![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ben al een jaar en half bezig aan de volledige 'in de ban van de ring'.
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Het huis in het woud - Marion Bradley
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als Ossaert ook mening boek tegelijk.
De kookkunst van Pièrre Wynants-De originele recepten van Comme chez Soi Dreamweaver MX Grand Cru (om snel in slaap te vallen) The Golden Bough The book of the dice Dagboek van een groene minister De mythe van de parlementaire democratie The cry of the eagle Een andere Jezus En tussendoor wat tijdschriften en boekskes van Brusselmans (voor géén geld bij de Slegte!)
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Nieuwe Testament
_______________________ Geen enkele wetenschappelijk theorie kan verklaren waarom ik in mijzelf zit, en niet in iemand anders. De Openbaringen van Flippend Rund, 2639 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() -Ik ben rijk, beroemd en heb nekpijn, van Brusselmans.
Gene aanrader. - Ben ook halvelings 2 boeken aan't lezen D-Day van steven E. Ambrose, en 1 over de Frontsoldaten van Wo 1,maar het is al een tijdje geleden dat ik die opengeslaan heb. -Ik zal direct beginnen met de nieuwe van Samuel Hudington; Wie zijn wij.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3 En niemand in den hemel, noch op de aarde, noch onder de aarde, kon het boek openen, noch hetzelve inzien. 4 En ik weende zeer, dat niemand waardig gevonden was, om dat boek te openen, en te lezen, noch hetzelve in te zien.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 oktober 2004 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel shockeren is geen basis om 'een monument, duurzamer dan brons op te richten'..............
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Momenteel:
Redmond O'Hanlon "Trawler" -over het ruige leven van de trawlermen (ijslandvaarders) van de Orkney Isles. O' Hanlon does it again... werkt zichzelf "alweer" in de grootst mogelijke shit door zich te wagen in een storm van windkracht 12 aan boord van zo'n schuit bemand door de meest eigenaardige én gedreven mensen die ik ooit in de literatuur ben tegengekomen. Prachtig werk, net als zijn "Orinoco" en "Congo" -reisverslagen. [rijkelijk gelardeerd met fijne britse humor trouwens]
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
* Real Freedom for All: What (If Anything) Can Justify Capitalism? - Philippe van Parijs * The importance of being Earnest - Oscar Wilde * Stresshantering voor managers - H. van Krimpen * The Myth of the State - Ernst Cassirer * Geschiedenis en utopie - E.M. Cioran * Democracy, The God That Failed: The Economics and Politics of Monarchy, Democracy, and Natural Order - H.H. Hoppe * De kracht van sociale intelligentie - T. Buzan Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat merkwaardig is:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je mag ook nog korter:"Lezen, Staaf!" zeggen. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn zelfbeeld is het positief. Ik voel me niet langer alleen als potentiële boek-schizofreen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Tsja, mensen denken nu eenmaal graag dat ze bijzonder zijn, niet? Vanitas!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 14 oktober 2004 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat gaat dan blijkbaar weer over een ander boek. ____________ Separatisten en een Unionisten hebben dezelfde aandoening, namelijk vlag-fetisj. Het is enkel de vlag die verschilt. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2595 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En is't interessant? Ikzelve ben nu bezig met 'Samba-3 by example' van John H. Terpstra (voor 't werk). Wreed droge kost. Gelukkig staan er nogal wat case studies in, anders gebruikte ik het om mijn monitor een beetje hoger te plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel nogal oubollig en breedsprakig van stijl. En als hij begint voorbeelden op te sommen van analoge gebruiken, rituelen en geplogenheden, dan stopt het gewoon niet. En dan durf ik al eens afhaken en wat doorgaan met Brusselmans of de nieuwe Netwerk, of een Asterix, of.............
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Larry Brown, the Rabbit Factory.
Hilarisch.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Judas. ; Cyriel Verschaeve.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Als het verhaal van Verschaeve uit is, want dat zal niet meer te lang duren, begin ik aan "Jeugd" van Ernest Claes.
|
![]() |
![]() |