Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2015, 08:50   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Circe, kom mij nu toch niet vertellen dat je die kerel mist?
haha nee, maar ik dacht serieus dat hij het terug was afgebold. Mis poes. De asielzoeker is gewoon op congé naar zijn heimweeland. Hij komt terug.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2015 om 08:54.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 08:56   #22
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
haha nee, maar ik dacht serieus dat hij het terug was afgebold. Mis poes. Hij komt terug.
Maar los van dit alles.
Waarom krijgt die kerel ruimte in de krant ?
Zijn schrijftalent is matig en niet echt veel beter dan dat van de gemiddelde bakker, beenhouwer of garagist.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 09:00   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jahjah heeft in "onze" media plaats gemaakt voor Jihadexpert Montasser AlDe'emeh. Hij is niet alleen in de Kack, maar ook op de BRT een graag geziene gast.

Wat deze "gematigde moslim" zo anders maakt dan andere moslims wordt duidelijk in dit artikel:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/wa...al-494601.html
Oud 20 juli 2015, 09:23   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jahjah heeft in "onze" media plaats gemaakt voor Jihadexpert Montasser AlDe'emeh. Hij is niet alleen in de Kack, maar ook op de BRT een graag geziene gast.

Wat deze "gematigde moslim" zo anders maakt dan andere moslims wordt duidelijk in dit artikel:

Citaat:
'Ik ken imams in België die met vier vrouwen getrouwd zijn.
Mijnheer Montasser zou beter Nederlands moeten leren. In België is bigamie verboden en is het bovendien verboden aan de voorgangers van godsdiensten om een huwelijk af te sluiten alvorens het burgerlijke huwelijk werd afgesloten. Hij kent dus geen imams die met vier vrouwen getrouwd zijn, hij kent imams die met één vrouw getrouwd zijn en nog drie bijzitten hebben, die geen status van "gehuwd" hebben, geen sociale zekerheid (tenzij ze zelf werken) en ook geen recht hebben op weduwenpensioen.

We moeten strenger worden op het misbruik van onze taal dat ervoor zorgt dat er grijze zones ontstaan en we dingen als "normaal" gaan beschouwen. Van mij mogen mensen in groep samenwonen, de vrije liefde bedrijven, aan groepsex doen, meerdere relaties tegelijk hebben (ik neem aan dat ze dan allen daarmee akkoord gaan), maar ze mogen het niet "huwelijk" noemen.

Citaat:
Dat de overheid geen taaleisen oplegt aan imams, is ronduit schandalig. Je kan niet verwachten dat een imam die de taal niet spreekt zich bezighoudt met het sociaal engagement van jongeren. Dat is de verantwoordelijkheid van iedereen. Niet alleen van de moslimgemeenschap, ook van de overheid.'
sorry, en weer die paraplu. Zijn de kientjes dan zo onmachtig dat ze niet zelf tegen de door hen binnengehaalde imam kunnen zeggen dat die Nederlands moet kennen? Moeten wij daarvoor een wet stemmen zodat ze zich daarachter kunnen verschuilen? En wat heeft de overheid normaliter te maken met het sociale engagement van moslims? We leven toch niet in een theocratie? of moet ik zeggen NOG niet?
Die Montassers zijn de gevaarlijke mannekes. stapje voor stapje dichter bij de theocratie, tot wij de dhimmiestatus verkrijgen.

Citaat:
'Veel Belgen houden nog steeds geen rekening met het feit dat er 600.000 moslims in België leven. We worden hoogstens getolereerd, maar niet erkend. Ik vind het grof om getolereerd te worden. Als je mij tolereert, suggereer je eigenlijk dat je op me neerkijkt. Ofwel deporteer je ons allemaal, ofwel erken je moslims als deel van de maatschappij.'
waarom ? Worden we nu al verplicht om het te "erkennen"? Het is toch een "erkende" godsdienst? is dat niet voldoende? moet ik als ongelovige het hoofd buigen en in de goot gaan lopen als ik een moslim tegenkom? Zou dat voldoende "erkenning" zijn voor Montasser?

Citaat:
Ze zijn blind voor de kansen die hun ouders hier gekregen hebben. Racisme is een groot probleem in België, maar ik vind dat je ook racisten moet proberen begrijpen. Niemand wordt als racist geboren.'
sorry! andere plaat aub.

Citaat:
Hij baseert zich daarvoor niet op de Koran, maar de hadith, de overlevering van islamitische schriftgeleerden. De hadith die hij citeert staat alom bekend als onbetrouwbaar. In alle betrouwbare overleveringen is Aisha ouder, doorgaans om en bij de 21 jaar.
complete stierenstront. Ik heb nog nooit een hadith gelezen die stelt dat het kind 21 was, ALLE hadith die je tegenkomt stellen dat ze 6(of 7) was als ze huwde en 9 maanjaren toen ze gepenetreerd werd. Zuivere taqqya.
SAHIH BUKHARI
Volume 7, Book 62, Number 65:
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)." what you know of the Quran (by heart)'
Volume 5, Book 58, Number 234:
Narrated Aisha:
The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age.
Volume 5, Book 58, Number 236:
Narrated Hisham's father:
Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.
Volume 7, Book 62, Number 64:
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)." what you know of the Quran (by heart)'
Volume 7, Book 62, Number 88:
Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).

Volume 8, Book 73, Number 151:
Narrated 'Aisha:
I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter (my dwelling place) they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)

SAHIH MUSLIM

Book 008, Number 3309:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Messenger (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house at the age of nine. She further said: We went to Medina and I had an attack of fever for a month, and my hair had come down to the earlobes. Umm Ruman (my mother) came to me and I was at that time on a swing along with my playmates. She called me loudly and I went to her and I did not know what she had wanted of me. She took hold of my hand and took me to the door, and I was saying: Ha, ha (as if I was gasping), until the agitation of my heart was over. She took me to a house, where had gathered the women of the Ansar. They all blessed me and wished me good luck and said: May you have share in good. She (my mother) entrusted me to them. They washed my head and embellished me and nothing frightened me. Allah's Messenger (, may peace be upon him) came there in the morning, and I was entrusted to him.

Book 008, Number 3310:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old.

Book 008, Number 3311:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported that Allah's Apostle (may peace be upon him) married her when she was seven years old, and he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he (the Holy Prophet) died she was eighteen years old
Book 031, Number 5981:
'A'isha reported that she used to play with dolls in the presence of Allah's Messenger (may peace be upon him) and when her playmates came to her they left (the house) because they felt shy of Allah's Messenger (may peace be upon him), whereas Allah's Messenger (may peace be upon him) sent them to her.
ABU DAWUD
Book 031, Number 5981:
'A'isha reported that she used to play with dolls in the presence of Allah's Messenger (may peace be upon him) and when her playmates came to her they left (the house) because they felt shy of Allah's Messenger (may peace be upon him), whereas Allah's Messenger (may peace be upon him) sent them to her.
Book 41, Number 4915:
Narrated Aisha, Ummul Mu'minin:
The Apostle of Allah (peace_be_upon_him) married me when I was seven or six. When we came to Medina, some women came. according to Bishr's version: Umm Ruman came to me when I was swinging. They took me, made me prepared and decorated me. I was then brought to the Apostle of Allah (peace_be_upon_him), and he took up cohabitation with me when I was nine. She halted me at the door, and I burst into laughter.
ik ga het hierbij laten, maar ben volledig akkoord met Etienne Vermeersch:
Citaat:
Als dit zijn gewone werkwijze is, stel ik mij vragen over zijn doctoraat.'
En d�*t mag dan zijn zegje komen doen op de Soenens-zender? ik ga die van de kabel halen denk ik.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2015 om 09:34.
Oud 20 juli 2015, 09:57   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ik kan het niet laten, te grote kluif.
Citaat:
Veel moslimmannen zijn daarin hypocriet. Ze hebben seks voor het huwelijk, maar wanneer ze gaan trouwen, eisen ze dat hun vrouw maagd is. Dan maak je jezelf belachelijk.
Stierenstront: volgens de koran mogen de mannetjes �* volonté neuken met wat hun rechterhand bezit (oorlogsbuit enzo)

Citaat:
Blijkbaar heeft hij de koran niet gelezen. De huwbare leeftijd wordt in de koran in termen van maturiteit gedefinieerd. "En toetst de wezen totdat zij de leeftijd om te trouwen bereikt hebben en als jullie bij hen dan redelijk inzicht bemerken, overhandigt hun dan hun bezittingen. En verteert ze niet verkwistend en overijld voordat zij groot geworden zijn. Wie rijk is moet er afblijven en wie arm is moet er in redelijkheid van gebruiken. En als jullie hun dan hun bezittingen overhandigen laat er dan getuigen bij aanwezig zijn. God is goed genoeg om af te rekenen." (Koran 4:6)
Tiens, dat moest Mohammed die huwbare leeftijd toch niet in acht nemen. Eenmaal de meisjes menstrueerden mochten ze niet meer met poppen spelen, maar er is speciaal in de hadith vermeld dat Aisha WEL nog met poppen speelde. Wat nu Montasserreke?
Book 008, Number 3311:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported that Allah's Apostle (may peace be upon him) married her when she was seven years old, and he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he (the Holy Prophet) died she was eighteen years old
Book 031, Number 5981:
ABU DAWUD
Book 031, Number 5981:
Book 41, Number 4915:
Citaat:
Ik heb trouwens nooit gezegd dat polygamie een uiting is van liefde voor de vrouw. Ik zei dat als sommige imams het huwelijk beschouwen als een contract met verschillende vrouwen, waarom ik dan als moslim het recht niet zou hebben om te zeggen dat ik van vrouwen houd omdat ze Gods mooiste schepsels zijn.'
wat heeft het een met het ander te maken?

