![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Donnez-moi le bruxo-beulemans, potverdeque!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beoordeling van talen is bijna altijd gebaseerd op associaties die je maakt door de manier dat de taal wel eens gebruikt werd.
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo ken ik er ook één :
Mensen die weinig te zeggen hebben maar dat willen verdoezelen, vertellen veel blablabla.....bij voorkeur in het Frans ![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh , slechts 1 ??
![]() Ik ken er wel meer , zelfs in mijn familie zitten er zo !! Politiekers hebben dat ook , maar dan in ALLE talen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 mei 2015 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon ter info:
http://playtv.fr/television/tamazight-tv-4 http://www.lyngsat.com/tvchannels/ma/Tamazight.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan nemen ze een tolk mee of gebruiken gebarentaal .
Een enkeling besluit om toch maar Nederlands te leren , maar de grote meerderheid verkiest ééntalig Franstalig en werkloos te blijven . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 28 mei 2015 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans hebben �*lle talen hun dialecten. Ik spreek (nog altijd) een mengeling van Limburgse dialecten, maar mijn taal is "het" Nederlands. Geef mij maar, net zoals de meeste Franstaligen, Engels als tweede taal.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meeste mensen krijgen pas stijl en klasse als ze niet praten
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 28 mei 2015 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Frans is een homoseksuele taal. Zo verwijfd. En als je het mixt met Nederlands is het helemaal naar de klote, zoals in Bruxostad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dat zit in Franstalig Belgique weet ik niet, maar in Vlaanderen spreekt het Nederlandstalig gemeentepersoneel in de regel Frans en Engels. Het zou me niet verwonderen als een behoorlijk aantal onder hen eveneens een mondje Italiaans en Spaans spreekt.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is het bewijs. Di Rupo die een Engelse speech afleest: http://www.youtube.com/watch?v=CnQpsCm_svg Niet voor niets werd de video van het net gehaald.....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 mei 2015 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook hier is de video van het het net gehaald.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Video niet beschikbaar. Het klopt dus als een bus wat de kabouter zegt. ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lol, die blik van Obama ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar jammerlijk genoeg is dat geëvolueerd volgens andere criteria, het liedje zelf en de keuze om deze in een taal te zingen naar eigen keuze, en engels blijkt de meest gemakkelijke taal te zijn om te zingen. Mja, het eurosongfestival is niet meer wat oorspronkelijk de bedoeling van was, hoe komt dat toch ? Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 28 mei 2015 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |