![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder lezers die hongeren naar roddel bestonden dergelijke bladen niet.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet niets af aan het feit dat roddelblaadjes enkel kunnen overleven dankzij de behoefte van bepaalde mensen aan roddel.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou best kunnen natuurlijk.
Angelina is bi, dus kan Brad ook wel bi zijn, en samen besluiten ze dan dat beiden zijstapjes kunnen zetten; Ik zou denken, bi = ok, maar eenmaal je keuze gemaakt, stick to your choice. Moeten hetero's die niet bi zijn ook doen. Het is niet omdat je bi bent dat je van alle walletjes kan blijven eten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Pitt en Cruise hebben een aantal uitzonderlijk goeie films op hun naam staan en hun acteerprestaties mogen er best wel wezen. Alleen zijn ze de afgelopen jaren radicaal voor het grote geld ten koste van de kwaliteit gegaan en sommigen nemen hen dat kennelijk kwalijk. Dat kan ik best begrijpen, want 2 uur van je leven vergooien aan een oneerlijk gehypete baggerfilm is bijzonder irritant.
Velen kijken volgens mij vol bewondering op naar de glansrollen en boeiende personages en vergeten daarbij dat het acteurs zijn die hetgeen doen waarvoor ze betaald worden: zo authentiek mogelijk proberen overkomen ... en toch is het tegelijk allemaal onecht. Uit die paradox ontstaat cognitieve dissonantie. Voor sommigen slaat de bewondering om in regelrechte nijd wanneer ze beseffen dat het emuleren van fictieve personages voor hen persoonlijk onmogelijk is en dat veroorzaakt een gevoel van minderwaardigheid. Ze gaan er dan van uit dat die acteur nog waanzinnig veel boeiender en getalenteerder moet zijn dan het personage dat ze vertolken en prijzen alles hemelhoog tot er een onrealistische, niet in te lossen status wordt gecreëerd. Wanneer die acteur dan in een negatief daglicht komt te staan, waarheid of leugen, zijn we er als de kippen bij om op zoek te gaan naar de kleine kantjes die hen weer tot een gewone sterveling maken om ons minderwaardigheidscomplex te verzachten. Die perceptie en de daaraan gekoppelde reputatie is voor een acteur het verschil tussen werk en respect of een prematuur pensioen en spot. Eens je je die bekenheid vergaard hebt, is er geen weg meer terug want miljoenen gefrustreerde voyeurs zitten te wachten op jouw ondergang. Het grote geld daarbij zorgt ervoor dat je een heel eenzaam bestaan is beschoren waarin je jezelf nooit meer ten volle kunt zijn zonder isolatie en met narcistische paranoïa als dekmantel. Dat leidt tot excentriek gedrag en dat is dan op zich weer een dankbare voedingsbodem voor de roddelindustrie. De grootste stommekloten en losers zijn aandachtshoeren zoals de hele meute Miss Belgian Bimbo's en deelnemers aan allerhande reality bagger die hun gebrek aan talent schaamteloos compenseren met het opzoeken van de spotlights ... De familiefoto's van BV's op de cover van de blaadjes etc. voor het geld is een uitting van wanhoop. Hoe zeer die interviews ook worden redacteerd en de foto's geretoucheerd, mensen doorzien dat snel en verachten zoiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dat verandert niets aan het feit dat geen énkel roddelblad kan overleven zonder mensen die daar geld aan uitgeven.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel probleem met wat zij doen. Ik zou er echter wel een probleem mee hebben indien mijn partner niet zozeer Bi zou zijn, maar dan bovendien zou vinden dat hij dan ook meerdere m/v partners kan hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als jij vindt dat hij trouw moet blijven (zou ik ook doen trouwens) dan is dat evident. maar op zich maakt het mij niet of mijn vrouw mij bedriegt met een man of een vrouw, bedriegen is bedriegen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men maakt een keuze als men een partner vindt en een relatie begint. Het is nu niet omdat men bi is dat men dan twee partners moet hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brad Pitt is dus een allesbrander. Het is me wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt me dat Brad en Angelina vooral moeten doen wat ze graag doen zolang ze daar de ander (of gelijk wie) niet mee schaden.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, ik wist niet dat Brad Pit de post-its had uitgevonden.
![]() |
![]() |