![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf nooit geweten dat Joden nog steeds fan waren van onverdoofd slachten tot het in de media kwam door de moslims. De laatste groep (moslims) is zo groot in ons land dat men het niet meer kon negeren. Meer moet je daar niet achter zoeken. Durven beweren dat rechtse mensen geen hart voor dieren hebben is een zeer raar argument. Dat geloof je toch zelf niet?
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() dubbel
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 6 augustus 2015 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is complexer dan dat. Het gaat ook om het voeren van sociale actie. Het geloof in de industrie. De opvoeding thuis... Persoonlijk schipper ik nogal tussen links en rechts. Als Gaia bijvoorbeeld opkomt tegen het vinkenzetten dan zal je me eerder het volksgebruik horen verdedigen. Maar wanneer die vinkenzetters vogels blind maken zal je me de dierenrechten horen verdedigen. Ook de strijd voor dierenrechten kan ontaarden in een fundamentalisme. |
|
![]() |
![]() |