![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat je kussen tussen 2 venten bij ons in het stadspark fout vind,daar kan ik inkomen,maar een zoen met mijn lief,'tjongengs toch
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een beetje zelfbeheersing zou geen kwaad kunnen. Komt nog te pas in honderd en één andere situaties. Trouwens, het gros van die pubers doet het toch maar om te kunnen gniffelen met de reacties van de omstanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb liever dat er 1 grote orgie op't straat is, dan 1 debiel die een sigarettenpeuk in de goot mikt.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de voeten daarin niet.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben er wel van geprofiteerd om veel achter haar rug te babbelen ... nu, daar zijn destijds een paar lange draden over vol gezeverd op dit forum. Laat dus verder maar aub. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pubers wel, ouderen niet, op wat slaat dit nu? Kunnen ouderen niet meer passioneel liefhebben of u choqueren? Moet je vanaf een bepaalde leeftijd, zeg bv 20 jaar en 1 dag doodserieus, saai en zonder enige levensvreugde door het leven gaan? Is dat de norm die jij voorstaat? grijs en levenloos? Ik kus mijn vrouw ook nog in het openbaar hoor, wij steken onze liefde niet onder stoelen of banken. Soms denk ik dat er bij andere koppels gewoon niets meer is om onder stoelen of banken te steken, behalve een buitenechtelijke relatie omdat ze anders zo saai en 'volwassen' zijn.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar vindt ge het leven van die mensen grijs en levenloos. Of lukt het niet in uw slaapkamer en hebt ge toeschouwers nodig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees maar lekker zo grijs en beheerst als je wil. hier is een liedje voor jou; https://www.youtube.com/watch?v=NNyPXWMnIz0
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou ik in uw plaats minstens de openingspost gelezen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Alhoewel ik al heel de avond naar Yes aan't luisteren ben
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 19 mei 2015 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar eerlijk Libro , yep , je hebt gelijk !! Verder: Citaat:
Verder: Ze tongen maar , boeit me zelfs niet !!!! Maar wat als het bv een 25 jarige is die een 15 jarige tongt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |