![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Pfff, te veel werk. En te veel afval. Dan komen de katten mijn vuilniszakken openkrabben.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar euhm garnalen, ik beschouw dat eigenlijk als een soort van insecten ... lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Verse tonijn, klaargemaakt door een goede chef. Licht geschroeid.
Heerlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier niet om het goedkoopste voedsel maar om wat beschouwd wordt als luxe voedsel.
Je kan buitenshuis eenzelfde maaltijd duur betalen die je thuis stukken goedkoper klaarmaakt. En ja, ook paella met kip, varkensvlees, zeevruchten en inktvis kost nauwelijks half zoveel als op restaurant. Toch als je de ingrediënten in een supermarkt, en zoveel mogelijk in de aanbieding koopt. Een geslaagde paella bereidt je niet op een vitro ceramische kookplaat maar zoals in Spanje: buiten, in een reuze paellapan op een open houtvuur. De juiste rijst gebruiken is eveneens aan te raden.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als je er garnaalkroketjes van maakt voor bij het aperitief. Dan gebruik je immers het afval om fond van te trekken. Wat er daarna overschiet fatsoenlijk verpakken alvorens het in de vuilzak te gooien en de katten zoeken hun goesting wel elders.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan eten , maximum 20 , heel uitzonderlijk 25€ !!
Normaal tot 15€ , en dan is het voor mij luxueus genoeg !! Maakt niet uit wat !! Behalve de Bekende Fastfood ketens , no fucking way in hell or wherever i will go there !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goeie steak; meer moet dat niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar kan je tegenwoordig nog uit eten voor 15 euro?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de éne kan dat duur eten zijn, voor de andere bvb eten in een aangename omgeving, zonder stress... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yep goed uit eten gaan hoeft niet duur te zijn, ik heb ooit in Parijs voor 10€ in een auberge le plat du jour -> gebakken patatjes en boudin noir + dessert gegeten, was super lekker! en het water was gratis van de kraan xd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de sterrenrestaurants worden er ook wel gezonde ingrediënten gebruikt, maar die zijn peperduur.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog veel simpeler zou zijn: gewoon in de wc en doorsjassen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alhoewel dat zo'n blik soep met balletjes toch ook echt lekker is! is niet na te bootsen die smaak vind ik ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan je denkt
![]() Kebap , frituur , chinees , restaurants (niet van TV-koks) , of ook broodjeszaken ![]() Maar bedenk wel , mocht je graag wijn/cava/whisky drinken .... geen van zulke dure dingen , want .... !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 juni 2015 om 22:52. |
![]() |
![]() |