![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man zoekt krampachtig naar een premierschap in een volgende Grote Coalitie van alle traditionele partijen.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CD&V = ACW. En als Kris ooit nog een postje krijgt zal dat net zoals toen hij Minister-President was bij de gratie van het ACW zijn of het zal niet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die draait met de wind maar hij vergeet niet zijn zakken open te houden. Als zaakvoerder gaat zo een windvaan mij niet zeggen wie ik in dienst moet nemen. Dat ze er wat meer aannemen in hun eigen organisatie, misschien winnen ze dan nog wat stemmekes.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 maart 2015 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Correctie van # 20. Ik heb zo te zien het woord 'niet' vergeten voor 'heeft afgetoetst'. Maar een goeie verstaander zal dat wel begrepen hebben, zeker.? Ik corrigeer vooral om elk misverstand met mijn lieve vrienden belgicisten te vermijden.
![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 maart 2015 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Kris Peeters is zo wat de slechtste verliezer die ik ooit in de politiek geweten heb. Zogezegd meedoen met de regering maar met de onderliggende bedoeling om ze zo rap mogelijk te doen vallen en zelf op het postje te gaan zitten is het laagste wat ik al gezien heb. Nog gemener dan de Grieken met hun Trojaans paard. Ik hoop dat de kiezer dit doorziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik maar denken dat onze politici, in tegenstelling tot die van de rest van de wereld, geen pionnen waren... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 maart 2015 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |