![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch zullen alle Belgen zich aan de regionale wetten moeten houden neem ik aan. Dus geen uitzonderingen naargelang uw persoonlijk bijgeloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sonja Claes blijkt niet al te veel af te weten van de islam. Verdoofd slachten kan ook halal zijn. Wat meer is, er hoeft op dat feest geen schaap te worden geofferd. Er kan ook een vervangend, geestelijk offer gebracht worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders zou uw opmerking inhouden dat de gemeentebelastingen niet van gemeente tot gemeente zouden mogen verschillen. Of dat er geen eigen gemeentelijke reglementering zou kunnen bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben jij als paleokatholiek nu ook al islamitisch schriftgeleerde?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Die recuperatie is imo even crimineel als negationisme.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rundsvlees dat koosjer geslacht is. In Vlaanderen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sterven veel mensen met pijn,dat zie ik dagelijks !!!!
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het "koosjer" vlees zal daar ginds toch niet uit de hemel vallen
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de meesten zijn zelfs niet praktizerend. Ik heb vroeger vijf jaar bij joden gewerkt (juwelier). Ik heb daar nooit of nooit ook maar ene "pijpekruller" over de vloer weten komen. En ik mag wel zeggen dat ik toen zo ongeveer de helft van alle Brusselse joden kende.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heeft het niet zoveel belang. We weten enkel voor zeker dat Joodse verantwoordelijken of zegsmannen het de moeite vonden om te reageren tegen de woorden van minister Ben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het de vraag of alle moslims een schaap onverdoofd willen kelen, en of er misschien een of enkele zijn, dan wel velen, die dat niet per sé willen ? De vraag, voor mij, is of wij via democratische weg, in Vlaanderen ons leven volgens onze eigen goesting mogen inrichten. Ik moet daarbij denken dat in de kranten stond dat 90 % van de Vlamingen tegen onverdoofd slachten was. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat god en het ACW het zegt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2015 om 10:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Joden mogen, net als de islamieten, hun barbaarse tradities in hun heimat gaan beleven, hier is onverdoofd slachten niet binnen het kader van de wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() ik stel voor dat iedereen die onverdoofd wil slachten verplicht een verklaring ondertekent dat hij/zij zich er meteen ook toe verbindt voortaan nooit nog verdoving en/of anesthesie te krijgen bij gelijk welke (tand)geneeskundige ingreep.
wrede achterlijke uilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je krijgt Joden en Islamieten uit hun barbaarse landen, maar het barbarisme niet uit Joden en Islamieten.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
CD&V zal moeten kiezen hé, ze hebben de taxshift al ... ze willen ook nog ACW redden en Arco met gemeenschapsgeld betalen ... ze willen BTW op elektriciteit nog terug in de index ... en nu ook nog eens de arme schaapjes extra laten lijden ... ik denk dat ze mss nog wel één snoepje zullen mogen kiezen ... maar met deze gulzigheid ... krijgen ze weer niks ... of de coalitiegenoten spelen het handig ... en CD&V krijgt idd nog wat uitstel voor dat verbod op onverdoofd slachten ... dat dieronvriendelijk standpunt gaat hen in heel Vlaanderen én bij hun traditionele zuilen echt wel in dank worden aangenomen en als grote overwinning gezien worden ![]() |
|
![]() |
![]() |