Citaat:
Waaronder het onderzoek dat door Linda Bogaert werd verricht
dat onderzoek door een onbestaand persoon (Linda Bogaert is nergens meer te bespeuren irl) is je zuiverste propaganda van het communistische soort opgezet door antisemiet Herman De Ley.

Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2015 om 10:02.
Oud 20 juli 2015, 10:43   #26
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Maar los van dit alles.
Waarom krijgt die kerel ruimte in de krant ?
Zijn schrijftalent is matig en niet echt veel beter dan dat van de gemiddelde bakker, beenhouwer of garagist.
Wellicht omdat de tot het schijnheilig "political correctness" bekeerde Standaard hoopt haar oplage daarmee in stand te houden. Ooit ben ik een relatief trouwe lezer van die krant geweest. Maar tegenwoordig kots ik van dat blad.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 11:43   #27
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Dyab Abou Jahjah keert vanuit Libanon terug naar België. De voormalige activist voor de Arabisch-Europese Liga doet dat naar eigen zeggen omdat de datingscene in België veel duidelijker en aangenamer is.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 11:57   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijnheer Montasser zou beter Nederlands moeten leren. In België is bigamie verboden en is het bovendien verboden aan de voorgangers van godsdiensten om een huwelijk af te sluiten alvorens het burgerlijke huwelijk werd afgesloten. Hij kent dus geen imams die met vier vrouwen getrouwd zijn, hij kent imams die met één vrouw getrouwd zijn en nog drie bijzitten hebben, die geen status van "gehuwd" hebben, geen sociale zekerheid (tenzij ze zelf werken) en ook geen recht hebben op weduwenpensioen.

We moeten strenger worden op het misbruik van onze taal dat ervoor zorgt dat er grijze zones ontstaan en we dingen als "normaal" gaan beschouwen. Van mij mogen mensen in groep samenwonen, de vrije liefde bedrijven, aan groepsex doen, meerdere relaties tegelijk hebben (ik neem aan dat ze dan allen daarmee akkoord gaan), maar ze mogen het niet "huwelijk" noemen.

sorry, en weer die paraplu. Zijn de kientjes dan zo onmachtig dat ze niet zelf tegen de door hen binnengehaalde imam kunnen zeggen dat die Nederlands moet kennen? Moeten wij daarvoor een wet stemmen zodat ze zich daarachter kunnen verschuilen? En wat heeft de overheid normaliter te maken met het sociale engagement van moslims? We leven toch niet in een theocratie? of moet ik zeggen NOG niet?
Die Montassers zijn de gevaarlijke mannekes. stapje voor stapje dichter bij de theocratie, tot wij de dhimmiestatus verkrijgen.

waarom ? Worden we nu al verplicht om het te "erkennen"? Het is toch een "erkende" godsdienst? is dat niet voldoende? moet ik als ongelovige het hoofd buigen en in de goot gaan lopen als ik een moslim tegenkom? Zou dat voldoende "erkenning" zijn voor Montasser?

sorry! andere plaat aub.

complete stierenstront. Ik heb nog nooit een hadith gelezen die stelt dat het kind 21 was, ALLE hadith die je tegenkomt stellen dat ze 6(of 7) was als ze huwde en 9 maanjaren toen ze gepenetreerd werd. Zuivere taqqya.
SAHIH BUKHARI
Narrated 'Aisha:
Volume 5, Book 58, Number 234:
Narrated Aisha:
The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age.
Volume 5, Book 58, Number 236:
Narrated Hisham's father:
Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.
Volume 7, Book 62, Number 64:
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).
Narrated 'Aisha:
Volume 7, Book 62, Number 88:
Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).

