![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat 'anderen' daarmee te maken hebben, weet ik niet. En ter info: ik ben hoegenaamd géén vakbondsman. Ik heb gewoon een hekel aan moedwillig verdraaien van de feiten en een hoop nitwits die daar blindelings in meelopen. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overigens, men begint de brief door het te hebben over verstrengde maatregelen voor mensen die niet of niet genoeg zoeken. Het lijkt mij vrij duidelijk wat de bedoeling is van deze brief. Zelfs mensen met een intellectuele tekortkoming weten dat.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Als jij dat niet inziet, dan heb je een intellectuele tekortkoming. Als je dat niet WIL inzien, dan ben je gewoon intellectueel oneerlijk en pervers bezig. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Jaja, fiets meer handig rond het punt dat ik maakte heen, spuit maar weer wat mist en post maar weer een hoop van die nikszeggende posts in de hoop dat mijn post zo snel mogelijk ergens naar de achtergrond verdwijnt.
Precies een kleuter jij: denken dat niemand je ziet omdat je je handen voor je ogen houdt. |
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik u zo hoor dan is er precies een complot bezig tegen u.
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Weerleg dan gewoon inhoudelijk wat ik al zei in plaats van dit soort nietszeggende meuk hier te posten. Bewijs mijn ongelijk dan. Als je gelijk hebt, heb je gelijk hoor. Ik doe daar niet flauw over. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vakbonden worden slechts beter van een stijgend aantal werkloze leden. De vakbonden krijgen nu eenmaal subsidies per lid. En het werkloze vakbondslid weet dat zijn of haar rechten beter worden behartigd. Hij zij betaalt er voor.
Hoe meer vakbondsleden, hoe meer personeel de vakbond kan aanwerven. En .. hoe gerechtvaardigder de inkomsten van de CEO van de lokale vakbonden. Beste mensen, zie je de malverdeling van de inkomsten niet ? Hoe meer leden (ACOD, ABVV vooral), hoe meer subsidies, en hoe beter de ceo kan worden betaald, gelet op zijn haar belangrijkheid in functie van de aantallen sukkelaars. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bron ? |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ohnee, aan die domme spelletjes doe ik zelden mee. Ik weet nog niet meer over wat het ging.
|
|
|
|
|
#31 |
|
Europees Commissaris
|
Art. 4 CAO nr. 38 betreffende de werving en de selectie van werknermer
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 5 augustus 2015 om 17:47. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of doen UNIZO of VOKA zulke diensten GRATIS voor hun aangesloten leden ? |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
""""Artikel 4 Indien een sollicitant, die onderworpen is aan de werklozencontrole, aan een selectie-onderzoek deelneemt, is de werkgever ertoe gehouden op verzoek van de sollicitant een bewijsschrift te overhandigen waarop de datum en het uur van het bezoek worden vermeld alsook desgevallend de reden waarom hij niet wordt in dienst genomen. 1 Aldus gewijzigd door de collectieve arbeidsovereenkomst nr. 38 ter van 17 juli 1998 (artikel 1). 2 Aldus gewijzigd door de collectieve arbeidsovereenkomsten nr. 38 ter van 17 juli 1998 (artikel 2), 38 quater van 14 juli 1999 (artikel 1) en 38 sexies van 10 oktober 2008 (artikel 1). 3 Aldus gewijzigd door de collectieve arbeidsovereenkomst nr. 38 ter van 17 juli 1998 (artikel 3). cao 38/3. 10.10.2008 Commentaar Krachtens artikel 76, 4 van het ministerieel besluit van 4 juni 1964 inzake werkloosheid wordt de werkloze ervan ontslagen zich ter gemeentelijke controle aan te bieden wanneer zijn afwezigheid onbetwistbaar gewettigd is door het zoeken gedurende de controle-uren naar een betrekking. De belanghebbende moet in dat geval een bewijsschrift van de werkgever voorleggen waarop het uur van het bezoek wordt vermeld en desgevallend de reden van zijn niet-aanwerving. Onderhavig artikel strekt ertoe de werkgever de verplichting op te leggen een dergelijk bewijsschrift te overhandigen, wanneer een werkloze sollicitant zich voor een selectie-onderzoek bij de werkgever heeft aangeboden en wanneer die sollicitant dat bewijsschrift heeft gevraagd."""" 1/Bestaat dat nog, zo'n gemeentelijke controle ? 2/ Selectie-onderzoek.... ONDERZOEK, dus geen 'spontane' sollicitatie....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 5 augustus 2015 om 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
WIE betaald de vakbonds premie quercus ?
Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 5 augustus 2015 om 19:41. |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat een meerwaarde zijn mensen als jij toch op dit forum zeg! Laatst gewijzigd door SMI94 : 6 augustus 2015 om 00:02. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moet een potentieel werkgever daar dan een "positief" bewijs van leveren? Ja persoon X is langsgeweest, maar helaas past persoon X niet in onze structuur... of mogen de werkgevers schrijven: "persoon X geeft duidelijk blijk van desinteresse en draagt dat ook sterk uit."
|
|
|
|
#38 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw posts hebben nogal een hoog zaaggehalte, daarom lees ik zelden wat je schrijft.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 augustus 2015 om 02:03. |
||
|
|
|
|
|
#39 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|