Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2015, 21:12   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Je gaat ook niet de kat bij de melk zetten, zekerst ? Is hetzelfde principe als flikken die een auto die niet op slot is voor dieven hun neus zet. Of de flikken doen alsof ze drugs willen kopen bij dealers. Of vrouwelijk flikken die hetzelfde doen (paraderen met wat moeder natuur hun gegeven heeft) en gelijk een boete uitschrijven voor smaad e.d.

Als je dan "bijt" vlieg je gelijk in den bak, wil je naar zo'n toestanden... ?!
jamaar, ik begrijp je volkomen ; een vrouw met een kort rokje die verkracht werd, heeft het zelf gezocht, nietwaar ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 21:15   #22
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is toch ergens zo, je gaat ook niet in een straatarm land met een rolex aan je polsje liggen bellen met de nieuwste smartphone en een dikke portefeuille op tafel leggen met 100 flappen van 500€ + de nieuwste Mercedes. Ja sorry, maar dan vraag je er ook om beroofd te worden...
Waar het omgaat is: waar leg je de nadruk?

Allemaal leuk en aardig dat men bepaalde gedragingen kan "uitlokken"", maar de verkrachter, dief, aanrander, moordenaar (of wat dan ook) is nog altijd fout en de dader.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 21:24   #23
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Op straat wandelen is uitlokking...

Bij de Taliban of IS zouden ze net hetzelfde zeggen. Liggen je stenen al klaar ?

M.a.w. dames blijf in je kamer tot wanneer je niet meer aantrekkelijk bent, pas dan mag je buiten.
Er zit wel provocatie in. De manier waarop die eerste vrouw stapt en haar kont draait en haar tetten doet waggelen onder de neus van evidente figuren is pure uitlokking. Ik zou wel kijken en het eerder grappig vinden maar geen van die drie vrouwen is mijn type en zeker niet de laatste, dan trek ik hem liever zelf af.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 21:26   #24
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zit wel provocatie in. De manier waarop die eerste vrouw stapt en haar kont draait en haar tetten doet waggelen onder de neus van evidente figuren is pure uitlokking. Ik zou wel kijken en het eerder grappig vinden maar geen van die drie vrouwen is mijn type en zeker niet de laatste, dan trek ik hem liever zelf af.
En wat dan nog ?? Beschaafde venten kunnen zich onder alle omstandigheden beheersen. Dat onderscheid ons van de dieren.

Citaat:
Oud 29 juli 2015, 21:27   #25
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
jamaar, ik begrijp je volkomen ; een vrouw met een kort rokje die verkracht werd, heeft het zelf gezocht, nietwaar ?
Neen, dat heb ik niet gezegd. Stel: kleren worden gebannen uit de maatschappij, gaan er dan meer verkrachtingen voorvallen ja of neen?

Hetzelfde met wapenbezit. Gaan er dan meer moorden gebeuren ja of neen?

Dat is het enige waar ik een antwoord op wil weten.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 21:29   #26
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zit wel provocatie in. De manier waarop die eerste vrouw stapt en haar kont draait en haar tetten doet waggelen onder de neus van evidente figuren is pure uitlokking.
Waar is die provocatie ? Ik zie werkelijk niets.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 21:32   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, dat heb ik niet gezegd. Stel: kleren worden gebannen uit de maatschappij, gaan er dan meer verkrachtingen voorvallen ja of neen?

Hetzelfde met wapenbezit. Gaan er dan meer moorden gebeuren ja of neen?

Dat is het enige waar ik een antwoord op wil weten.
met of zonder kleren, beschaafde mannen dienen zich onder al die omstandigheden te beheersen. Ik heb een heel gezond libido, maar ik heb nog nooit de aandrang gevoeld om vrouwen lastig te gaan vallen, die er vestimentair nogal provocerend bijliepen.
Diegenen die dat niet kunnen hebben een probleem, niet de vrouwen.

Citaat:
Oud 29 juli 2015, 21:39   #28
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar is die provocatie ? Ik zie werkelijk niets.
Er is ook geen provocatie. Hier is blame the victim gewoon erg populair.
Oud 29 juli 2015, 22:12   #29
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Och jullie zijn van die types die wel elke nacht z'n deur op slot doen. Wel de bescherming van de politie aanvaard als je in de stront zit. Zijn belastingen braaf betaalt en anderen laat vechten/sterven in het leger. Want in het leger zitten alleen maar "beesten". Het vuile werk door anderen laten doen en dan je lekker verder lullen over dat geweld altijd slecht is. En even de andere richting op kijken als er een vrouw het slachtoffer wordt van een verkrachting. Maar nooit de zwakkeren beschermen met "geweld" desnoods. Zo kennen we de moraalridders weer.....
Oud 29 juli 2015, 22:14   #30
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och jullie zijn van die types die wel elke nacht z'n deur op slot doen. Wel de bescherming van de politie aanvaard als je in de stront zit. Zijn belastingen braaf betaalt en anderen laat vechten/sterven in het leger. Want in het leger zitten alleen maar "beesten". Het vuile werk door anderen laten doen en dan je lekker verder lullen over dat geweld altijd slecht is. En even de andere richting op kijken als er een vrouw het slachtoffer wordt van een verkrachting. Maar nooit de zwakkeren beschermen met "geweld" desnoods. Zo kennen we de moraalridders weer.....
Wat bazel je toch allemaal ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 22:16   #31
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je pillen geslikt?
Oud 29 juli 2015, 22:17   #32
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat bazel je toch allemaal ?
Laat maar, dat moest er even uit.....
Oud 29 juli 2015, 23:27   #33
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach het is een spel. Verleiden en verleid worden, sommigen zijn daarin nogal lomp maar de lelijke donders worden doorgaans gerust gelaten en een vrouw is doorgaans gecharmeerd als de man de kunst kent het op de juiste manier te doen.

Ik vind het allemaal nogal opgeblazen.
J�*�*�*, de vrouwen zijn gecharmeerd als onnozelaars hen betasten en na-sissen, voorstellen doen om te gaan neuken ergens, en hen uitmaken voor vuile hoer als ze geen antwoord geven...
Als ze ze al niet vastgrabbelen en verkrachten !
Ik zou graag zien dat bendekkes agressieve homo's jou op die manier lastig vallen,
Zien of je het dan nog opgeblazen zou vinden !
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 23:35   #34
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wees geen 'femme de la rue' en je wordt niet lastig gevallen.
Waarom het uniform van een prostituee dragen als je er geen bent?
Ik verkleed me ook niet als agente om dan mensen die me aanspreken voor hulp af te wijzen.
Hoezo prostituee ?? Meer uitleg daarover , aub ??

Naar mijn mening:
Het antwoord is heel simpel , dat ze met poten van die vrouw afblijven !!
Als ze zich niet kunnen beheersen , zijn ze geen vrouw liefhebben waard !!!!
En verder , een vrouw moet zelf kunnen beslissen !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2015, 00:42   #35
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waar het omgaat is: waar leg je de nadruk?

Allemaal leuk en aardig dat men bepaalde gedragingen kan "uitlokken"", maar de verkrachter, dief, aanrander, moordenaar (of wat dan ook) is nog altijd fout en de dader.
Ach, wat kun jij lekker overdrijven bij banaliteiten (foute avances) en je kop radicaal het zand in duwen (8x negers) als het niet in je kraampje past. Maar dat even terzijde ...

Je wil de ridder op het witte paard spelen, maar, hey, news flash: daar spugen ze op. Ze willen immers gezien worden en kicken op de aandacht, maar tegelijk ook resoluut iedereen kunnen afwijzen.

Als er een man is die niet aan de eisen voldoet, maar toch probeert, dan voelen vrouwen zich 'vernederd'. "Waar haalt hij immers het lef vandaan om een dame van haar kaliber te beroven van haar kostbare 2 seconden met die complimentjes?" Dan start de zelftwijfel en kan ze thuis wat gaan zitten janken omdat ze uit haar narcistisch opgeblazen zelfbeeld wordt gekegeld.

Ze mogen, neen, ze MOETEN kijken (niet te lang en beschaamd!) en dan vanzelf afdruipen. Da's validatie eisen, altijd en overal en er geen seconde voor over hebben. Nemen, krijgen, maar nooit teruggeven. Dat moeten die mannen zo maar eventjes ruiken.

Als er dan géén hond meer op hen afkomt, dan vragen ze zich af waar de echte mannen gebleven zijn, mannen zijn mietjes geworden, etc. etc. Wat er dan nog overblijft zijn ranzige straatnegers en van die slijmerds zoals jij.

Ik zal het nog eens in mannentaal uitleggen: haar kutje is hoogstens een 3/10 waard, maar ze loopt al heel d'r leven in de waan om het voor minstens een 7,5 van de hand te kunnen doen. Als ze dan naar de markt trekt om het te verkopen, krijgt ze een 4/10 van de hoogste bieder en dat pas na uren rondhossen. Tja ... Dat is geen pretje, natuurlijk. Dan kom jij en je wil ze een 9 geven, maar jouw punten kunnen haar geen hol schelen. Ze weet immers dat als ze haar waar niet bij de echte kooplui verkocht krijgt, ze steeds op jou kan rekenen. Jij bent haar fail safe, haar verzekering. Maar zolang de vis nog niet rot is, gaat ze wel even door.

Fijne nacht nog, Jan-Jaap.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2015, 00:45   #36
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
J�*�*�*, de vrouwen zijn gecharmeerd als onnozelaars hen betasten en na-sissen, voorstellen doen om te gaan neuken ergens, en hen uitmaken voor vuile hoer als ze geen antwoord geven...
Als ze ze al niet vastgrabbelen en verkrachten !
Ik zou graag zien dat bendekkes agressieve homo's jou op die manier lastig vallen,
Zien of je het dan nog opgeblazen zou vinden !
Je hebt sadisten en masochisten, hé. Eigenlijk is bij het perfecte koppel 1 de sadist en de andere de masochist. Voor eeuwig gelukkig.....

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 30 juli 2015 om 00:46.
Oud 30 juli 2015, 00:47   #37
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Ach, wat kun jij lekker overdrijven bij banaliteiten (foute avances) en je kop radicaal het zand in duwen (8x negers) als het niet in je kraampje past. Maar dat even terzijde ...

Je wil de ridder op het witte paard spelen, maar, hey, news flash: daar spugen ze op. Ze willen immers gezien worden en kicken op de aandacht, maar tegelijk ook resoluut iedereen kunnen afwijzen.

Als er een man is die niet aan de eisen voldoet, maar toch probeert, dan voelen vrouwen zich 'vernederd'. "Waar haalt hij immers het lef vandaan om een dame van haar kaliber te beroven van haar kostbare 2 seconden met die complimentjes?" Dan start de zelftwijfel en kan ze thuis wat gaan zitten janken omdat ze uit haar narcistisch opgeblazen zelfbeeld wordt gekegeld.

Ze mogen, neen, ze MOETEN kijken (niet te lang en beschaamd!) en dan vanzelf afdruipen. Da's validatie eisen, altijd en overal en er geen seconde voor over hebben. Nemen, krijgen, maar nooit teruggeven. Dat moeten die mannen zo maar eventjes ruiken.

Als er dan géén hond meer op hen afkomt, dan vragen ze zich af waar de echte mannen gebleven zijn, mannen zijn mietjes geworden, etc. etc. Wat er dan nog overblijft zijn ranzige straatnegers en van die slijmerds zoals jij.

Ik zal het nog eens in mannentaal uitleggen: haar kutje is hoogstens een 3/10 waard, maar ze loopt al heel d'r leven in de waan om het voor minstens een 7,5 van de hand te kunnen doen. Als ze dan naar de markt trekt om het te verkopen, krijgt ze een 4/10 van de hoogste bieder en dat pas na uren rondhossen. Tja ... Dat is geen pretje, natuurlijk. Dan kom jij en je wil ze een 9 geven, maar jouw punten kunnen haar geen hol schelen. Ze weet immers dat als ze haar waar niet bij de echte kooplui verkocht krijgt, ze steeds op jou kan rekenen. Jij bent haar fail safe, haar verzekering. Maar zolang de vis nog niet rot is, gaat ze wel even door.

Fijne nacht nog, Jan-Jaap.
Wil je erover praten?
Oud 30 juli 2015, 00:49   #38
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht

Wat een sadisme zeg. Wie is nu de jager en/of de prooi ?
Oud 30 juli 2015, 00:56   #39
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wil je erover praten?
Je tactiek is hier wel bekend.(Diegenen die tegen je ingaan laten afschilderen als zielige, seksuele roofdieren die niets over vrouwen weten.)
Oud 30 juli 2015, 00:57   #40
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je tactiek is hier wel bekend.(Diegenen die tegen je ingaan laten afschilderen als zielige, seksuele roofdieren die niets over vrouwen weten.)
?

Ik vraag of hij erover wil praten, niet meer niet minder.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be