![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, gezien ik geen linkaard ben en dus niet progressief, zal ik het weeral niet snappen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is eigenlijk het probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom een nieuwe topic over hetzelfde? Is je topic van gisteren niet meer goed genoeg?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Voor zover ik begrepen heb...scholen kregen homoblad toegestuurd, sommigen wilden het niet verdelen
En dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Met van die blaadjes bereik je niets als je het mij, als schoolganger, vraagt. Moest dergelijk blad op mijn school ( katholiek onderwijs ) terechtkomen zou dat net heel veel aanzet geven tot spot etc...
Maar nu over dat taalgebruik... Denken ze nu echt dat die jongeren dat ' walgelijk ' of ' gewaagd ' vinden? Ik bedoel maar, mijn vulgaire klasgenoten vinden het leuk om in iemands brooddoos te plassen, dus ik neem aan dat ze dat ook wel aankunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze in Vlaanderen ook maar vlug zo'n lekker progressief blad uitgeven om de emancipatie van homoseksuelen te bevorderen en dat men maar rechtstreeks vanaf de kleuterklas begint met bvb een beklad fotootje van de Verhofstadt of de 'meester' met daarbij de suggestie dat deze de hele dag voor de spiegel masturbeert. Moet kunnen... Met deze bied ik mijn verontschuldigingen aan voor mijn warrig verhaal... ![]() Dat Homoblad is keitof om zonder bijkomende uitleg te overhandigen aan de schoolgaande jeugd... Een fotootje van een premier die de hele dag voor de spiegel masturbeert... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U vermeldt dat het de keuze van de school zelf moet zijn... Daar ben ik uiteraard mee akkoord (nadat de directie/leerkrachten de inhoud hebben kunnen 'bezichtigen', want uiteindelijk dragen ze toch een grote verantwoordelijkheid voor de toekomst van onze kinderen en dus onze maatschappij... Maar ik dacht dat ik duidelijk had vermeld dat dit juist het probleem was... De scholen kregen dat bladje zonder meer in hun bus gepost: Citaat:
Citaat:
![]() Waarom moet tegenwoordig alles niet kunnen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [size=6]Slechts één ding op aan te merken:
![]() [/size]
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als ik U goed begrijp moeten de scholen alle reclame simpelweg aanvaarden én overhandigen aan hun leerlingen? Ja, waarom niet ![]() Publiciteit om homo te worden ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 14 oktober 2004 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad reclame, mijn snoetebolleke, maar daar gaat het niet over: Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde: ik reageer helemaal niet gepikeerd, lieverd... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zeg nu niet dat U het nu nog niet begrijpt.... Citaat:
Wilt nu aub eens begrijpen dat dit geen onaangekondigde reclame is... 420.000 exemplaren! Citaat:
420.000 (gratis) proefexemplaartjes is wel redelijk veel, hé Raf... Als U dat niet vindt, wilt U dan zo vriendelijk zijn op uw beurt een tekeningske te maken? Gezien U de marketingtechnieken kent, zult U wel een gedacht hebben wat dat kost:: 420.000 proefexmplaren.... en niet vergeten, de uitgever is van plan dit nogmaals te herhalen! Met homo's moet wel veel geld te verdienen zijn... Maar in feite, Raf, gaat het niet over het feit dat dit homoblad reclame is of niet... Groetjes ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee hoeveel reclamedrukwerk er WEKELIJKS verspreid wordt? Citaat:
Nee, dat is helemaal niet veel... Citaat:
Daar is inderdaad veel geld te verdienen. De meeste holebi-koppels zijn hooggeschoolde tweeverdieners, die geen kinderen ten laste hebben. Wees maar gerust dat dat marktsegment voor veel bedrijven een natte droom is. Daarbij is het verspreiden van een povere 420.000 gratis proefexemplaren verwaarloosbaar. It pays to advertize, of wist je dat nog niet? Citaat:
Nee, het gaat erover dat het over homoseksualiteit gaat en de goegemeente (of toch het hypocriete (lees: katholieke) deel ervan) is geschokt. Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |