![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() dubbel
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 11 juni 2015 om 10:23. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij voerden in de afgelopen decennia 'werelds grootste militaire operaties uit die bovendien nog een stuk langer duurde dan de 2e wereldoorlog, en leverde niets goeds op. ISIS heeft gebruik gemaakt van het onstane machtsvacuüm, of dacht u dat zij in het Irak van Saddam ook een goede kans hadden gehad??
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar zijn we het over eens. Geef islamisten een kans, en dit is het resultaat. Waar ook ter wereld, met of zonder Amerikaanse steun.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Typisch fundamentalistisch gezever van iemand die in zijn geïndoctrineerde kop al te ver heen is om nog zelfstandig na te denken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De enigen die hier alles platwalsen wat niet in hun onverdraagzaam wereldbeeld past, is IS. Nuance is allang niet meer besteedt aan Chomsky...
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Er zit een element van waarheid in Chomsky's betoog, had de Coalition of the Willing Irak nooit binnengevallen dan hadden we nu waarschijnlijk nooit van IS gehoord.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag jij van je geloof eigenlijk wel een computer gebruiken ? Als je ideologisch niks tegen de Islamtische staat hebt dan stel ik voor dat u nu uw valiezen pakt. ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en je zal dus maar eens enige dochter van een overleden vader zijn die ook enkel maar zussen had of zelfs geen zussen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2015 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Allez Cookie, we moeten respect hebben voor de islam, maar een islamitische staat kan niet?
Ironie? |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe wordt het in zo'n geval opgelost ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat wil niet zeggen dat daarom eens met de totale ideologie van de overtuiging waar zij bijhoren !! Wie ons Westerlingen/westerse wereld uitschijt en/of (letterlijk) kapot wil maken , mijn respekt voor hen = ![]() Dit geldt ook voor politiekers die onze strot willen opvullen met hun opgelegde koude kak !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 juni 2015 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit debat tussen Hitchens en Galloway in 2005 over de VS invasie in Irak blijkt uiteindelijk Galloway bijna op profetische wijze het bij het juiste eind te hebben als we naar de situatie vandaag kijken in verband met IS. Bijvoorbeeld minuut 43:40 en verder.
https://www.youtube.com/watch?v=XLKQGwVkczg Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 juni 2015 om 19:00. |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Opvallend dat Guinevere niet meer is komen opdagen in dit topic. Zij start een discussie op gang en wanneer zij het onderspit delft of zonder argumenten, verdwijnt ze. En dit is niet de eerste maal. Op deze manier zal zij nooit 'zieltjes' winnen voor haar indoctrinatie. Misschien toch maar eens stage lopen in de islamitische staat, blijkbaar toch haar natte droom.
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hitchens komt me op het 'eerste zicht' over als iemand die snel van geest is, intelligent, goed met woorden, demagogisch, opportunistisch, en niet zonder agressie.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 juni 2015 om 20:45. |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |