Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2004, 17:58   #21
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Dat deden de kruistochters als ik me niet vergis.
Ook voor de kruistochten was de Islam een aggressieve 'godsdienst'. Europa moest zich wel verdedigen tegen de agressieve imperialistische arabieren.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2004, 18:02   #22
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
hahaha

En ja wie zegt dat het onveranderlijk is. Als de europeanen wakker worden kunne ze samen met de gematigde moslims zionisten "wegwerken".
De islam (een leer die even gevaarlijk is dan, al dan niet nationaal-, marxisme) zomaar binnenlaten in Europa, na die eeuwen van moedig verzet door onze voorouders (de Balkan, Spanje), is werken aan de ondergang van onze beschaving.

Maar eenmaal orde op zaken gesteld, kan Europa zeker een bondgenootschap aangaan met de Islam tegen het zionistische wereldgevaar.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2004, 18:14   #23
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ook voor de kruistochten was de Islam een aggressieve 'godsdienst'. Europa moest zich wel verdedigen tegen de agressieve imperialistische arabieren.
Nu is het misschien arabieren willen zich beschermen tegen imperialistische amerikanen?
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2004, 18:15   #24
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
De islam (een leer die even gevaarlijk is dan, al dan niet nationaal-, marxisme) zomaar binnenlaten in Europa, na die eeuwen van moedig verzet door onze voorouders (de Balkan, Spanje), is werken aan de ondergang van onze beschaving.

Maar eenmaal orde op zaken gesteld, kan Europa zeker een bondgenootschap aangaan met de Islam tegen het zionistische wereldgevaar.
Voila sé. Dat is pas een samenwerking tegen de allergrootste gevaar voor de mensheid.
Oud 13 oktober 2004, 18:31   #25
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Voila sé. Dat is pas een samenwerking tegen de allergrootste gevaar voor de mensheid [het zionisme].

Voor de denkende mens zijn zo'n statements natuurlijk echt wel een beetje om te lachen ... Als ge naar sommige mensen hier luistert, dan is Israel veranntwoordelijk voor het lijden in de wereldvan 1 miljard arabieren ... die geitemelkers hun armoedig kloteleven in de bergen, schuld van de zionisten natuurlijk want die'e geitenmelker zijn leven wordt natuurlijk elke dag beinvloed door wat er in Israel gebeurt ... Ik zie'm daar al staan aan het water, zijn beesten drinken aan't geven, die kerel zijn leven is waarschijnlijk wel klote, maar niet door wat Israel doet of niet doet ... de arabische corrputie en de onderdrukkende aspecten van de Islam, dat zijn de oorzaken van het falen van de arabische wereld ... dat de arabische dictators Israel de schuld van de miserie van het volk geeft om de frustraties van hun bevolking naar buiten toe te kanaliseren, daar kan ik nog inkomen, dat sommige Europeanen er ook nog in trappen is een beetje lachwekkend . Voor de duidelijkheid, De arabische landen hebben de staat Israel sinds 1948 om de paar jaar militair volledig proberen te vernietigen. Als de Israeli's dan terugslaan (en ze houden zich dan nog in), beginnen de arabieren te janken met de wolven ... hypocrieten!
En dan zijn ze nog verbaasd dat de weldenkende mensen hun gelul echt wel beu aan't worden zijn.

Laatst gewijzigd door Pascal L. : 13 oktober 2004 om 18:39.
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2004, 18:43   #26
JusticeLover
Banneling

Standaard

hehe mor ik wist niet dat er 1miljard arabieren woonden... en sommige landen die geluk hebben zijn niet zo arm.. Maar ik snap je redenering wel. Maar laten we hopen dat het verandert. Zionisten kunnen we zelfs in antwerpen aanpakken maar ja de marokkan (arabieren?) moeten dan de initiatief nemen.
Oud 13 oktober 2004, 20:50   #27
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Inderdaad, de grootste aanslag 911 is niet gepleegd door moslisms maar door de Amerikaanse regering ZELF. Voor velen is dit feit zelfs niet te vatten, maar de bewijzen zijn er. Stanley Hilton , aan advocaat in America heeft samen met 400 families die mensen verloren zijn in WTC een rechtszaak aangespannen tegen Bush en co. Maar dat zie je natuurlijk niet op de CNN , ABC en al die andere media die aan banden ligt. (Zijn kantoor is al eens totaal overhoop gehaald door inbrekers by the way, maar hij had reservekopies.)
Ze hebben het zelf gedaan, het was een militaire operatie! Stanley Hiltion heeft van insiders in de FBI die nog 'menselijk' zijn documenten gekregen die dat bevestigen. Het oorspronkelijke plan was zelf nog omvrangrijker. Amerika zou van 2 kanten aangevallen worden , de westkust ook (chicago).
Met 911 hebben ze de desgewenste psychologische reactie opgewekt bij het publiek om hun angenda door te drukken.
Er zijn nog zovele bewijzen. Maar ja het past niet in het plaatje van de moslimshater hier. Ze zijn nog liever blind voor de angstaanjagende waarheid, dan dat ze hun moslimhaat moeten nuanceren.

Enkele terroristische acties door de Amerikaanse regering zelf op touw gezet : - WTC bom in 1993 (6 doden)
- Oklahomo bom in 1995 (-+ 150 doden)
- 911 (-+ 4000 doden).
- De volgende, een suitcase nuke ?? (ik durf er niet aan denken, maar het komt eraan hoor wees gerust)

Voor al deze aanslagen is het praktisch bewezen dat de Amerikaanse regering zelf erachter zat. Ook zijn er na deze aanslagen door de toenmalige presidenten maatregelen genomen die de vrijheden van Amerikanen stelselmatig beperken. Tegen al die moslimhaters, OPEN UW OGEN. De realiteit overtreft alle fictie mensen, je zou er geen film van kunnen maken ze zouden je niet geloven. Maar als men blijft geloven dat het Amerikaanse publiek en ook het Europese publiek niet belogen wordt door de elitaire klasse die de macht in handen heeft, en terroristische aanslagen pleegt om de gewenste psychosomatische reactie uit te lokken. Dan zal men een slaaf worden van de angst. En dat is wat ze willen.

De Amerikaanse regering???

En ik die altijd gedacht heb dat het Vlaams Blok achter die aanslagen zat...
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2004, 20:51   #28
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hehe mor ik wist niet dat er 1miljard arabieren woonden... en sommige landen die geluk hebben zijn niet zo arm.. Maar ik snap je redenering wel. Maar laten we hopen dat het verandert. Zionisten kunnen we zelfs in antwerpen aanpakken maar ja de marokkan (arabieren?) moeten dan de initiatief nemen.
Wat stel je voor? De manier waarop jullie de Koerden vandaag uitmoorden? Of eerder zoals jullie genocide tegen de Armeniers?
Oud 13 oktober 2004, 20:57   #29
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu snap ik wat El Turco met "commando" bedoelt.

Vandaar die blanke basketter die met zijn gestekte arm een neger afblokte aan de mand, op de vroegere foto in zijn onderschrift.
Oud 13 oktober 2004, 21:03   #30
Funghus
Schepen

Standaard

Citaat:

Hm, niet helemaal mee eens. Om te beginnen was er niet echt zware oorlog tussen de moren van Spanje en de Fransen. Ze waren niet echt aan het oprukken naar het Noorden. De Turken waren een ander volk dan de Arabieren en die hebben wel degelijk een wereldrijk bij elkaar veroverd.

De agressiefsten van allemaal zijn echter nog altijd die beschaafde Europeanen: ze veroverden Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Afrika, Australië, India, China, Vietnam, het Midden-Oosten en hebben verschillende keren geprobeerd om Rusland te veroveren.

Ik weet niet of je deze spreuk ooit gehoord hebt: "a good Indian is a dead Indian". En ga zo maar door. Daarmee zeg ik niet dat er geen moslimstaten zijn geweest en dat er geen bloedvergieten is geweest, maar zeggen dat er een eeuwige strijd was tussen de Islam en de rest is helemaal niet waar. De meeste volkeren hebben veel meer ruzie gemaakt en oorlog gevoerd met hun naaste buren dan met verafgelegen volkeren. Denk maar aan Frankrijk, Duitsland, GB, Spanje, en de Japanners onderling enz...
Oud 13 oktober 2004, 21:14   #31
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef je daarmee expleciet toe, dat de moslims zo'n 600 jaar achter lopen op ons?

[size=7]600 jaar geleden:

5 dagen geleden:

[/size]

Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2004, 21:14   #32
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Nu snap ik wat El Turco met "commando" bedoelt.

Vandaar die blanke basketter die met zijn gestekte arm een neger afblokte aan de mand, op de vroegere foto in zijn onderschrift.

DIT NOEM JE RACISME
WITTE SHIRT: Turksssss International Beter gezegd basketball-idool... Daarmee was dat mijn oude onderschrfit.

DIT NOEM JE WAARSCHIJNLIJK "realisme" GOED BEZIG MANNEKE

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 13 oktober 2004 om 21:16.
Oud 13 oktober 2004, 21:18   #33
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Wat stel je voor? De manier waarop jullie de Koerden vandaag uitmoorden? Of eerder zoals jullie genocide tegen de Armeniers?
Een pisraelieet die andere volk beschuldigd van genocide.
De situatie van koerden is veel beter en zal nog veel beter worden. Als Turk zijnde ben ik daar ook niet tegen. Maar over zionisme. Ik wil er eentje te pakken krijgen in't stad.... grrrr
Oud 13 oktober 2004, 21:19   #34
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Geef je daarmee expleciet toe, dat de moslims zo'n 600 jaar achter lopen op ons?

[size=7]600 jaar geleden:

5 dagen geleden:

[/size]
Wtf? Zoveel jaren geleden was jullie weg wijsgemaakt. Nu is het gewoon eventjes bezetten. Wanneer de slapende arabieren wakker zullen worden. En meer nationalist worden...
Oud 13 oktober 2004, 21:19   #35
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:

DIT NOEM JE RACISME
WITTE SHIRT: Turksssss International Beter gezegd basketball-idool... Daarmee was dat mijn oude onderschrfit.

DIT NOEM JE WAARSCHIJNLIJK "realisme" GOED BEZIG MANNEKE
PFOEH.

De Turken zijn gewoon Moffen met nen omgedraaide rooie beker op hunne kop in plaats van ne pinhelm.

Oud 13 oktober 2004, 21:22   #36
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
PFOEH.

De Turken zijn gewoon Moffen met nen omgedraaide rooie beker op hunne kop in plaats van ne pinhelm.

Je bent niet met de tijd mee.
Oud 13 oktober 2004, 21:29   #37
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Maar over zionisme. Ik wil er eentje te pakken krijgen in't stad.... grrrr
Ik zou graag uw moeder en zusjes eens te pakken krijgen in't stad ... mmm turkepus!
Oud 13 oktober 2004, 21:38   #38
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Ik zou graag uw moeder en zusjes eens te pakken krijgen in't stad ... mmm turkepus!
Doe maar. Ik kan je zelf adviseren welke je moet pakken maar dan achteraf niet klagen als er paar worden .... gecensureerd.... duuutttttt..... Dan hebben we alle reden om joden terug te sturen naar heil.

De marokkanen moeten initiatief nemen. Hoe kan dat nou, zoveel maghrebijnen in t stad en zionisten lopen daaar als vogels. Die mannen houden zich me verkeerde dingens bezig. We moeten ze onder één dak zetten.
Oud 13 oktober 2004, 21:43   #39
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De marokkanen moeten initiatief nemen. Hoe kan dat nou, zoveel maghrebijnen in t stad en zionisten lopen daaar als vogels.
Wat is't, kunnen de turken het zelf weer niet aan. Men zei vroeger al in berchem dat de turken de bruine janetten waren die altijd naar borgerhout gingen voor 'wat actie te krijgen' van de marokanen daar... Blijkbaar is dat nog altijd niet veranderd... Den enigste Para dat gij ooit gaat worden is ne parasiet!
Oud 13 oktober 2004, 21:45   #40
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Die "kruisvaarders" waren 800 jaar geleden !
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be