![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van hetzelfde laken een broek.
Uiteraard zie ik liever meer dan alleen maar anekdotische bewijzen. Is het u nog niet opgevallen echter dat de hysterie hier meestal de andere kant opgaat. Eén moslim vraagt het einde van een bierfeest en sommigen doen alsof hij meteen een miljard handtekeningen van geloofsgenoten kreeg. Ik wens in ieder geval niet mee te doen met dat soort van logica die veel weg heeft van opruierij, noch wil ik meedoen met diegenen die doen alsof alles koek en ei is met de Islam in Europa. Oei. Nu zal ik wel een 'linkiwinki' zijn zeker? ![]() Hysterie, zelfbedrog en haatverspreiderij zijn voor sommigen blijkbaar aangenaam om zich in te wentelen. Persoonlijk verafschuw ik dat soort van mentaliteit. Zeker bij degenen die beseffen waartoe dit zal leiden. Ik had gehoopt dat Europa meer zou geleerd hebben sinds haar achtervolging van de Joden, zigeuners, homoseksuelen...in WO2. Meer realiteitszin. Meer inzicht in de menselijke aard. Maar nee. En ik besef wel dat de overreactie van de media, met de bedoeling het racisme in toom te houden, juist een averechts effect heeft. Men zou beter eerlijk berichten ipv de bevolking te pogen manipuleren. Maar vooral. Europa dient te stoppen mee te doen aan oorlogen die haar niet aangaan. anders verdient men niet beter dan een migratiestroom, en culturele en sociale desintegratie. Laat het nu juist degenen zijn die de grootste tegenstanders zijn van het opnemen van vluchtelingen die meestal als eerste klaar staan om weeral eens een land te bombarderen. Afghanistan, Irak, Libië, Syrië, Mali,...noem maar op. Ze begrijpen blijkbaar niet dat wat men zaait men ook oogst, dat de verre oorlog ooit aan hun voordeur zal komen te staan. Blijkbaar is een fundamentele analyse te veel gevraagd voor deze oorlogshavikken. Men zo'n mentaliteit vraagt men zich toch af of Europa überhaupt beter verdient dan overrompeld en verdeeld te worden, aan de ene kant door migratie aan de andere kant door de de facto kolonisator van Europa sinds WO2. Overbodig de naam te noemen. Ik kan er nog amper medelijden voor opbrengen. Men verdient niet beter. Daarbij is het evident dat eens men de wereld begint te kennen men beseft dat de zaken niet zo zwart wit zijn als dikwijls voorgesteld. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 september 2015 om 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Grote borsten, mooie vrouwen, mooie taal, lekker bier. Vreemd gedierte moet daar weggetrapt worden.
Ongestraft verkrachten is ook een reden waarom ze naar Duitsland komen.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met onze student vereniging zijn we daar nog met bussen naar toe gereden. Reuze gezellig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |