![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu is 't genoeg geweest! Ik ben dat hier kotsbeu! Gedaan met de profiteurs en de vreemde luizen. Alles wat hier niet geboren is, buiten! Al wat hier gekomen is door gezinshereniging - ook al zijn ze hier geboren - buiten! Terug naar de goede oude tijd toen een madam met een kopvod een bezienswaardigheid was, toen Zwarte Piet nog stoute kinderen mocht straffen en toen varkensvlees door iedereen gegeten werd! Lang leve Vlaanderen! Lang leve de Kempen! Lang leve de POK! ![]() Voil�*, 'k heb me laten gaan ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, hoe schattig...
Alsof er ook maar 1 oud peeke hier zou gaan lopen omdat er wat vluchtelingen binnenkomen. Net alsof er ook maar 1 iemand van wakker zou liggen mochten er toch ouw peekes zijn die dat zouden doen. En net alsof het niet een beetje hypocriet is om te gaan lopen voor vluchtelingen om dan zelf op een ander de vluchteling te gaan spelen. Nu, omdat ik niet de slechtste ben; ouw peekes die hier willen vluchten kan ik een rubberbootje aanbieden. Vertrek ergens op een strand in de Balkan en mits 5000 euro geef ik u de garantie (mondeling en anoniem weliswaar) dat u afgezet wordt op een Syrisch strand.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BigF, de ouwe peekes die hier gaan lopen zullen waarschijnlijk niet het archetype vluchteling zijn die hier komt aanwaaien. Die zullen zich wel aanpassen aan waar ze naartoe gaan en zeker niet van het plaatselijke OCMW gaan leven....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een autochtoon oud peeke, da's voor de meeste van die "vluchtlanden" een welkome gast die veel euro's komt opdoen, en weinig kosten en gezeik veroorzaakt. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in Vlaanderen zouden ze mensen met een hof groter dan 10are moeten verplichten om vluchtelingententen te zetten, voorzien van water en ellentrik. Da vinnekik. UND DAARNACH, DEN GRATISCHEN GASS INSTALLIEREN! ![]() Laatst gewijzigd door Lance : 25 augustus 2015 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha! Dat is zeker zo!
En dat is niet leuk! Wacht maar tot ik hier eens baas word!
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ge moet toch rekenen dat elke vluchteling dagelijks gemiddeld 150 gram stront zal produceren. Op tien aren zou ik dus maximum 50 vluchtelingen zetten. Als ge schrikdraad gebruikt ipv prikkeldraad is het iets minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Heb hier vorig jaar ook nog een topic voor opgestart; Ondertussen ben ik weg uit België, vertrokken naar Oost europa. Ideaal is het niet, ik zie het dan ook als een opstapje om nog verder weg te trekken indien nodig. Momenteel zit ik nog op een dag rijden van mijn zaakjes in België, die moeten nog afgehandeld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja daar zijn geen moslims. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Als je met 'het diepe Zuiden' de streek onder Chiang Rai bedoelt.
![]()