![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Bouw toch eens een muur op zee gewoon. Is dat nu echt zo moeilijk? Jezus Maria Jozef... Misschien niet al te katholieke reactie, maar al het geld dat je daarmee uitspaart heb ik liever dat ze dat dan gebruiken om de échte sukkelaars daar te helpen, en niet de jonge, fitte en weldoorvoede mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zijn alleen monsters tegenover de toekomstige generaties autochtone Europeanen die dankzij het moraalriddergedrag van hun ouders en grootouders geen thuislanden meer zullen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hear hear!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Dankuwel lieve (over-)grootouders.
https://www.youtube.com/watch?v=l-zttPCDqYU |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() De grote criminelen in dit verband zijn de Westerse politici. De Mediterranen zullen de zwarte bootvluchtelingen willen doorschuiven naar o.a. Nederland, Zweden, Denemarken en Noorwegen.
In alle vier zitten radicaal linkse politici die met hun anarchistische ideeën nog steeds hopen op een ineenstorting van het kapitalisme. Een massa-import van illegalen, onverschillig hun herkomst, zal daar hard aan meewerken. Binnen 10 jaar hebben we hetzelfde scenario als nu in N-Afrika en M-O waar de mensen elkaar naar het leven staan als een dagelijks ritueel. Willens en wetens weigeren de westerse politici het rampensyndroom onder ogen te zien. Scholen die never en nooit met uitheemse kinderen hebben leren te leven en te werken worden plotseloos geconfronteerd met kindertjes die nauwelijks kunnen stamelen. Het is aan hen die kinderen iets bij te brengen alleen de vraag is hoe dat te doen in een babylonische spraakverwarring. Er is slechts een oplossing. Ruim alle politici op die er naar streven meer import toe te laten. Duizenden illegalen bevolken de Franse havensteden om via de wanhopige truckers naar Engeland te geraken, die ze absoluut niet innenlaat. De politici die weigeren gevolg te geven aan een hard anti-immigratiebeleid zullen moeten worden genegeerd dan wel weggestemd.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 9 juni 2015 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De enige mogelijkheid is uitwijken naar een land dat er geen opgenomen heeft, er zijn er nog enkele maar niet te lang wachten of die laten u niet meer binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil geen vluchteling zijn vanwege vluchtelingen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom vinden al die (extreem)linkse multi culti aanhangers dan de erkenning van Palestina zo belangrijk? Volgens mij moet het zijn: een thuisland voor blanken is een oubollig en voorbijgestreefd feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Aan land zetten in Afrika, prima. Berechten, tikkeltje zinloos en duur, maar vooruit. Ter plekke de mensensmokkelaars aanpakken in samenwerking met de lokale autoriteiten? Waarom niet? Maar mensen laten verdrinken? Is dat echt wat we hier met zijn allen dienen te bejubelen? We laten liever een half miljoen mensen verzuipen dan dat wij als continent met honderden miljoenen inwoners een oplossing voor het probleem zouden (helpen) zoeken? En dan heb ik het nog niet eens over eerdere oproepen in andere draden om die boten expres te kelderen, om mensen in grote getalen te vermoorden zodat er maar geen handjevol donkere gezinnen bij ons in het dorp zal hoeven komen te wonen. O nee, maar dan ben ik het monster dat mensen geen toekomst gunt. Ik zeg het niet vaak, maar aan iedereen die serieus wil dat we duizenden mensen zwemles gaan laten krijgen in de Middellandse Zee: Ga je schamen in een hoekje.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 9 juni 2015 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met wat men tegenwoordig allemaal kan, moet het toch mogelijk zijn een muur op zee te bouwen? Pas indien men weet dat het een zinloze investering is, zal de massa-immigratie ophouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat er aan ons geen keuzemogelijkheid geboden wordt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men oppikt, terugbrengt naar Afrika en de boot laat kelderen, dan droogt het probleem mogelijk vanzelf op. Verder mogen de Fransen voor mijn part heel de Middellandse Zee afschuimen op zoek naar dobbernegers. Tenslotte is het Sarkozy die Khadaffi heeft getorpedeerd. En Khadaffi was de grenswachter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen content.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder zeggen: laat ALLE Afrikanen naar Europa komen. Dan ga ik wel naar Afrika. Afrika is tenslotte een mooi continent, alleen jammer dat er zoveel Afrikanen wonen he
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Christelijke Afrikanen zijn heel lieve mensen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Toch schandalig dat Europa en zeker de VN de islamitische regering van Libië niet wensen te erkennen en hen niet helpen bij hun probleem met deze vluchtelingen.
Wel respect voor die mensen daar die roeien met de riemen die ze hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat alles in hun boekje staat. |
|
![]() |
![]() |