![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze een broek vol zand en een mond vol zout kunnen verdragen moeten ze ook niet gaan melken over vetzakken.
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En weer een tong naar binnen . Bwaak .
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik wist niet dat de kust jouw eigendom was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bwaak . Steek lelijkaards in reservaten en laat ze hun plan trekken , geen overlast , geen ziektekosten .
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik beklaag er mij over dat lelijkaards eens moeten beseffen niet in de buurt van anderen te mogen komen .
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Komkom Edward, niet zo ambetant doen.
Je gaat toch niet beweren dat zo een Michelin-mannetje of vrouwtje, die 120 kilo vet met zich meesleurt, een schoonheid is ? Nu wil ik wel aannemen dat er hier en daar éne tussen zit die een klierziekte heeft ofzo en er niks kan aan doen, en dan moet men zich daar niet vrolijk over maken, maar als de tientonner in kwestie zo vet is omdat hij onophoudelijk en overvloedig, overdreven vreet & zuipt, dan is het toch zijn eigen schuld, en als hij dan bespot word heeft die dat aan zichzelf te danken. Laatst gewijzigd door griezel : 4 mei 2015 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun de toegang tot het strand ontzeggen, blijft weliswaar belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf nu , het strand enkel voor panlatten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denken zij of andere over u ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Twee meisjes op het strand .
Ze tonen elkaars foto's . En toen kwam een olifant . En de droom was over .
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bij ons is het meest orloffgebraad , ook niet slecht .
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deden ze misschien een een trio ??
![]() Nu serieus: Onder welk recht eigent jij het recht anders uitziende uit te schelden ?? Stel dat uw zoon of dochter verliefd wordt op zo iemand ??
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kijk naar de prestatiecurve , mensen presteren beter tussen mooie dan lelijke mensen , waarom denk je dat mooie mensen meer verdienen dan lelijke voor dezelfde functie .
Mooie mensen motiveren , ik wil ook zo worden denken de collega's , lelijke mensen demotiveren . Geen lelijkaards op de werkvloer is het motto van de werkgevers en ze hebben gelijk .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 4 mei 2015 om 19:45. |
![]() |
![]() |