![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje teveel. Niks tegen iemand die eens iets pakt, maar als een gans festival pakt is het tijd dat festival stil te leggen. Doen ze bij dancings ook.
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en het is tegelijkertijd een utopie om in een drugvrije wereld te leven, en een onmogelijke opdracht ook, als het ene wel maatschappelijk aanvaard is als drugs en de rest verboden...zoekt maar uit hoe je dat dan ook kunt drugvrij krijgen...ik zei het al een situatie die een dilemma schept op het gebied van genotsmiddelen..het ene genotmiddel wel toelaten en het andere verbieden, waarom is dat zo ?
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 20 juli 2015 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel dealers actief houdt in dat er veel gebruikers zijn. Als er veel gebruikers zijn dan zijn de drugs algemeen aanvaard. Wat algemeen aanvaard is hoeft niet verboden te zijn - net zoals de drug alcohol.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger had iedereen een snor, dat was algemeen aanvaard. Nu heeft bijna niemand een snor, dat is algemeen aanvaard. Vroeger vond iedereen een GSM iets voor dikke nekken. Nu heeft iedereen een GSM. Met drugs gaat dat ook zo. Alleen komt daar lichamelijke en geestelijke gewenning bij. Dat is zoals stelen. De eerste keren vind men dat erg. Nadien is het normaal.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als er vanuit een café of dancing teveel drugs komen gaat daar een slot op.
Ik zie niet in waarom men dan het verschil maakt en een festival laat verder doen.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of ze dat na al die kilo' s zo eigenlijk nog beseffen.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is die bende gefrustreerde zotten er toch maar mee gestopt. Waarom? Omdat het algemeen aanvaard is.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De psychiater geeft me pillen en zei, pas op, want dat wordt een verslaving. Ik voel me beter met die pillen, maar ik zou er mee moeten stoppen omdat het verslavend is? Dat is toch al te gek? Wat maakt het uit dat ik verslaafd ben als ik me met die pillen beter voel en medisch gezien beter af ben dan zonder die pillen?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En t' is nog slecht voor uw hart ook als je wat gemist hebt. Krijg je zo rare filibraties van
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 juli 2015 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem hier wel aan dat je fibrillatie wil zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Want al het geld is weg voordat je er zelf van kunt genieten op je oude dag... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval hou je dat best goed in de gaten en probeer af te bouwen onder begeleiding. En neem ze heel stipt.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem wa' je zelf wil , totdat iemand iets in uw drinken kapt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 juli 2015 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, de pillen voor mijn hart zijn helemaal niet verslavend en broodnodig als ik nog wat wil blijven leven. Afbouwen is ook geen optie, niet voor mijn hartmedicatie, niet voor mijn ziekte van Graves medicatie en al zeker niet voor mijn syndroom van Asperger medicatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap de situatie wel ,
ik moet zelf ook 2x per week plaspillen nemen: Furosemide Da's ook voor de rest van m'n leven , vrees ik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 juli 2015 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn punt is, als ik er beter van wordt, wat haalt het dan uit van in zulke negatieve termen zoals o.a. 'verslaving' te spreken. Het zijn pillen die ik de rest van mijn leven moet pakken, dus het 'pas op want je wordt verslaafd' slaat nergens op.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft inderdaad geen moer met verslaving te maken !!
Als het medisch moet / verantwoord is , kan je die best ook opvolgen !! Soms gebeurt het wel dat sommige pillen mekaar kunnen tegenwerken !! Altijd uitkijken geblazen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |