Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2015, 19:28   #21
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Omdat ze zelf vinden dat er een probleem is, anders zouden ze niet terugkrabbelen.

Ik vind het schitterende tv.
Ach, ze pissen gewoon in hun broek en vrezen de repercussies.

Trouwens: ik denk niet dat je zelf een grote held zou zijn moesten ze opeens voor je deur staan en een microfoon onder je neus duwen om je met je uitlatingen te confronteren. Misschien komt er ooit wel een dag waarin figuren zoals jij met snikkende traantjes om vergiffenis zullen kunnen smeken wegens hoogverraad ...

Ontkennen, excuses aanbieden en intomen is de beste manier om te voorkomen dat je helemaal wordt afgemaakt. Aan principes vasthouden: dat kost niet alleen moed om tegen de stroom van de dictatoriale waanzin in te gaan, maar is tevens levensgevaarlijk.

"De verdraagzamen", niet waar?

Voor je mening uitkomen of de waarheid durven zeggen: dat wordt er vakkundig uitgestampt al van in ons onderwijssysteem. Elke kleine die tegen z'n 12de nog niet begrepen heeft dat anders/uniek/speciaal/niet-mainstream ... zijn brutaal wordt afgestraft, die wordt dan wel via de groepsdruk helemaal plat gewalst. De doorsnee Vlaming is nog erger dan een schaap, want die laatste heeft nog een herdershond nodig om hen in lijn te houden.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 19:30   #22
Lance
Banneling

Standaard

Ik vind het een degoutant programma. Straks krijgen mensen nog schrik om de frustratie op internet los te laten en da scheelt enorm qua amusementswaarde. Plus: als men op internet de frustratie niet kwijt kan, kloppen ze het er uit op hun vrouw. Is dat beter dan?
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 19:32   #23
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht

Trouwens: ik denk niet dat je zelf een grote held zou zijn moesten ze opeens voor je deur staan en een microfoon onder je neus duwen om je met je uitlatingen te confronteren. Misschien komt er ooit wel een dag waarin figuren zoals jij met snikkende traantjes om vergiffenis zullen kunnen smeken wegens hoogverraad ...

Ontkennen, excuses aanbieden en intomen is de beste manier om te voorkomen dat je helemaal wordt afgemaakt. Aan principes vasthouden: dat kost niet alleen moed om tegen de stroom van de dictatoriale waanzin in te gaan, maar is tevens levensgevaarlijk.

Voor je mening uitkomen of de waarheid durven zeggen: dat wordt er vakkundig uitgestampt al van in ons onderwijssysteem. Elke kleine die tegen z'n 12de nog niet begrepen heeft dat anders/uniek/speciaal/niet-mainstream ... zijn brutaal wordt afgestraft, die wordt dan wel via de groepsdruk helemaal plat gewalst. De doorsnee Vlaming is nog erger dan een schaap, want die laatste heeft nog een herdershond nodig om hen in lijn te houden.
Ja & nee ... Nederlanders zijn bvb. veel mondiger in het algemeen .....
De ingetogen Vlaming weet je wel ....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 19:32   #24
Lance
Banneling

Standaard

Dwaze kutzakken van dat achterlijk kutprogramma. Als ze voor mijn neus zouden komen staan gooi ik er de pispot over!!! #Karen & De Coster
Oud 11 september 2015, 19:39   #25
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Ik vind het een degoutant programma. Straks krijgen mensen nog schrik om de frustratie op internet los te laten en da scheelt enorm qua amusementswaarde. Plus: als men op internet de frustratie niet kwijt kan, kloppen ze het er uit op hun vrouw. Is dat beter dan?
Eerlijk gezegd, toen ik hoorde dat Unizo ging ronselen onder de vluchtelingen maakte ik me de bedenking: "Er zijn al voor minder revoluties uitgebroken. En er zijn er nog voor minder gelyncht ook." Dus dat ze het plebs zo lucht aan zijn woede laten geven alstublieft.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 19:41   #26
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Eerlijk gezegd, toen ik hoorde dat Unizo ging ronselen onder de vluchtelingen maakte ik me de bedenking: "Er zijn al voor minder revoluties uitgebroken. En er zijn er nog voor minder gelyncht ook." Dus dat ze het plebs zo lucht aan zijn woede laten geven alstublieft.
Voila, toch ene die het begrijpt hier.
Oud 11 september 2015, 21:45   #27
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Die mensen worden daar plots geconfronteerd met die camera en die journalist, en die kunnen dat gewoon emotioneel niet aan. Gaan direct op veilig spelen natuurlijk.
Ze hebben er alvast ook niet de slimsten uitgekozen, want die geven gewoon geen toestemming tot uitzenden.
Gemakkelijke prooien voor de correcte haaien.
Er zijn er wel met een grote bek natuurlijk, zoals die lul hier die beweert dat blanken superieur zijn.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 21:51   #28
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dwaze kutzakken van dat achterlijk kutprogramma. Als ze voor mijn neus zouden komen staan gooi ik er de pispot over!!! #Karen & De Coster
De enige reden waarom gij dan een pispot nodig hebt is om er zelf in te pissen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 10:05   #29
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat is de gigantische paradox. Mensen die het niet breed hebben vertellen economisch rechtse klap omwille van de migranten en nemen standpunten in die dwars ingaan tegen hun eigen belang.
Hoe weet je dat ze het niet breed hebben?Bovendien is de gewone werkende klasse echt wel de dupe van de miljoenen gelukzoekers,een deel van hun is namelijk bereid om tegen elke prijs werk aan te nemen.Het is simpel,ofwel komen ze hier parasiteren,ofwel pakken ze ons werk af.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 10:11   #30
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Verdraai de zaken zo niet, man. Wie ferme uitspraken doet, moet die niet alleen anoniem durven doen. Daar gaat het over.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 10:16   #31
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eerlijk gezegd vind ik het ook een onnozel programma. Ik heb er even naar gekeken en het ging over verkeersdoden waarvan de dader vluchtmisdrijf pleegt. De familie van de overledene zit in de studio en daar discussiëren ze dan over in de studio. Bij zo'n geladen onderwerp komt dat lichtzinnig K3 wijf dan ongelofelijke onzin verkondigen, gewoonweg totaal ongepast. En komedie spelen: doen alsof ze gaan beginnen huilen of sprakeloos zijn,... Walgelijke TV.
Oud 12 september 2015, 16:38   #32
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Hoe weet je dat ze het niet breed hebben?Bovendien is de gewone werkende klasse echt wel de dupe van de miljoenen gelukzoekers,een deel van hun is namelijk bereid om tegen elke prijs werk aan te nemen.Het is simpel,ofwel komen ze hier parasiteren,ofwel pakken ze ons werk af.
Deze reactie kan weggezet worden als typisch extreemrechts gezaag maar:
1.die 'vluchtelingen' willen allemaal doorreizen naar de landen met het beste sociale vangnet (terwijl daar net op bevel van Europa flink in wordt gesnoeid) 2.er zijn al werklozen genoeg maar de werkgeversorganisaties gaan vol enthousiasme mensen ronselen in de kampen (voor beroepen die geeneens knelpuntberoepen zijn).

Dus dat men stopt met onze intelligentie te beledigen: die vluchtelingen gaan op onze sociale voorzieningen wegen én banen die door autochtonen kunnen worden uitgevoerd worden op een schoteltje aangeboden aan mensen die waarschijnlijk geeneens recht hebben op een verblijf hier. We kunnen m.i. zelfs stellen dat Unizo medeplichtig is aan de mensensmokkel.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 16:42   #33
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Wat een in en in triest programma.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 16:44   #34
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Wanneer je aangeeft dat een tweet ironisch was, dan krabbel je terug....
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 16:46   #35
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het een degoutant programma. Straks krijgen mensen nog schrik om de frustratie op internet los te laten en da scheelt enorm qua amusementswaarde.
Citaat:
Citaat:
Plus: als men op internet de frustratie niet kwijt kan,
kloppen ze het er uit op hun vrouw. Is dat beter dan?
Ja zeg ... stel u voor dat deze uitlaatklep intrenet niet bestond dacht ik ook deze nacht...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2015, 16:12   #36
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"No way" : reportage over hoe de Aussie's het doen met bootvluchtelingen Op Canvas om 21.03 u deze avond, zondag, 13-9-'15.

Laatst gewijzigd door Boduo : 13 september 2015 om 16:13.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 15:44   #37
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

ja zag het ook, sowieso medelijden met mensen die zo denken maar het maakt het extra zielig als ze in het "echte leven" ermee geconfronteerd worden ontkennen of terugkrabbelen.

extreem-rechts populisme vindt zijn weg op het internet gemakkelijk, de zure asociale kant van onderbuik vd samenleving heeft hersenen genoeg om toch in te loggen op facebook

Laatst gewijzigd door Tamam : 14 september 2015 om 15:44.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 17:01   #38
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
ja zag het ook, sowieso medelijden met mensen die zo denken maar het maakt het extra zielig als ze in het "echte leven" ermee geconfronteerd worden ontkennen of terugkrabbelen.

extreem-rechts populisme vindt zijn weg op het internet gemakkelijk, de zure asociale kant van onderbuik vd samenleving heeft hersenen genoeg om toch in te loggen op facebook
Fijn dat je "in het echte leven" mooi tussen aanhalingstekens plaatst, want die cultuurmarxistische Gutmenschenutopie van regenboogjes, selfies en 'vind ik leuk' staat zo ver van de realiteit dat het krankzinnig crimineel is.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 18:25   #39
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Fijn dat je "in het echte leven" mooi tussen aanhalingstekens plaatst, want die cultuurmarxistische Gutmenschenutopie van regenboogjes, selfies en 'vind ik leuk' staat zo ver van de realiteit dat het krankzinnig crimineel is.
Dat maakt je echt boos hè?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2015, 07:40   #40
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zo ver gaat het soms:

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...e-Coster.dhtml
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be