Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2015, 16:25   #21
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Ik kan schieten, en waarschijnlijk nog beter dan die mannen die de klus geklaard hebben in Verviers.

Maar ik snap niet goed waarom je er vanuit gaat dat dat per sé neanderthalers moeten zijn die wij daarvoor inzetten? En waarom zouden we erachter moeten blijven staan als zij zich tot het niveau van IS verlagen door 'de overwinning' wat te gaan vieren bovenop twee verse lijken?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 17:30   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Kleine nuance dus op het interview met de chef van deze rakkers een week na de interventie. Die was er trots op dat, ondanks hun zwaardere bewapening, personen die door hen worden ingerend het veiligst zijn van al omdat ze door hun doorgedreven training en zware screening het minst 'schietgrage' agenten hebben.

Dat was blijkbaar een dikke leugen want blijkbaar zijn het even grote neanderthalers die gewoon wat beter kunnen schieten dan de rest
Je licht schijnt inderdaad blijkbaar maar klein.
Want volgens de eerste krantenartikelen was het al duidelijk dat het niet de schietgasten waren die in die zaal waren, maar vermoedde men mensen van een andere dienst.

De laatste berichten in de kranten nu, spreken van zelfs geen flikken.

Hoe dan ook, ik blijf wel bij mijn gedacht dat ik in deze draad al vermeldde:
dit is een negatieve evaluatie waard; nog zo'n flater en ze kunnen een jobke in de privé gaan zoeken.

'Geen agenten, wel verwerpelijk'
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150603_01711822

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 juni 2015 om 17:33.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 17:52   #23
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan schieten, en waarschijnlijk nog beter dan die mannen die de klus geklaard hebben in Verviers.
Dat zullen we pas weten wanneer jij je eens in hun situatie bevindt.

Citaat:
Maar ik snap niet goed waarom je er vanuit gaat dat dat per sé neanderthalers moeten zijn die wij daarvoor inzetten?
En waarom zouden we erachter moeten blijven staan als zij zich tot het niveau van IS verlagen door 'de overwinning' wat te gaan vieren bovenop twee verse lijken?
Jij hebt eigenlijk wel lef om even full moraalridder te gaan tegen die agenten omdat ze een glas dronken op een geslaagde missie.
Te meer daar jij (ondanks je zelfverkaarde schietkunsten) wellicht in je zetel zat te zappen toen die mensen hun leven riskeerden voor jouw veiligheid.

Ps: Zich verlagen tot IS is houdt bovendien wel wat meer in dan klinken op een paar dooie terroristen.
Anders moet je eens opzoeken waar IS zich zoal mee bezighoudt want blijkbaar ben je daar niet zo goed van op de hoogte.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 18:07   #24
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Jij hebt eigenlijk wel lef om even full moraalridder te gaan tegen die agenten omdat ze een glas dronken op een geslaagde missie.
Een glas drinken op een geslaagde missie?

Het gaat er hier om dat men een glas is gaan drinken rond de lijken, toch nog iets anders volgens mij.

Citaat:
Ps: Zich verlagen tot IS is houdt bovendien wel wat meer in dan klinken op een paar dooie terroristen.
Anders moet je eens opzoeken waar IS zich zoal mee bezighoudt want blijkbaar ben je daar niet zo goed van op de hoogte.
Hoe ver mogen ze precies gaan van jou?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 18:07   #25
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik heb geen sympathie voor IS en diens sympathisanten. En met de nuance dat we niet lijden onder oorlogsgeweld noch bezetting hier, juichden ze indertijd ook bij de dood van een bewezen nazi en verloren teruggekeerde Oostfronters hun burgerrechten.

Laatst gewijzigd door Weyland : 3 juni 2015 om 18:09.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 18:13   #26
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat er hier om dat men een glas is gaan drinken rond de lijken
Ja, en gelukkig maar dat het lijken waren.
Anders leefden ze nog en konden ze aanslagen plegen.

Citaat:
In wat?
In het bestrijden van terroristen?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 18:14   #27
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik heb geen sympathie voor IS en diens sympathisanten. En met de nuance dat we niet lijden onder oorlogsgeweld noch bezetting hier, juichden ze indertijd ook bij de dood van een bewezen nazi en verloren teruggekeerde Oostfronters hun burgerrechten.
Die nuance is wel heel relevant, natuurlijk.

Dansen op iemand zijn graf is iets wat ik per definitie afkeur (als je zelfs al geen respect voor dode mensen kan opbrengen.......), maar in tijden van oorlog kan ik het begrijpen (begrijpen is niet hetzelfde als "begrip hebben voor...").
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 20:01   #28
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Waar zijn die foto's?
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 20:16   #29
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja ja, hoogbeschaving noemen ze dat in dit subforum...
Wie is die 'hen' hier volgens u, waaraan u zich niet wil aanpassen??

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 20:45   #30
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Ik heb het nog geschreven: in Hasselt in het station komt er een gesluierde moslima en die vraagt iets aan de onderstationchef. Niemand verstaat haar. De onderstationchef vraagt of zij Nederlands, Frans, Duits of Engels spreekt. Zij verstaat geen van de 4 talen. Ze denken dat ze Arabisch spreekt. Moet de onderstationchef zich nu aanpassen en Arabisch leren voor als zo een situatie zich nog eens voordoet, hij kan al 4 talen spreken. Mijn antwoord is neen. De moslima moet Nederlands leren als ze in Vlaanderen woont en Frans als ze in Wallonië woont. Zij moet haar aanpassen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 20:47   #31
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik heb het nog geschreven: in Hasselt in het station komt er een gesluierde moslima en die vraagt iets aan de onderstationchef. Niemand verstaat haar. De onderstationchef vraagt of zij Nederlands, Frans, Duits of Engels spreekt. Zij verstaat geen van de 4 talen. Ze denken dat ze Arabisch spreekt. Moet de onderstationchef zich nu aanpassen en Arabisch leren voor als zo een situatie zich nog eens voordoet, hij kan al 4 talen spreken. Mijn antwoord is neen. De moslima moet Nederlands leren als ze in Vlaanderen woont en Frans als ze in Wallonië woont. Zij moet haar aanpassen.
Racist !
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 20:53   #32
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
akkoord.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 22:45   #33
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Er zijn andere plekken om een feestje te bouwen dan een autopsiezaal waar in de meeste andere gevallen net slachtoffers van criminelen worden behandeld.
We hebben het niet over andere gevallen, maar over het geval van de gedode terroristen.
Daar een fles voor drinken om het te vieren komt overeen met drinken op de gezondheid van de slachtoffers die die terroristen NIET gemaakt hebben.
Ik zie dus niet in wat jij daar kunt tegen hebben ?

Laatst gewijzigd door griezel : 3 juni 2015 om 22:46.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 22:47   #34
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
'Niettemin is het gedrag van de mensen op de foto verwerpelijk en onaanvaardbaar', onderstrepen minister Jambon en politiebaas De Bolle
Verdomde hypokrieten , die Jambon en Den Bolle. Dat ze verekken.
Oud 3 juni 2015, 22:50   #35
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:

Maar ik snap niet goed waarom je er vanuit gaat dat dat per sé neanderthalers moeten zijn die wij daarvoor inzetten? En waarom zouden we erachter moeten blijven staan als zij zich tot het niveau van IS verlagen door 'de overwinning' wat te gaan vieren bovenop twee verse lijken?
Bij IS drinken ze geen champagne hé, die drinken bloed. Dat is toch veel erger ?
Oud 3 juni 2015, 22:53   #36
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Een glas drinken op een geslaagde missie?

Het gaat er hier om dat men een glas is gaan drinken rond de lijken, toch nog iets anders volgens mij.

Elke keer dat ze een terrorist uitschakelen mogen ze van mij een fles ontkurken.
Zolang ze maar terroristen blijven uitschakelen.
Waar ik niet moet van hebben is flikken die pinten pakken en hun werk niet doen.
Oud 3 juni 2015, 22:59   #37
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
We hebben het niet over andere gevallen, maar over het geval van de gedode terroristen.
Daar een fles voor drinken om het te vieren komt overeen met drinken op de gezondheid van de slachtoffers die die terroristen NIET gemaakt hebben.
Ik zie dus niet in wat jij daar kunt tegen hebben ?
Het is niet omdat het plebs dat niet inziet, dat ik me daar moet naar gedragen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 23:20   #38
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Verdomde hypokrieten , die Jambon en Den Bolle. Dat ze verekken.
Waarom? Ik vind dat ook verwerpelijk.

Als het moet zal ik mij verdedigen tegen jihadsukkels, maar toosten op lijken, lijken verminken, fotograferen etc vind ik zielig en barbaars.
Oud 3 juni 2015, 23:58   #39
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja ja, hoogbeschaving noemen ze dat in dit subforum...
Niet heel beschaafd, wel enigszins begrijpelijk. Als ik de lichamen van een stel serie-verkrachtende neonazi's zou binnenkrijgen zou ik ook de neiging krijgen om ze te teabaggen. Geen professioneel gedrag, dat niet, maar hé, ze merken er toch niks meer van...
Oud 4 juni 2015, 00:03   #40
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Niet heel beschaafd, wel enigszins begrijpelijk. Als ik de lichamen van een stel serie-verkrachtende neonazi's zou binnenkrijgen zou ik ook de neiging krijgen om ze te teabaggen. Geen professioneel gedrag, dat niet, maar hé, ze merken er toch niks meer van...
Wat een rare neiging. :S

nee, voor mij is het simpel: koudmaken en laten verdwijnen. Geen psychotische toestanden zoals lijken teabaggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be