![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Zou het aanklampen en lastig vallen van vrouwen een probleem van alle steden zijn?
Wie zijn dat soort mannen? Moeten vrouwen weerbaarder zijn? Wat met de toevallige voorbijgangers, moeten die zo'n pummels niet massaal terechtwijzen? http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...e-lachen.dhtml |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leuke knip en plak video.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het allemaal nogal opgeblazen. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heeft u ook filmpjes van bv , Toronto , Tokyo , Rekjavik , Kopenhagen . Straks gaan we nog denken dat vrouwen lastig vallen normaal is . Alléz , dat is toch wat u wil dat we geloven . |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hier gaat het over op lompe manier lastig gevallen worden door hufters. Geen enkele vrouw vindt dat leuk. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Volgens mij is er is een reden waarom we nog niet uitgestorven zijn hé als george clooney vreemde vrouwen op straat begint aan te spreken zal ca 90- 95% vd vrouwen dit leuk vinden Laatst gewijzigd door 1207 : 29 juli 2015 om 09:11. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
9 van de 10 mannen heeft deze gave niet (al denken ze van wel). |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik bedoel oogcontact, een glimlach, een woordje en soms wordt het inderdaad meer naargelang de vrouw reageert. Ik heb het niet over fluiten en roepen. De vrouwen nu ook niet op een pied de stal plaatsen de meerderheid gaat even goed vreemd als de mannen.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Vergelijk nu misschien eens wat je hier schrijft met wat je ziet en hoort in het filmpje (Daar gaat het immers over)? Vind je ook maar één overeenkomst ?
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/tvmedia/belgi...lijk-a1825529/ |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
Wees geen 'femme de la rue' en je wordt niet lastig gevallen.
Waarom het uniform van een prostituee dragen als je er geen bent? Ik verkleed me ook niet als agente om dan mensen die me aanspreken voor hulp af te wijzen. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iedere vrouw heeft het recht om zich naar haar goeddunken te kleden, dit in alle veiligheid, ook al zou dat provocerend of prikkelend zijn voor mannen. Beschaafde en mannen voelen immers onder geen enkel beding de aandrang om desgevallend vrouwen lastig te vallen of zelfs aan te randen. Die beheersing onderscheidt ons van de dieren. Mannen die deze beheersing niet kunnen opbrengen, onderscheiden zich dus niet van de dieren. Kortom, dat zijn dus beesten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 juli 2015 om 19:59. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
00:17 Neger
00:21 Latino's 00:27 Neger 00:48 Neger 01:10 Neger 01:42 Neger 01:48 Neger 01:50 Neger ... Wat hebben we vandaag geleerd, dames? Maar dat zal onze PC-gebrainwashte schapen worst wezen. 2 van de 3 hebben immers zelf een relatie met een mulat. 2 brovvas on dah fourth floor! Voor het overige vind ik het pure uitlokking op z'n Amerikaans. Wie weet hoe lang en hoe vaak ze door de meest ranzige avenues hebben lopen paraderen om er 8 op de duizenden te vinden die nog moeite deden om die dellen aan te klampen. Als ik zo'n getatoeëerde lellebel of die geblondeerde met haar opgespoten billen en dansende meloenen in een veel te klein tenuetje zou tegenkomen, dan zal ik misschien ook wel eens raar omkijken. Maar dan is dat niet omdat ik het wel zie zitten. Het zijn belachelijke versierpogingen ... Als je de m'as-tu vu wil gaan uithangen, dan komt dat er ongetwijfeld van. Er zullen er altijd zijn die proberen. If you can't stand the heat, stay out of Hell's Kitchen. Dat was eigenlijk nog allemaal vrij onschuldig vergeleken met wat veel jongere en veel minder opvallend wandelende of geklede meisjes moeten ontgelden hier in Brussel en Europa. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of zag jij echte smooth guys in dit filmpje? |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je dan "bijt" vlieg je gelijk in den bak, wil je naar zo'n toestanden... ?! |
|
|
|
|
|
|
#17 | ||
|
|
Citaat:
Bij de Taliban of IS zouden ze net hetzelfde zeggen. Liggen je stenen al klaar ? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is toch ergens zo, je gaat ook niet in een straatarm land met een rolex aan je polsje liggen bellen met de nieuwste smartphone en een dikke portefeuille op tafel leggen met 100 flappen van 500€ + de nieuwste Mercedes. Ja sorry, maar dan vraag je er ook om beroofd te worden...
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Citaat:
Wat een kromme vergelijking is me dat nu ? Die vrouwen liepen gewoon op straat, zero uitlokking. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De kans is relatief groot dat marginale karaktereigenschappen (zoals racisme) en iemand zijn uiterlijk een directe link hebben. Mag ik nu zijn/haar hoofd tussen een fietsenrek stampen? (zijn/haar rotkop provoceert mij, beter komt hij/zij niet buiten). Nu kun je stellen dat iemand niet kiest voor zijn hoofd, en wel voor zijn kledingkeuze. Dit is correct, alleen dit wil niet zeggen dat je er niet voor kan kiezen om binnen te blijven. Fitnesszaaltje voor het bewegen, en vitamine D pillen voor het gebrek aan zonlicht. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 29 juli 2015 om 21:06. |
|
|
|
|