![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 20 mei 2015 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een politieker is minimum 100 punten waard en een "minister van staat" nog 50 bonuspunten extra ![]() ![]() Van een gemiste kans gesproken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ge hebt in uw carrière genoeg bleinen gehad op uw handen met die halve schatkist naar Brakel te dragen. Ge hebt ons toch wel verlost van ettelijke miljoentjes belastinggeld, denk ik.. Waarom koopt ge U dan geen klein helicopterke..? Juist zoals diene met zijn verkeersborden van Lokeren..? Die kan hem dat toch ook veroorloven omdat jullie zijn zakken hebben volgeduwd met belastinggeld..? Waarom zoude gij dat dan niet kunnen. Een helicopterke in de stal naast uw paarden...? Zou dat geen mooi zicht zijn..? Gedaan met platte banden, gedaan met files, gedaan met kilometerheffing op slechte vlaamse wegen,... Juist nog een landingsplaatske doorduwen in het parlement en ge kunt op uwen ouden dag nog genieten van het lelijkste plekje van Europa.....vlaanderen. Helemaal volgebouwd met koterijen en lintbebouwing dankzij jullie kortzichtig beleid. Zou dat nu geen goed idee zijn....? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Oorverdovende stilte bij het parket.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt aan allen (inclusief Sus) om me te herinneren waarom ik uit dat klote plattelandje weg ben.
T'rima K'sih.