![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Ik kan schieten, en waarschijnlijk nog beter dan die mannen die de klus geklaard hebben in Verviers.
Maar ik snap niet goed waarom je er vanuit gaat dat dat per sé neanderthalers moeten zijn die wij daarvoor inzetten? En waarom zouden we erachter moeten blijven staan als zij zich tot het niveau van IS verlagen door 'de overwinning' wat te gaan vieren bovenop twee verse lijken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want volgens de eerste krantenartikelen was het al duidelijk dat het niet de schietgasten waren die in die zaal waren, maar vermoedde men mensen van een andere dienst. De laatste berichten in de kranten nu, spreken van zelfs geen flikken. Hoe dan ook, ik blijf wel bij mijn gedacht dat ik in deze draad al vermeldde: dit is een negatieve evaluatie waard; nog zo'n flater en ze kunnen een jobke in de privé gaan zoeken. 'Geen agenten, wel verwerpelijk' http://www.standaard.be/cnt/dmf20150603_01711822 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 juni 2015 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Te meer daar jij (ondanks je zelfverkaarde schietkunsten) wellicht in je zetel zat te zappen toen die mensen hun leven riskeerden voor jouw veiligheid. Ps: Zich verlagen tot IS is houdt bovendien wel wat meer in dan klinken op een paar dooie terroristen. Anders moet je eens opzoeken waar IS zich zoal mee bezighoudt want blijkbaar ben je daar niet zo goed van op de hoogte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat er hier om dat men een glas is gaan drinken rond de lijken, toch nog iets anders volgens mij. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb geen sympathie voor IS en diens sympathisanten. En met de nuance dat we niet lijden onder oorlogsgeweld noch bezetting hier, juichden ze indertijd ook bij de dood van een bewezen nazi en verloren teruggekeerde Oostfronters hun burgerrechten.
Laatst gewijzigd door Weyland : 3 juni 2015 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Anders leefden ze nog en konden ze aanslagen plegen. Citaat:
In het bestrijden van terroristen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dansen op iemand zijn graf is iets wat ik per definitie afkeur (als je zelfs al geen respect voor dode mensen kan opbrengen.......), maar in tijden van oorlog kan ik het begrijpen (begrijpen is niet hetzelfde als "begrip hebben voor..."). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar zijn die foto's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is die 'hen' hier volgens u, waaraan u zich niet wil aanpassen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb het nog geschreven: in Hasselt in het station komt er een gesluierde moslima en die vraagt iets aan de onderstationchef. Niemand verstaat haar. De onderstationchef vraagt of zij Nederlands, Frans, Duits of Engels spreekt. Zij verstaat geen van de 4 talen. Ze denken dat ze Arabisch spreekt. Moet de onderstationchef zich nu aanpassen en Arabisch leren voor als zo een situatie zich nog eens voordoet, hij kan al 4 talen spreken. Mijn antwoord is neen. De moslima moet Nederlands leren als ze in Vlaanderen woont en Frans als ze in Wallonië woont. Zij moet haar aanpassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar een fles voor drinken om het te vieren komt overeen met drinken op de gezondheid van de slachtoffers die die terroristen NIET gemaakt hebben. Ik zie dus niet in wat jij daar kunt tegen hebben ? Laatst gewijzigd door griezel : 3 juni 2015 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang ze maar terroristen blijven uitschakelen. Waar ik niet moet van hebben is flikken die pinten pakken en hun werk niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Niet heel beschaafd, wel enigszins begrijpelijk. Als ik de lichamen van een stel serie-verkrachtende neonazi's zou binnenkrijgen zou ik ook de neiging krijgen om ze te teabaggen. Geen professioneel gedrag, dat niet, maar hé, ze merken er toch niks meer van...
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nee, voor mij is het simpel: koudmaken en laten verdwijnen. Geen psychotische toestanden zoals lijken teabaggen. |
|
![]() |
![]() |