). Maw: een PDA is voor mij hedendage een beetje overkill. PS: ik krijg juist via een nieuwsbrief dit modelletje onder ogen: http://www.mio-tech.be/products/phon....asp?From=8390 Kostprijs: € 479 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Hoe is de kwaliteit van die ingebouwde cameras? Wij gebruiken nogal veel digitale fotografie om met de fabrikanten te communiceren als er iets kapot is.
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1 megapixel is meestal al veel voor zo'n ingebouwd cameraatje. Paar modellen: http://www.nokia.be/nl/telefoons/mod...610/index.html http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=pp1&pid=10176 http://www.siemens-mobile.com/cds/fr...0.html#content Zoals je ziet niet veel soeps tot nu toe. Maar voor snelle foto'tjes die je enkel op een computerscherm zult bekijken, kun je er al eentje aanschaffen. Begin echter niet om die af te drukken. |
|
![]() |
![]() |