![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw keek ganse nacht toe en depte mijn zweet weg met een koud washandje. En ik reclameer dan nog dat hare blazer mij wakker maakt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dat wat je wil zeggen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op tram naar werk, geen airco, op het werk, geen airco (gisteren 36 graden in den buro, ben dan naar in de open ruimte gaan werken), op tram naar huis, geen airco... Gelukkig woon ik in een rijhuis met heel dikke muren, 18 graden in mijne living! ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ge zegt sjoeke kga u afkoelen en een washandje is al een goei begin.
Hoe meesterlijk uw handen zijn weet ik niet, maar de mijne in combi met tong zijn zeer overtuigend. Nice guys finish last en meestal is ze daar dan nog eens bij ![]() Da moet zeikenat gelebberd worden nondejol |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lauw de douche, hé, niet koud!
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga haar heel de dag koel houden met een washandje en een ventilator. ![]() Maar wat doe ik als ze weer in haar oude strategie vervalt "ik ben te moe" of "ik heb koppijn" ? Haar een middagslaapje laten doen met een glas water met 4 dafalgans ? ![]() Alle tips zijn welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Op zo'n dagen zijn we dolblij dat we 10 jaar geleden beslist hebben om airco te installeren, zowel op het gelijkvloers als in de slaapkamer boven. Gisterenavond kunnen gaan slapen in een aangename 21°C! Geen gezweet onder de lakens!
Leve Daikin! Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 2 juli 2015 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke blij met de isolatie van de woning en een goeie discipline.
Momenteel 23°C in de woonkamer. Maar helaas, elke dag stijgt de temperatuur. Dit moet geen 2 weken aanhouden, of het blijft hier een maand 30°C in huis. Toch eens werken aan die adabiatische airco.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, bus nemen is dat niet voor sossen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat je slaapkamer 36m³ is en je wil de temperatuur er met 5°C laten zakken zonder afvoer. Veronderstel dat je geen nieuwe warmte toevoert van buitenaf. En de warmteopslag 0.1m³ is (da's een blok van 1m x10cm x 10cm) dan zit daar 5*36/0.1°C in. Hoe warm is dat blokje dan?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 juli 2015 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of eigenlijk wel, dan kan ik dat in de toekomst zeker vermijden.
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De komkommertijd woedt!
Wegdek zet uit door hitte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, gratis verkeersdrempels...
Waarom ze er in andere steden dure contracten voor afsluiten snap ik niet, 't is voldoende om 't klimaat verder op te warmen en de wegen zijn veilig... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Deuren en vensters toe wanneer het buiten warmer wordt dan binnen. Die adiabatische airco zal vandaag al veel minder effect geven, het is nu vochtige warmte. In een vorig leven hebben wij ooit eens met een VW kever door de Tunesische woestijn rondgekard. Daar was het systeem: alle vensters dicht, ventilatie op maximum, en natte doeken voor de inblaasopeningen. Lawaaierig, maar het gaf toch een graad of 5. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() dubbel: kakserver
Laatst gewijzigd door Wapper : 2 juli 2015 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe meer ik de mijn please hoe hoger mijn vulkaan erupteert. Wanneer ze moe is doet gij het werk. Koop Durex massage en glijmiddel en zet dat in de koelkast. Met dat glijmiddel mag je normaliter vanonder spelen. Maar ge moet ze niet direct das aanpakken. Begin bij schouders, zijkant rug, tepels, billen, dijen, .... You know how it goes. Ge moet ze er om doen smeken en soms zelf eens laten wachten. "ik ben nu met een topic bezig", kan ze afkerig maken. En dan zijn ze te meer in de nopkes als zij het hot topic zijn he Pleasen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het werk ijskoud. Thuis niet uit te houden van de warmte. Onze zuidkant is eigenlijk 1 groot raam van links naar rechts en onder tot boven. Screens worden pas binnen 3 weken geinstalleerd... Gisteren was het 29,7 graden op een bepaald moment. Met deze nacht te ventileren stonden we deze morgen op met 26 graden. Ik hou mijn hart vast wat dat gaat geven tegen zaterdag...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |