![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Wielertoerisme/terrorisme verbieden | |||
| Ja |
|
9 | 81,82% |
| Nee |
|
2 | 18,18% |
| Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ambiance verzekerd. Het is wel best dat alleen te riskeren op plaatsen waar voldoende bomen staan. De gemiddelde betoger kan veel rapper rond een boom dribbelen dan een paard, en de gemiddelde rijkswachter zal de knokkels van zijn matrakhand openhalen aan de boom. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met die wielerterroristen en hun toeren, overweeg ik toch meer en meer om een dashcam te installeren in mijn auto's en op mijn moto.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Allemaal jaloers dat gulle met ulle vette kont niet in een strak pakske kunt.
Laat mensen zich sportief uitleven, dan veroorzaken ze minder overlast op bijv. politieke internetfora! |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
Citaat:
Hangbuikzwijnen zijn het! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sportief? Bij het gewichtheffen zeker?
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Twee hé zeg. Mijn heksie perfeksie ene en ik ene. En ik ook een moto.
Maar nog geen elektrische fietsen. Okee ? Of moet ik de bandendruk nog opgeven? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Harley, of een BMW ?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jack neemt het weer serieus... Wat gaan we hier nu nog allemaal meemaken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 maart 2015 om 15:16. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Was iets soortgelijks als met die fietser in deze draad, alleen is mijn verhaal dan echt voorgevallen. Die flik kwam van links op de moto, ik kom van rechts, die gast geeft gas bij in een poging om mijn voorrang af te snijden, waarschijnlijk vanuit de gedachte, ik ben flik en iedereen heeft schrik van mij. Nu, het sloeg hem enigszins tegen, want ik gaf ook wat gas bij in plaats van te stoppen. Hij reed los in mijn zijkant en vloog bovenop de motorkap waar hij zich al schreeuwend van angst vastgreep aan mijn ruitenwissers. En ja, ik kon het natuurlijk niet laten, ik zette die ruitenwissers op, lol, dat was zo grappig, al krijsende zwaaide hij met zijn handen over de voorruit. Natuurlijk, de veiligheid in gedachte trap ik bruusk op de rem dus hij vliegt daar met een rotgang met zijn smikkel tegen de grond. Ik stop en stap uit, gelijk een razende zot stond hij daar te tieren en dreigen, ik ging boeten, jarenlang zou ik de gevangenis invliegen, daar ging hij voor zorgen. De politierechtbank dacht er anders over, zeker na dat een aantal getuigen hun verhaal hadden gedaan, Xenophon werd in zijn recht gesteld, de flik draaide op voor de kosten aan mijn wagen. Die zijn gezicht toen hij op de motorkap hing, zo zwaaiende met zijn handen aan die ruitenwissers, man dat brengt iedere keer weer plezier met zich mee.
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Je vindt wielrennersschoeisel dus wel mooi?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 maart 2015 om 15:38. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toon me een foto van de uwe en ik zal me uitspreken.
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je nog altijd niet begrepen dat die provocaties niet pakken bij mij?
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Citaat:
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 1 maart 2015 om 16:47. |
|
|
|
|