![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk dat het benoemen van problemen met of kritiek hebben op een groep niet noodzakelijk racisme is. Natuurlijk is er geen exuses voor racisme. Maar ik vraag mij af wie niet goed naar De Wever geluisterd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarheid die niet past in het multiculprogramma = racisme dus. Ocharme. Een aantal politiekers hebben dat gedoe nodig om in de belangstelling te komen blijkbaar. Of het gros van de bevolking er ook zo over denkt is iets dat ze vooral niet moeten uitzoeken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk samen afspreken om die multiculmesthoop wat op te kuisen, dat komt er misschien van? Een totaal ééngemaakt Europa? Zal er nooit komen tenzij voor eventjes! Er is veel te veel "diversiteit" in denken en mogelijkheden, alle Europese landen bij elkaar zullen we niet meer meemaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het uitzonderen van 1 groep . En dat is verkeerd . Hij had 'islamieten" moeten gebruiken . Daar had hij gelijk in . Die plegen meer misdaden , die willen zich niet aanpassen . Die zijn meer werkloos , dat zijn de grootste dealers , die vallen vrouwen lastig . Waarom enkel maar de berbers aanvallen , terwijl zij verdreven zijn door Araben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat racisme berust op vooroordelen is niet waar. Het kan en in vele gevallen zal het ook zo zijn, maar er zijn groepen die hier gewoon niet thuishoren. In dat geval is "racisme", om het zo te noemen, een gepaste reactie en zou daar ook politiek naar gehandeld moeten worden. Laatst gewijzigd door poekieJ : 5 april 2015 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik reeds opperde ben ik globaal gezien absoluut niet pro BDW, maar ik vind niet dat hij in deze zaak veel verkeerds heeft gedaan of wereldschokkend onaanvaardbaars heeft verkondigd. Alle beschuldigingen van 'racisme' aan zijn adres n.a.v. zijn recente uitspraken, vind ik dan ook onterecht. Ook omwille van 'strategische' redenen vind ik dat bijzonder onverstandig: je maakt BDW en de N-VA er alleen maar sterker door, Jan Modaal heeft niets liever dan martelaars en belaagde politici in een slachtofferrol. Zeker indien ze een imago van anti-establishment hebben. Kijk maar wat er met het VB is gebeurd met de verkiezingen in 2004, nadat ze veroordeeld werden voor racisme door de Gentse Rechtbank !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schapen zijn al blij dat hij 't over Berbers heeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |