![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe staat u tegenover PEGIDA ? | |||
Is nodig, het Westen heeft geen nood aan een tot haat aanzettende ideologie |
![]() ![]() ![]() |
19 | 82,61% |
Weg met PEGIDA ! Elke mening moet kunnen, zelfs de Islam en dus ook het nazisme! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
Europa moet 100% Islamitisch worden, die vuile racisten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
De Islam zet toch niet aan tot haat en geweld??? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Link van die oorlogsverklaring? Wie is 'ons'? Een aanslag is gelijk aan een oorlog? Van wie moeten die Joden gaan lopen? Ik heb nog géén enkele soldaat in het straatbeeld gezien. Ja op tv in een stad waarvan de burgemeester drie soorten bruin in zijn onderbroek drukt misschien. Maar voor de rest valt het precies nog wel mee met die oorlog hier precies. Misschien moest je maar eens in pakweg Oost-Oekraïne gaan verkondigen in wat voor verschrikkelijke oorlog we hier in België wel niet leven. Pak maar je goeie loopschoenen mee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben dit soort vooringenomen enquêtes zo beu als koude pap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trek er gerust lessen uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schijnt het begrip bedreiging niet geheel en al te begrijpen.
Leg gerust klacht neer, want iemand bedreigen is verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de linkse medemens een gedacht heeft. Omtrent de sociale zekerheid bijvoorbeeld. Ik bezoek dit forum om o.a. te lezen wat die mensen bezig houdt. Toch vraag ik me af of zelfs ook jij geen problemen hebt met een programma van waarlijke islamisering van onze gemeenschap. Pleiten bijvoorbeeld voor een sharia. Pleiten tegen homo's. Meisjes in rokjes uitmaken voor hoeren. Elementen zoals hoofddoeken die toch iets betekenen omtrent gelijkheid m/v. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ruiken we beide niet het verschil tussen oprechte bezorgheid en een andere agenda? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik neem u voor de standaard Belgische anti-Vlaming.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt natuurlijk je eigen mening daarover, ik vertel enkel maar hoe ik u inschat.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
en waarom zou er geen oprechte bezorgdheid zijn ???
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook niet, maar gezien het islamitische geweld, wens ik enkel partijen te steunen, die minstens islam-kritisch zijn. Indien je mij een alternatief kan aanbieden, be my guest.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat VB doet is de hele gemeenschap de schuld toeschuiven. Niet uit oprechte bezorgdheid maar in de hoop zich aan de politieke irrelevantie te ontworstelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Oeps verkeerde knop, zie volgend bericht.
Laatst gewijzigd door JimmyB : 3 maart 2015 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weg met PEGIDA ! Elke mening moet kunnen, zelfs de Islam en dus ook het nazisme! Als elke mening kan is dit ook geldig voo Pegida. Bovendien zeggen dat als de islam moet kunnen het nazisme ook moet kunnen is me een brug te ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Islam die oproept tot haat en geweld mag wel, het nazisme dat oproept tot haat en geweld weer niet... Of bent u van dat principe dat nazisme opeens geen brug te ver meer is als Hitler beweerd had dat Mein Kampf eigenlijk door God gedicteerd werd? |
|
![]() |
![]() |