![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Koop vrijwel enkel nog digitaal, vooral via iBooks, waar ik ongeveer drie kwart vind van wat ik zoek, en waar ik via 'related' dikwijls nog meer en beter vind.
Dat je eerst een gratis sample kan binnenhalen, vooraleer je beslist tot aankoop, vind ik een briljante plus. Searchfunctie ook een plus. En ik hoop dat er meer en meer digiboeken multimedia worden, integratie met bewegend beeld en met muziek. Handenvrij kunnen lezen vind ik ook een voordeel. ( Piano spelen met mijn vingers helpt mij om focus te bewaren ) De voorbije maand, maar dat was wel een piek, ongeveer 100 samples, waarvan ongeveer 15 al gekocht, en ongeveer 15 nog van plan om te kopen. Van de samples, meestal ongeveer een tiende van het boek, heb ik gemiddeld ongeveer de helft gelezen. Van de 15 aangekochte nog geen enkele volledig uit. Gemiddeld halfweg. Maar ik research veel al lezend, ik schat dat ik voor elke pagina een extra pagina 'encyclopedie' of 'achtergrondstraling' lees, uitdijend heelal. Het nadeel van digitaal is wel dat je uitgelezen boeken niet naar de kringloop kan brengen. Daar moet ik me een keer over bezinnen. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 25 augustus 2015 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leerde Kiekeboe ook pas als volwassene kennen door mijn kinderen. Niet in de vuilbak kieperen! Uw kinderen kunnen ze nog gebruiken voor uw kleinkinderen en achterkleinkinderen ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tege maa moete aa ni inhave ze Kees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapje:
Stel dat het allen voorslagwerken waren ?? ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je de lat hoger moet leggen dan 'redelijk'
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel gelul. de vraag is uiteindelijk hoe belezen je bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb er een driehonderdtal. Waarvan heel wat nog ongelezen moet ik eerlijk bekennen. Vooral boeken over het traditioneel katholicisme en het blank nationalisme.
En alle Kuifjes. Ben ik een grote fan van. Ook al is het ne Brusseleir die altijd zijn neus in andermans zaken steekt. Helaas is Thomas Pips nergens meer te vinden. Ja, enkele exemplaren in een tweedehandszaak. Maar dat is niet voldoende. Ik wil ze allemaal en het moeten nieuwe uitgaves zijn.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er een heel ander verhaal achter de openings post zit, maar soit.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeg eens, Paulus. Wat is dat verhaal volgens jou? (Locatie: NAZIË??? Haha.)
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn moeder is Donald Trump
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Naast de +/- 1000 strips/boeken zitten we hier met gemak aan een 400�*500 DVD's/BluRays. Pakt dat plaats in beslag? Absoluut. Kun je dat allemaal meenemen op reis? Nee uiteraard niet (wil iemand dat eigenlijk wel?). Doet het feit dat je dan de doosjes van die schijfjes hebt er eigenlijk iets toe? Nee, voor mij niet. Is het gezellig om in huis een zit/relax/chill/lees-ruimte te hebben met een uitgebreidde bibliotheek, een open haard en alles wat erbij hoort? Absoluut! ![]() En besides that droomde de big chief at home er als klein meisje altijd al van om een bibliotheek als Belle te hebben; ce que femme veut, dieu le veut, dus dan komt dat er ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een boekenwand. Je hoeft niet eens iets te lezen. Gewoon kijken. Ik wil dan altijd clichématig een pijp opsteken.
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lees net bij Rothkopf dat je voor Contemporary Civilization in Columbia er eentje per week moet lezen. Dus ben iets te ijverig met mijn drie kwartjes, zes tienden en een halve ? |
|
![]() |
![]() |