![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Napoleon, *boink*
Overigens beseffen de joden ook wel dat hun onderwijsnet moet verdwijnen met de huidige Vlaams Blok politiek van assimilatie. Geen islam onderwijs, dus assimilatie = Geen joods onderwijs, dus assimilatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Het Blok is de enige die de Joodse gemeenschap steunt . Ge weet toch dat het Blok financiële steun krijgt van hen ! Israel is uw probleem niet . Trouwens de Israeli's hebben al 3 oorlogen gewonnen . Israel zal geen oorlog verliezen , dit heb je duidelijk nog niet ingezien. DIT HEEFT NIETS MET COLLABORATIE te maken. Gebruik uw hersenmaterie is ! Collaboratie : meezeulen met de Vijand . ISRAEL IS GEEN VIJAND ...hence : geen Collaboratie. Tenzij ge voor de Palestijnen zijt ...maar dan moet ik niets meer uitleggen want ge zult het toch allemaal ontkennen. Het Israel probleem is juist een onderdeel van ons probleem ! En ja de joden zullen voor het Blok stemmen . Duidelijk mankeer je enige vorm van inzicht en logica . Uw dreigingen schrikken mij niet af .. ik hou mij niet gesloten en als je er een probleem mee hebt dan kunt ge de pot op. Assimilatie ? I N T E G R A T I E , de Joodse gemeenschap is al meer geïntegreert dan de Islamistische gemeenschap. Het Joods onderwijs zal mogen blijven en het Islamitische ook OP VOORWAARDE : geen rassenhaat predikken en onder streng toezicht van de overheid . Maar dat gedeelte zul je vergeten zijn . Wie zegt er dat ik een Blokkerke ben ... Trouwens prullekop : Ga uw Communsitische Pro-Palestijnse bullshit in Israel gaan verkondigen alst U niet aanstaat dat de ENIGE ECHTE DEMOCRATISCHE PARTIJ DE ISRAELI'S ONDERSTEUNEN .
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() En geloof je dat nu ook werkelijk ?
Het Blok is de enige die de Joodse gemeenschap steunt . Ge weet toch dat het Blok financiële steun krijgt van hen ! Israel is uw probleem niet . Trouwens de Israeli's hebben al 3 oorlogen gewonnen . Israel zal geen oorlog verliezen , dit heb je duidelijk nog niet ingezien. DIT HEEFT NIETS MET COLLABORATIE te maken. Gebruik uw hersenmaterie is ! Collaboratie : meezeulen met de Vijand . ISRAEL IS GEEN VIJAND ...hence : geen Collaboratie. Tenzij ge voor de Palestijnen zijt ...maar dan moet ik niets meer uitleggen want ge zult het toch allemaal ontkennen. Het Israel probleem is juist een onderdeel van ons probleem ! En ja de joden zullen voor het Blok stemmen . Duidelijk mankeer je enige vorm van inzicht en logica . Uw dreigingen schrikken mij niet af .. ik hou mij niet gesloten en als je er een probleem mee hebt dan kunt ge de pot op. Assimilatie ? I N T E G R A T I E , de Joodse gemeenschap is al meer geïntegreert dan de Islamistische gemeenschap. Het Joods onderwijs zal mogen blijven en het Islamitische ook OP VOORWAARDE : geen rassenhaat predikken en onder streng toezicht van de overheid . Maar dat gedeelte zul je vergeten zijn . Wie zegt er dat ik een Blokkerke ben ... Trouwens prullekop : Ga uw Communsitische Pro-Palestijnse bullshit in Israel gaan verkondigen alst U niet aanstaat dat de ENIGE ECHTE DEMOCRATISCHE PARTIJ DE ISRAELI'S ONDERSTEUNEN .[/quote] Onzin, de liefdesverklaringen van Beysen gaan nog een stuk verder. Dewinter weet best hoe de Blokkers over de 'Uitverkorenen' denken. Waarom denk je dat er NOOIT wat staat in de Blok blaadjes over al zijn etentjes? Zo stom zijn de joden niet, ze zijn geen kalkoenen die voor kerstmis gaan stemmen. Joden stemmen voor joden, voor de LA. Je loopt achter, het nieuwe Blok standpunt is niet INTEGRATIE, maar ASSIMILATIE. Maw, de joodse scholen moeten weg, ze moeten maar assimileren. Denk je nu werkelijk dat de joden de diepgang van het nieuwe Blok standpunt niet begrijpen? Er is geen islam onderwijs EN HET Blok wil dat ook niet meer. Onder ZIONISTISCHE druk wijzigde het Blok dat standpunt, je loopt blijkbaar behoorlijk achter. Met Israel hebben wij geen fluit te maken. Het is ons probleem niet. GEEN COLLABORATIE MET DE AARTSVIJAND! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Liberaal Appel bah . Awel neen ik ben up to date met het standpunt van het blok. Het feit dat je de Israeli's aanschouwt als vijanden is al een bewijs op zich van bekrompenheid alsook geen vermogen van inzicht . Joden stemmen voor Joden of voor mensen die hun ondersteunen . Het Joods onderwijs net vormt ook geen bedreiging als je iets van het Blok afweet zou je dat weten ! Oftewel ben je één of andere mislukte Neonazi oftewel ben je een Pro-Palestijn , in alle geval U heeft al voldoende uw incapaciteiten bewezen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
COLLABORATIE met de zionisten plaatst een ZWARE hypotheek op de toekomst van Vlaanderen. Overigens is het Blok standpunt wel degelijk ASSIMILATIE ( een bocht van 180° bij vroeger) en dus moet het joods net verdwijnen. Overigens zou je best eens de echte Napoleon lezen... Wat die dacht over de joden ... |
|
![]() |
![]() |