![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Goed gezien... Hopelijk stopt U met uw spelletje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Spelletje????
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 oktober 2004 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet zo plezant momenteel in ons landje... Verleden maandag, 11 oktober 1850 is onze Koningin Louise-Marie overleden... en ik vrees dat ik niet naar de staatsbegrafenis kan gaan, gezien ik de Homokrant (U kent dat reklaambladje wel) nog niet gratis ontvangen heb en niet weet waar en wanneer juist de begrafenis plaats vindt. In de Homokrant van verleden week stond wel in dat ze zwaar ziek was, maar natuurlijk kon men het uur en de plaats van de begrafenis nog niet mededelen... In dat laatste blad stonden wel een paar leuke bekladde fotootjes van de premier en een paar ministers die tijdens het ziekenbezoek voor de spiegel aan het masturberen waren... Deze foto's dienen om de emancipatie van de homoseksuelen te bevorderen... Zelfs nu, in 1850, weet men dat zo'n foto's de emancipatie van uw 'ras' enorm positief bevorderen... ![]() Een progressieve Homo wast met Omo Progress |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sexualiteit staat vast van bij de geboorte (van ervoor feitelijk al om precies te zijn), het enigste dat nog kan beïnvloed worden is dat mensen ervoor uitkomen of niet, daarvoor lijkt me zo'n homokrant wel een goed idee.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nergens heb ik vermeld dat homoseksualiteit besmettelijk zou zijn. Maar allez kom, ik zal vandaag breed zijn... Wat wel opvalt dat is dat die homo's meestal een enorme dunk van zich zelve hebben: u verwijt anderen domheid (maar domheid staat net als zoals de homoseksualiteit voor de geboorte warschijnlijk al vast)... Waarom mag men dan met domme personen lachen en niet met homo's en aanverwanten? Er zit hier nog een homo op het forum die zelfs declareert dat de meeste holebi-koppels hooggeschoolde tweeverdieners zijn, omdat de meeste homo's niet in de wieg gelegd zijn voor handenarbeid (da's niet goed voor de nagels, weet je wel ) en daarom eerder zullen kiezen voor de zachte beroepen die over het algemeen iets meer opleiding vereisen. Tja... een normale geaardheid schijnt tegenwoordig een ziekte (en voor de laaggeschoolden) te zijn... Misschien zou het niet slecht zijn voor de normaal geaarden, dus domme mensen, ook een krantje uit te geven, bvb DOMoKRANT! Als sponsor zal DOMO waarschijnlijk wel willen optreden... En waarom geen 'kartel' vormen: DOMO - OMO - HOMO ? Een domotapijt is trouwens ook zacht aan de poep voor een homo... en het tapijt kan men nog altijd wassen met Omo (Progress voor de linkse homo's)... ![]() Maar nu terzake, het probleem van dat Nederlands homokrantje, dat aan schoolkinderen wordt verspreid, ging over het feit dat daar een beklad fotootje van Balkenende stond met daarbij de suggestie dat deze de hele dag voor de spiegel masturbeert. En volgens Uw normen is dat geen probleem?... Moet kunnen?... Bevordert de emancipatie?... Ik ben ervan overtuigd, Eternity, dat U weeral gaat genieten van mijn artikeltje... Groetjes ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
#2 Stellingen dat homosexuele koppels beter zijn dan gewone koppels (op gelijk welk vlak), lijkt me onzin. Ik zie niet in hoe sexualiteit niet-sexuele zaken (zoals intelligentie) zou kunnen beïnvloeden. #3 Er is een verschil tussen iemand die aangeboren dom is, en iemand die selectief blind is. Het tweede is ook een vorm van domheid, en in tegenstelling tot "aangeboren domheid", iets dat wel iets dat niet goed te praten/keuren valt. Dat iemand bang is van het onbekende kan ik nog geloven/begrijpen, maar dat iemand bewust feiten negeert/omdraait, daar kan ik niet mee om ...
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |