![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was/is ook hun principe op de slavenmarkt. Een 'beschadigd' gezicht doet de koopwaar in waarde dalen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 september 2015 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
regelrecht "naar de maan" geschoten moeten worden !!!! Het zou leuk zijn , mochten vrouwen op zulke mogen rammen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 september 2015 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welk is wel de juiste manier , wetende dat men niet luistert ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's een zeer hooggeplaatste intelligente piet !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De juiste manier? Blanke mannen die nooit nog zullen dulden dat er ook maar 1 blanke vrouw één haartje wordt gekrenkt. Is dat bij hen anders misschien? Wijs eens beschuldigend naar Fatima op straat en wacht dan maar af wat er gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Letterlijk gezien zou geen enkele vrouw mishandelt mogen worden !!
Maar ja , ge hebt er inderdaad bij die niet verdragen dat je hun cultuur durft aan te klagen !! Ik begrijp niet dat zulke vrouwen opgesloten moeten dienen te worden !! http://s.hln.be/2448814 Die vrouw heeft gelijk , het kon niet anders , haar of zijn leven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 september 2015 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat letterlijk zo in Koran. Als ze niet gehoorzaamt dan sla je erop.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen islamieten hun vrouw slaan. Dat zijn tenslotte ook islamieten, die vrouwen, de baarmoeders van de Westerse ondergang. Hoe meer ze er verrot slaan hoe minder er kunnen kweken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ook, eens ze terug thuis is dan, dat Fatima ook klop gaat krijgen. Fatima krijgt altijd klop ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klop krijgen is Fatima's reden van bestaan (binnen de islam).
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En jouw tweede paragraaf is er boenk op (de eerste ook voor alle duidelijkheid ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() En fungeren als oven.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Islamistenvrouwen kunnen als de besten in hun eigen voeten schieten. Echte scherpschutters zijn het.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De ene feem is de andere niet, maar femen moeten geen debatten crashen als ze in hun opzet willen slagen. Voor de rest is de titel van deze draad wel geslaagd.
En moslims mogen natuurlijk alleen maar slagen als ze volgens hun regels slagen, en dus hallal-slagers zijn. Vandaar het lagere slaagpercentage bij kansarme jongeren.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou toch op. Femen bestaat gewoon uit domme vrouwen zonder eigenwaarde (niet meer niet minder). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig: ik steun ze in hun overdrijvingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of uw kop in het zand te steken?
![]() |