![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Want van HEM weten we het niet. Als je aan de goede kant van de zweep staat, kan een situatie heel lang heel aangenaam zijn, maar wat als je aan de slechte kant staat ? In een koppel is er toch altijd één die de ander domineert, of dat nu een hetero of homo koppel is, zal wel niets verschillen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, ik zou wel eens willen veranderen maar ik mag niet van mijn vrouw.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cijfers van mensen die scheiden liggen nog altijd torenhoog dus zo ideaal is het niet zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken er nog een flink pak die rechtstreeks van bij hun ouders vertrokken naar het huwelijk. Dezen hebben in feite nooit iets gekend dat op vrijheid leek. Als die beleving nog kan waargemaakt worden in onze maatschappij valt ze in elk geval buiten het huwelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Fiscaal is een huwelijk de meest interessante optie
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Gij zijt ne goeie !
![]() Maar veel vrouwen moeten daarvan niet weten, hé die zijn dodelijk jaloers zogauw je eens met een ander het bed induikt, zélfs VOOR je tot actie overgaat... Ik vind dat wel totaal onbegrijpeljk, zo possesief en egoïstisch zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Degene die het langst leeft...U weet wat te doen
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik moet niet trouwen om geld te krijgen, ik heb al genoeg geld.
![]() Toch bedankt voor de raad. Ik zal het tegen degenen van mijn kameraden zeggen die niet weten van wat hout pijlen te snijden : trouw met een rijk wijf, en zorg ervoor dat ze als eerste sterft. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je daarbij dan nog eens de hoop incalculeert die erin vast zitten (financieel, voor de kinderen, abusieve toestanden, nergens anders heen kunnen, parallel leven leiden ... ) dan kom je gemakkelijk uit bij hoogstens 10% van de nog getrouwde koppels die kunnen leven in een fatsoenlijke, wederzijdse en evenwichtige verstandhouding. Het crapuleuze daarbij is dat men eerst vaak alles probeert om een ongezond huwelijk nieuw leven in te blazen met de meest verkeerde zaken. Grote bedragen uitgeven aan bv. een bouwproject of, godbetert, kinderen krijgen. |
|
![]() |
![]() |