Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2015, 12:07   #21
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

De man zoekt krampachtig naar een premierschap in een volgende Grote Coalitie van alle traditionele partijen.
Oud 29 maart 2015, 12:15   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Nu blijkt dat Kris Peeters samen met Elke Sleurs bevoegd is en dat hij zelfs met haar zijn 'mystery calls' heeft afgetoetst. Hij heeft cavalier seul gespeeld. Hij wilde duidelijk de pluim alleen op zijn hoed steken. Ja, Kris is verre van collegiaal. Een klein ACW-dictatortjes geworden. Wat een algemene afgang al niet met een mens doet!
Tja, Kris is realist, omwille van de smeer likt de kat...

CD&V = ACW.

En als Kris ooit nog een postje krijgt zal dat net zoals toen hij Minister-President was bij de gratie van het ACW zijn of het zal niet zijn.
Oud 29 maart 2015, 12:17   #23
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu blijkt dat Kris Peeters samen met Elke Sleurs bevoegd is en dat hij zelfs met haar zijn 'mystery calls' heeft afgetoetst. Hij heeft cavalier seul gespeeld. Hij wilde duidelijk de pluim alleen op zijn hoed steken. Ja, Kris is verre van collegiaal. Een klein ACW-dictatortjes geworden. Wat een algemene afgang al niet met een mens doet!
Nu je het zegt. Elke Sleurs heeft nog volk nodig om haar kabinet te bevolken. Zou dat niet iets voor u zijn? Je kan dan Kris Peeters in de gaten houden voor De Partij.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2015, 12:17   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat werd reeds duidelijk tijdens het laatste debat met alle kopstukken van de partijen vlak voor de verkiezingen van 25 mei 2014. Toen kwam er van uit het TV-kijkend publiek een vraag: Heeft het ACW schuld aan het Arco-debacle? Tot mijn stomme verbazing antwoordde ons Krisje Peeters ongenuanceerd en keihard "neen". Hij zit voor 100% in the pocket van "de vrienden uit het ACW". Hij "beweegt" mee met de kopstukken van "beweging.net".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2015, 15:07   #25
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Ik denk dat hij zich wil profileren, eerder dan een echte bekommernis over die arme werklozen waarvan hij er geen enkele kent.
En dan te weten dat hij vroeger de grote baas was bij het toenmalige NCMV.
Die draait met de wind maar hij vergeet niet zijn zakken open te houden.

Als zaakvoerder gaat zo een windvaan mij niet zeggen wie ik in dienst moet nemen. Dat ze er wat meer aannemen in hun eigen organisatie, misschien winnen ze dan nog wat stemmekes.
Oud 29 maart 2015, 16:18   #26
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nu je het zegt. Elke Sleurs heeft nog volk nodig om haar kabinet te bevolken. Zou dat niet iets voor u zijn? Je kan dan Kris Peeters in de gaten houden voor De Partij.
Leuk, die belgicisten. Van een ding ben je zeker bij hen: ze spelen op de man/vrouw/transgender( ik poog om niet te stigmatiseren, zie je? )

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 maart 2015 om 16:20.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2015, 16:22   #27
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
De man zoekt krampachtig naar een premierschap in een volgende Grote Coalitie van alle traditionele partijen.
Inderdaad. Hij hoopt dat deze regering uit elkaar valt, en hij de grote redder kan zijn bij een volgende ronde regeringsonderhandelingen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2015, 16:22   #28
Spitting Image
Banneling

Standaard

Correctie van # 20. Ik heb zo te zien het woord 'niet' vergeten voor 'heeft afgetoetst'. Maar een goeie verstaander zal dat wel begrepen hebben, zeker.? Ik corrigeer vooral om elk misverstand met mijn lieve vrienden belgicisten te vermijden.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 maart 2015 om 16:27.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2015, 17:47   #29
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Kris Peeters is zo wat de slechtste verliezer die ik ooit in de politiek geweten heb. Zogezegd meedoen met de regering maar met de onderliggende bedoeling om ze zo rap mogelijk te doen vallen en zelf op het postje te gaan zitten is het laagste wat ik al gezien heb. Nog gemener dan de Grieken met hun Trojaans paard. Ik hoop dat de kiezer dit doorziet.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2015, 18:28   #30
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Kris Peeters is zo wat de slechtste verliezer die ik ooit in de politiek geweten heb. Zogezegd meedoen met de regering maar met de onderliggende bedoeling om ze zo rap mogelijk te doen vallen en zelf op het postje te gaan zitten is het laagste wat ik al gezien heb. Nog gemener dan de Grieken met hun Trojaans paard. Ik hoop dat de kiezer dit doorziet.
Het is gewoon Belgische politiek, Kris Peeters is een pion die op het bord verzet wordt.
Oud 29 maart 2015, 18:38   #31
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is gewoon Belgische politiek, Kris Peeters is een pion die op het bord verzet wordt.
Serieus?

En ik maar denken dat onze politici, in tegenstelling tot die van de rest van de wereld, geen pionnen waren...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 maart 2015 om 18:40.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2015, 04:38   #32
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Serieus?

En ik maar denken dat onze politici, in tegenstelling tot die van de rest van de wereld, geen pionnen waren...
Het grootste probleem is nog dat al die pionnen denken de koning te zijn.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be