![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent waarschijnlijk zodanig "inhoudelijk", dat je weigert in te gaan op mijn opmerking dat het VB niet één socio-economisch congres organiseerde in haar 37 jarig bestaan. (waarschijnlijk door hun overmatige interesse in de socio-economische thema's).
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor het overige, u bent fout in uw bewering dat er nog geen congres over dit onderwerp werd gehouden. Kortom, u oordeelt vanuit pure vooringenomenheid. U valt nogal pijnlijk door de mand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() De bron van een mening is meestal de mening zelf.
Of herkent u meningen niet als u ze ziet? En meningen komen voort uit persoonlijke ervaring. Dat is algemene kennis dacht ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als VB-militant van jaren ver zal ik u een beetje inlichten. Reeds in de jaren negentig was er een eerste congres volledig gewijd aan economische thema's. Dat ging indertijd door in De Haan. In 2005 werd dezelfde oefening herhaald. Er is indertijd op dit forum zelfs een draad over opgestart: http://forum.politics.be/showthread.php?t=33059 En nu moet u mij eens proberen uit te leggen waar u het dus vandaan haalde dat het Vlaams Belang/Blok nog geen congres heeft gehouden over deze thematiek. Ik vermoed: onwetendheid, vooringenomenheid en onkunde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat geen eeuwigheid in de politiek? Heeft Zipper echt geen punt door te stellen dat het VB niet echt bezig met het economische? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet ik nu ook al een bron voor mijn eigen mening geven ??
![]()