Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2015, 13:44   #21
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Tijdens de laatste Volvo Ocean Race was één van de deelnemende boten bemand met enkel vrouwen (Team SCA). Die mochten zelfs meer bemanningsleden meenemen dan de andere teams. Ze zijn voorlaatste geëindigd. En als je dan beseft dat de laatste halverwege de race door een stuurfout gestrand is en té zware averij had opgelopen om nog iets te kunnen betekenen....
Ik herinner me een praatprogramma jaren geleden met een politiecommissaris.Toen de eerste vrouwelijke agenten in dienst kwamen.Iemand vroeg naar de echte bekwaamheid inzetbaarheid enz....De commissaris antwoorde daarop dat dat volwaardige inspecteurs waren met exact dezelde verloning en taken.waarop iemand vroeg...Ik zie regelmatig gemengde patrouilles...vrouw en man...ik zie ook patrouilles met twee mannelijke agenten.....waarom zie ik nooit een politiepatrouille met twee vrouwen ??? Hierop antwoorde de commissaris wat vervelend dat dat inderdaad zoveel als mogelijk wordt vermeden
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 13:54   #22
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik herinner me een praatprogramma jaren geleden met een politiecommissaris.Toen de eerste vrouwelijke agenten in dienst kwamen.Iemand vroeg naar de echte bekwaamheid inzetbaarheid enz....De commissaris antwoorde daarop dat dat volwaardige inspecteurs waren met exact dezelde verloning en taken.waarop iemand vroeg...Ik zie regelmatig gemengde patrouilles...vrouw en man...ik zie ook patrouilles met twee mannelijke agenten.....waarom zie ik nooit een politiepatrouille met twee vrouwen ??? Hierop antwoorde de commissaris wat vervelend dat dat inderdaad zoveel als mogelijk wordt vermeden
Ik heb zo eens een patrouille gezien (FF) bij een inbraak. Die stonden lekker te draaien en in hun walkietalkie te blazen tot 2 potige heren het overnamen en binnengingen.

Waardeloos.

Hier zie, in Holland:

https://www.youtube.com/watch?v=3rg-WLblZA8
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 17:46   #23
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
De schepping van de man was een ongelukje.
God wou een mooi, intelligent wezen scheppen, waardig om te heersen over Zijn hele schepping.
Hij begon eraan en ... het sloeg lelijk tegen. Het schepsel was niet mooi, allesbehalve intelligent en het had geen respect voor de schepping.
God besloot het nog eens te proberen en het resultaat was de vrouw. Mooi en intelligent zoals Hij bedoeld had.
Helaas was de man in de korte tijd dat hij alleen was als "intelligent" wezen al begonnen met de schepping te vernielen. De vrouw kwam te laat om de boel nog te redden. Ze heeft dan een akkoord gesloten met de slang maar ja, slangen zijn niet echt betrouwbaar dus werd het akkoord geschonden.
En sindsdien sukkelen we voort ...
U bent het levende bewijs van uw ongelijk.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be