![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allemaal leuk en aardig dat men bepaalde gedragingen kan "uitlokken"", maar de verkrachter, dief, aanrander, moordenaar (of wat dan ook) is nog altijd fout en de dader. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zit wel provocatie in. De manier waarop die eerste vrouw stapt en haar kont draait en haar tetten doet waggelen onder de neus van evidente figuren is pure uitlokking. Ik zou wel kijken en het eerder grappig vinden maar geen van die drie vrouwen is mijn type en zeker niet de laatste, dan trek ik hem liever zelf af.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hetzelfde met wapenbezit. Gaan er dan meer moorden gebeuren ja of neen? Dat is het enige waar ik een antwoord op wil weten. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Diegenen die dat niet kunnen hebben een probleem, niet de vrouwen.
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och jullie zijn van die types die wel elke nacht z'n deur op slot doen. Wel de bescherming van de politie aanvaard als je in de stront zit. Zijn belastingen braaf betaalt en anderen laat vechten/sterven in het leger. Want in het leger zitten alleen maar "beesten". Het vuile werk door anderen laten doen en dan je lekker verder lullen over dat geweld altijd slecht is. En even de andere richting op kijken als er een vrouw het slachtoffer wordt van een verkrachting. Maar nooit de zwakkeren beschermen met "geweld" desnoods. Zo kennen we de moraalridders weer.....
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ze ze al niet vastgrabbelen en verkrachten ! Ik zou graag zien dat bendekkes agressieve homo's jou op die manier lastig vallen, Zien of je het dan nog opgeblazen zou vinden ! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Naar mijn mening: Het antwoord is heel simpel , dat ze met poten van die vrouw afblijven !! Als ze zich niet kunnen beheersen , zijn ze geen vrouw liefhebben waard !!!! En verder , een vrouw moet zelf kunnen beslissen !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je wil de ridder op het witte paard spelen, maar, hey, news flash: daar spugen ze op. Ze willen immers gezien worden en kicken op de aandacht, maar tegelijk ook resoluut iedereen kunnen afwijzen. Als er een man is die niet aan de eisen voldoet, maar toch probeert, dan voelen vrouwen zich 'vernederd'. "Waar haalt hij immers het lef vandaan om een dame van haar kaliber te beroven van haar kostbare 2 seconden met die complimentjes?" Dan start de zelftwijfel en kan ze thuis wat gaan zitten janken omdat ze uit haar narcistisch opgeblazen zelfbeeld wordt gekegeld. Ze mogen, neen, ze MOETEN kijken (niet te lang en beschaamd!) en dan vanzelf afdruipen. Da's validatie eisen, altijd en overal en er geen seconde voor over hebben. Nemen, krijgen, maar nooit teruggeven. Dat moeten die mannen zo maar eventjes ruiken. Als er dan géén hond meer op hen afkomt, dan vragen ze zich af waar de echte mannen gebleven zijn, mannen zijn mietjes geworden, etc. etc. Wat er dan nog overblijft zijn ranzige straatnegers en van die slijmerds zoals jij. Ik zal het nog eens in mannentaal uitleggen: haar kutje is hoogstens een 3/10 waard, maar ze loopt al heel d'r leven in de waan om het voor minstens een 7,5 van de hand te kunnen doen. Als ze dan naar de markt trekt om het te verkopen, krijgt ze een 4/10 van de hoogste bieder en dat pas na uren rondhossen. Tja ... Dat is geen pretje, natuurlijk. Dan kom jij en je wil ze een 9 geven, maar jouw punten kunnen haar geen hol schelen. Ze weet immers dat als ze haar waar niet bij de echte kooplui verkocht krijgt, ze steeds op jou kan rekenen. Jij bent haar fail safe, haar verzekering. Maar zolang de vis nog niet rot is, gaat ze wel even door. Fijne nacht nog, Jan-Jaap. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 30 juli 2015 om 00:46. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een sadisme zeg. Wie is nu de jager en/of de prooi ?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|