Volume 8, Book 73, Number 151:
Narrated 'Aisha:
I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter (my dwelling place) they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)

SAHIH MUSLIM

Book 008, Number 3309:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Messenger (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house at the age of nine. She further said: We went to Medina and I had an attack of fever for a month, and my hair had come down to the earlobes. Umm Ruman (my mother) came to me and I was at that time on a swing along with my playmates. She called me loudly and I went to her and I did not know what she had wanted of me. She took hold of my hand and took me to the door, and I was saying: Ha, ha (as if I was gasping), until the agitation of my heart was over. She took me to a house, where had gathered the women of the Ansar. They all blessed me and wished me good luck and said: May you have share in good. She (my mother) entrusted me to them. They washed my head and embellished me and nothing frightened me. Allah's Messenger (, may peace be upon him) came there in the morning, and I was entrusted to him.

Book 008, Number 3310:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old.

Book 008, Number 3311:
Book 031, Number 5981:
ABU DAWUD
Book 031, Number 5981:
Book 41, Number 4915:
Narrated Aisha, Ummul Mu'minin:
The Apostle of Allah (peace_be_upon_him) married me when I was seven or six. When we came to Medina, some women came. according to Bishr's version: Umm Ruman came to me when I was swinging. They took me, made me prepared and decorated me. I was then brought to the Apostle of Allah (peace_be_upon_him), and he took up cohabitation with me when I was nine. She halted me at the door, and I burst into laughter.
ik ga het hierbij laten, maar ben volledig akkoord met Etienne Vermeersch:

En d�*t mag dan zijn zegje komen doen op de Soenens-zender? ik ga die van de kabel halen denk ik.
Ik ben het volledig eens met jou.

En ja, dat soort is zowel bij de Kack als bij de BRT een graag geziene gast.

Maar zeg niet dat de Kack en de BRT rode bastions zijn.
Oud 20 juli 2015, 12:03   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik kan het niet laten, te grote kluif.

Stierenstront: volgens de koran mogen de mannetjes �* volonté neuken met wat hun rechterhand bezit (oorlogsbuit enzo)

Tiens, dat moest Mohammed die huwbare leeftijd toch niet in acht nemen. Eenmaal de meisjes menstrueerden mochten ze niet meer met poppen spelen, maar er is speciaal in de hadith vermeld dat Aisha WEL nog met poppen speelde. Wat nu Montasserreke?
Book 008, Number 3311:
Book 031, Number 5981:
ABU DAWUD
Book 031, Number 5981:
Book 41, Number 4915:

wat heeft het een met het ander te maken?

dat onderzoek door een onbestaand persoon (Linda Bogaert is nergens meer te bespeuren irl) is je zuiverste propaganda van het communistische soort opgezet door antisemiet Herman De Ley.
Ik begrijp dat de kluif te groot is om onaangeroerd te laten. Wie wil weten wat die moslimmestkever allemaal uitkraamt kan ik zijn "opinies" warm aanbevelen. Die kerel is een gevaarlijkere smeerlap dan Jahjah.
Oud 20 juli 2015, 12:31   #30
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Toen ik een recente eeuwigheid geleden Belgie verliet (Salut en de kost!) was Aboe Jaja al te onderwerp van veel blabla.

Ik dat het nog niet echt veel geevolueerd is daar! Wat ge zelf niet doet, doet ge beter he...
Oud 20 juli 2015, 12:57   #31
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wellicht omdat de tot het schijnheilig "political correctness" bekeerde Standaard hoopt haar oplage daarmee in stand te houden. Ooit ben ik een relatief trouwe lezer van die krant geweest. Maar tegenwoordig kots ik van dat blad.
2
Oud 20 juli 2015, 15:36   #32
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja nou..wie daar in mee gaat is te dom om hooi te eten.
Want wat staat er? Nou ja, wij, moslims hadden het inderdaad wel wat beter kunnen doen en ja we mogen dankbaar zijn voor de kansen.

Maar onmiddellijk daarop" de overheid moet Nederlandstalige imams eisen en daarvoor zorgen". Alsof hij niet weet dat je dan ook opleidingen moet voorzien, en moslims onderling zo verdeeld zijn, dat de executieve, het officiele overlegorgaan met de overheid, geen advies kan geven hoe die opleiding er dan uit moet zien.
Want wanneer die keurig opgeleide Nederlands sprekende imam de deur van de moskee in het gezicht krijgt, omdat hij de " foute" intepretaties van het geloof verkondigt( niet denkbeeldig gezien de discussie met Etienne Vermeersh)staat er toch nog een door het moskeebestuur gekozen imam te prediken die wel verkondigt wat het bestuur horen wil.

En ook" die jongeren konden nergens terecht met hun vragen en politiek engagement".
Ja doei..dat is gewoon een leugen.Deze samenleving stuurt straathoekwerkers, jongerencoachen, speelpleinwerkers, buurttoezichters, en jeugdwerkers de straat op, subsiditeert het allochtoon jongeren verenigingsleven, islamitische les op school en dan konden die jongeren nergens een vraag stellen?

Inderdaad niet thuis en niet in de moskee, maar wel ergens anders. Bij die verenigingen zoals jongeren voor islam, daar kwamen jongeren terecht en kregen ineens een volwaardige opleiding tot moslim. Gebaseerd op het salafisme, wat lijnrecht tegenover Westerse waarden staat, maar volgens die meneer als deskundige moeten we ook die richting gewoon toelaten, moslims kiezen zelf wel. Mooi niet, richtingen die zo duidelijk aanzetten tot haat tegenover deze samenleving, hoeven we helemaal niet in het keuzepakket te laten, zeer fout advies! Voor niet moslims tenminste, voor moslims geweldig nieuws, mochten we zo dom zijn dit te doen.

En dan die hoofddoek.. wanneer moslims mekaar nu maar vertellen dat het een bewuste keuze moet zijn, dan moeten wij geen beperkingen opleggen. Want nu zijn die bewuste moslima's de dupe hoor.

Nu, het kan het niet schelen hoe bewust of niet die keuze is. Maar wat me wel kan schelen is het vrouwonvriendelijke gedachtengoed en geloof me, vrouwonvriendelijk is een eufemisme.
Als niet moslima wil ik niet geconfronteerd worden met dat gedachtengoed, maar gun vrouwen wel de vrijheid de guillotine van hun rechten te dragen.
Maar wanneer niet, dat bepalen wij. Dus ook de ongelovige vrouwen hebben een stem in dat debat, het mag, maar niet steeds en overal, punt uit.

de man pleit zoals gebruikelijk voor nog meer islamisering, ookal klinkt het beter dan bij de meesten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 16:13   #33
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Is of Dyab, wat is er het ergste voor de islam?
Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 16:47   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Is of Dyab, wat is er het ergste voor de islam?
dyab pleit niet voor fundamentalistische islam, maar is een arabisch nationalist.

Oud 20 juli 2015, 16:55   #35
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door upsilon Bekijk bericht

Net zoals Kris Peeters is De Standaard een links product geworden.
DS is al jaren een links product en verlinkst nog dagelijks. Weg er mee
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 16:57   #36
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
haha nee, maar ik dacht serieus dat hij het terug was afgebold. Mis poes. De asielzoeker is gewoon op congé naar zijn heimweeland. Hij komt terug.
Slecht nieuws.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 17:21   #37
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dyab pleit niet voor fundamentalistische islam, maar is een arabisch nationalist.
Maar hij vindt toch dat wij ons best allemaal aanpassen aan de islam of oprotten ?
Oud 20 juli 2015, 18:15   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Maar hij vindt toch dat wij ons best allemaal aanpassen aan de islam of oprotten ?
Islam is natuurlijk ook een vorm van arabisch nationalisme.

Lees aub het boek van Anwar Shaikh : "Islam, the Arab National Movement" dan weet je direct waar we heen gaan.

Het volledige boek vind ik niet meer, maar hier leer je vast ook al wat bij:

http://www.atour.com/government/docs/20000609n.html

Een interview met Anwar Shaikh hierover:
https://islamicterrorism.wordpress.c...-anwar-shaikh/

Oud 20 juli 2015, 22:49   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

de man pleit zoals gebruikelijk voor nog meer islamisering, ookal klinkt het beter dan bij de meesten.
Daarom dat ik hem gevaarlijker noem dan Jahjah.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 juli 2015 om 22:49.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 23:07   #40
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Anselmo...aub...

Een scholier is in Mechelen opgepakt en drie uur vastgehouden op het politiecommissariaat. Daarbovenop moet hij wellicht een boete van honderd euro betalen. De reden: Jef Coulommier (18) at een broodje op de trappen van een kerk. ‘Misschien is dat inderdaad een beetje overdreven’, beseft de schepen van Preventie, Ali Salmi (SP.A).
Ik dacht dat de aanklacht overlast en sluikstorten was.
Maar dat verkoopt de krant niet zo goed zekers?
En verder blijkbaar nogal onrespectvol gedrag van de geklaagde...

Voor sommigen is dat laatste normaal blijkbaar. Meneer, u mag hier niet parkeren...
Reactie, Eh seg joeng! Nah nieh zoagen hey...
Resultaat boete... en zich beklagen over facho flikken, pigs, het systeem...
En uiteraard voor de pers een aangedikt verhaaltje ophangen en het grote slachtoffer spelen...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be