![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mag zo'n knipoog naar iets seksueel of sensueel ? | |||
Neen ! Dik er over. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Neen, maar kom, net er over. Geen spel van maken. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, ochgottekes, 't is op randje, maar het moet kunnen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Zoiets moet zeker kunnen. Allez kom zeg. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 69,23% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn mening, en ik verkondig ze. Helemaal niet om andere meningen te verdringen; hooguit om, met de bijhorende argumenten, te verdedigen en te overtuigen. Ik laat me zelfs soms van mening veranderen, op basis van argumenten van anderen. Daarnaast start ik enquêtes, om te weten. Mocht je niet overtuigd zijn van mijn beweringen, dan kan je misschien eens een enquête opstarten, met de vraag of het wenselijk/... is om zelf te stemmen in je eigen enquêtes. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het beledigend voor mannen dat de makers ervan uitgaan dat zij alleen maar naar zo'n koers gaan voor de billen van de bloemenmeisjes.
Maar goed, het past in een viriele traditie. Uit analyses van smaakvoorkeuren en esthetische vertogen blijkt dat viriliteit voor een bepaalde groep mannen nog steeds bepalend is voor hun culturele preferenties: het soort tijdschriften dat ze lezen ('mannenbladen'), films die ze zien (actie, avontuur, stoere helden), de programma's waar ze naar kijken (auto's, seks), de muziek waar ze naar luisteren (van harde beats tot ZZ Top), de geprefereerde sportdisciplines (voetbal, worstelen, motorsport) of dranken (bier, sterkedrank), etc. Blijkbaar wil de E3-prijs vooral dat publiek aantrekken. Dat mag natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het model in kwestie geen problemen heeft met het fotograferen en afficheren van haar kont, wat is dan eigenlijk het probleem?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |