Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2015, 15:34   #21
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De horoscoop is zowat het betrouwbaarste dat in die bladen verschijnt.
Oud 7 juni 2015, 15:43   #22
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Uw horoscoop met Octo.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2015, 11:55   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe betrouwbaar zijn roddelbladen? (Blik, Dag Allemaal, Story ..)
De vraag stellen is ze beantwoorden.

Zonder lezers die hongeren naar roddel bestonden dergelijke bladen niet.
Oud 8 juni 2015, 12:00   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De vraag stellen is ze beantwoorden.

Zonder lezers die hongeren naar roddel bestonden dergelijke bladen niet.
Niet allen lezers hoor. Ook vele B(ekende) V(lamingen) vragen niet liever dan dat er over hen een smeuig artikel in die blaadjes verschijnt. Kwestie van "in the picture" te blijven. Laatst bij mijn kapper heb ik nog (vol belangstelling ) kunnen lezen hoe Wendy van Wanten en "hare Frans" het toch zo leuk vinden om elkaar uit te kleden en te strelen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2015, 12:04   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat doet niets af aan het feit dat roddelblaadjes enkel kunnen overleven dankzij de behoefte van bepaalde mensen aan roddel.
Oud 8 juni 2015, 12:46   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat doet niets af aan het feit dat roddelblaadjes enkel kunnen overleven dankzij de behoefte van bepaalde mensen aan roddel.
Dat is toch een beetje intellectualistisch. De 'serieuze' pers en lezers ervan hebben toch ook gesmuld van de sexuele escapades van Strauss Kahn en Hollande. Niets menselijks is ons vreemd
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2015, 13:10   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

zou best kunnen natuurlijk.

Angelina is bi, dus kan Brad ook wel bi zijn, en samen besluiten ze dan dat beiden zijstapjes kunnen zetten;

Ik zou denken, bi = ok, maar eenmaal je keuze gemaakt, stick to your choice. Moeten hetero's die niet bi zijn ook doen. Het is niet omdat je bi bent dat je van alle walletjes kan blijven eten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2015, 13:41   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
edit: die zogezegde 'open relationship' dat geloof ik lol, maar niet dat ie gay/bi zou zijn, euhm ik dacht toch wel van een gay radar te hebben als je begrijpt wat ik bedoel ...........
Dat heet een gaydar, en is een samentrekking van ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2015, 14:28   #29
Stormram
Banneling

Standaard

Pitt en Cruise hebben een aantal uitzonderlijk goeie films op hun naam staan en hun acteerprestaties mogen er best wel wezen. Alleen zijn ze de afgelopen jaren radicaal voor het grote geld ten koste van de kwaliteit gegaan en sommigen nemen hen dat kennelijk kwalijk. Dat kan ik best begrijpen, want 2 uur van je leven vergooien aan een oneerlijk gehypete baggerfilm is bijzonder irritant.

Velen kijken volgens mij vol bewondering op naar de glansrollen en boeiende personages en vergeten daarbij dat het acteurs zijn die hetgeen doen waarvoor ze betaald worden: zo authentiek mogelijk proberen overkomen ... en toch is het tegelijk allemaal onecht.

Uit die paradox ontstaat cognitieve dissonantie.
Voor sommigen slaat de bewondering om in regelrechte nijd wanneer ze beseffen dat het emuleren van fictieve personages voor hen persoonlijk onmogelijk is en dat veroorzaakt een gevoel van minderwaardigheid.
Ze gaan er dan van uit dat die acteur nog waanzinnig veel boeiender en getalenteerder moet zijn dan het personage dat ze vertolken en prijzen alles hemelhoog tot er een onrealistische, niet in te lossen status wordt gecreëerd.

Wanneer die acteur dan in een negatief daglicht komt te staan, waarheid of leugen, zijn we er als de kippen bij om op zoek te gaan naar de kleine kantjes die hen weer tot een gewone sterveling maken om ons minderwaardigheidscomplex te verzachten. Die perceptie en de daaraan gekoppelde reputatie is voor een acteur het verschil tussen werk en respect of een prematuur pensioen en spot.

Eens je je die bekenheid vergaard hebt, is er geen weg meer terug want miljoenen gefrustreerde voyeurs zitten te wachten op jouw ondergang. Het grote geld daarbij zorgt ervoor dat je een heel eenzaam bestaan is beschoren waarin je jezelf nooit meer ten volle kunt zijn zonder isolatie en met narcistische paranoïa als dekmantel. Dat leidt tot excentriek gedrag en dat is dan op zich weer een dankbare voedingsbodem voor de roddelindustrie.

De grootste stommekloten en losers zijn aandachtshoeren zoals de hele meute Miss Belgian Bimbo's en deelnemers aan allerhande reality bagger die hun gebrek aan talent schaamteloos compenseren met het opzoeken van de spotlights ... De familiefoto's van BV's op de cover van de blaadjes etc. voor het geld is een uitting van wanhoop. Hoe zeer die interviews ook worden redacteerd en de foto's geretoucheerd, mensen doorzien dat snel en verachten zoiets.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2015, 14:31   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat is toch een beetje intellectualistisch. De 'serieuze' pers en lezers ervan hebben toch ook gesmuld van de sexuele escapades van Strauss Kahn en Hollande. Niets menselijks is ons vreemd
Ook dat verandert niets aan het feit dat geen énkel roddelblad kan overleven zonder mensen die daar geld aan uitgeven.
Oud 8 juni 2015, 14:34   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De grootste stommekloten en losers zijn aandachtshoeren zoals de hele meute Miss Belgian Bimbo's en deelnemers aan allerhande reality bagger die hun gebrek aan talent schaamteloos compenseren met het opzoeken van de spotlights ... De familiefoto's van BV's op de cover van de blaadjes etc. voor het geld is een uitting van wanhoop. Hoe zeer die interviews ook worden redacteerd en de foto's geretoucheerd, mensen doorzien dat snel en verachten zoiets.
En toch geven ze geld uit aan roddelbladen.
Oud 8 juni 2015, 15:00   #32
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zou best kunnen natuurlijk.

Angelina is bi, dus kan Brad ook wel bi zijn, en samen besluiten ze dan dat beiden zijstapjes kunnen zetten;

Ik zou denken, bi = ok, maar eenmaal je keuze gemaakt, stick to your choice. Moeten hetero's die niet bi zijn ook doen. Het is niet omdat je bi bent dat je van alle walletjes kan blijven eten.
als zij dat zo afspreken, zie ik niet in waarom wij daar problemen zouden moeten mee hebben.
Oud 8 juni 2015, 15:10   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
als zij dat zo afspreken, zie ik niet in waarom wij daar problemen zouden moeten mee hebben.
Ik heb geen enkel probleem met wat zij doen. Ik zou er echter wel een probleem mee hebben indien mijn partner niet zozeer Bi zou zijn, maar dan bovendien zou vinden dat hij dan ook meerdere m/v partners kan hebben.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 8 juni 2015, 15:13   #34
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik heb geen enkel probleem met wat zij doen. Ik zou er echter wel een probleem mee hebben indien mijn partner niet zozeer Bi zou zijn, maar dan bovendien zou vinden dat hij dan ook meerdere m/v partners kan hebben.
als jij vindt dat hij trouw moet blijven (zou ik ook doen trouwens) dan is dat evident. maar op zich maakt het mij niet of mijn vrouw mij bedriegt met een man of een vrouw, bedriegen is bedriegen.
Oud 8 juni 2015, 15:21   #35
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
als jij vindt dat hij trouw moet blijven (zou ik ook doen trouwens) dan is dat evident. maar op zich maakt het mij niet of mijn vrouw mij bedriegt met een man of een vrouw, bedriegen is bedriegen.
exact wat ik bedoelde.

Men maakt een keuze als men een partner vindt en een relatie begint.
Het is nu niet omdat men bi is dat men dan twee partners moet hebben.

Oud 8 juni 2015, 15:27   #36
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Brad Pitt is dus een allesbrander. Het is me wat.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2015, 15:50   #37
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Brad Pitt is dus een allesbrander. Het is me wat.
Je weet nooit waarvoor iets goed is. De uitvinder van de post-it lijm dacht ook dat het niks was.

Misschien is Brad Pitt wel de stamvader van een nieuw ras of religie
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2015, 16:06   #38
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Oud 8 juni 2015, 19:27   #39
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Mij lijkt me dat Brad en Angelina vooral moeten doen wat ze graag doen zolang ze daar de ander (of gelijk wie) niet mee schaden.
Oud 8 juni 2015, 19:35   #40
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je weet nooit waarvoor iets goed is. De uitvinder van de post-it lijm dacht ook dat het niks was.

Misschien is Brad Pitt wel de stamvader van een nieuw ras of religie
Oh, ik wist niet dat Brad Pit de post-its had uitgevonden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be