![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen boeren enkel kunstmeststof gebruiken | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 87,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het spoor is een halve kilometer , tientallen moesten erover , het is een baantje te smal om u te draaien , dat wordt betalen voor boerken aas en de slachtoffers krijgen een glimmende auto terug . Nu is de brandweer de restanten aan het afspuiten , het is een korst geworden , de brandweer betalen op een zondag , boerken aas gaat nog bruine sneeuw zien .
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal je d�*t uit ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de realiteit.
Om van ruwe stront goeie mest te maken is er minder energie, maar meer tijd nodig. En tijd is de enige grondstof die we niet bij kunnen maken.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar nu breekt mijn klomp wel.
Dit forum zit hier vol boerenzonen en boerendochters. Denken ze van zichzelf. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn kennis over meststoffen komt uit een tijdelijke interesse in het kweken van een wingewas. Na het overwegen van de voor en nadelen ben ik bij metaalbewerken gebleven.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan stel ik ook voor wat het kost om jouw mest en dat van de dieren te transporteren naar de arme landen, inzoverre die landen daar überhaupt behoefte aan hebben.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld, paardenmest gaan ze eerst stomen voor ze die in de championkweek gebruiken.
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Schoofzak is de heruitgevonden Messias van het forum. Wist je dat niet.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat die strontbak van jou toch afwassen door de boerendochter, met haar tetten, terwijl je ze van achter pakt.
Daarna veeg je je lul af aan de tractor van die boer.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah fuck ik zat niet in mijn demperaccount
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |