![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Elke dag bokes met spek en boke nog goed soppen aan twee kanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een geciviliseerde samenleving/maatschappij zou er nu een legermacht oprukken en deze asielzoekers dwingen om op vier poten te lopen en te blaffen (voordat men er etensresten naartoe gaat gooien).
Kijken hoelang het duurt totdat ze nostalgisch worden naar het beleid van nu. Stelletje ondankbare ratten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Schande!
Nadat onze politieke elite niet voorzag dat er een vluchtelingenstroom naar Europa ging komen, kan deze politieke bende niet voorzien dat die mensen meer dan 2 sneden brood 's ochtends bij het ontbijt kunnen krijgen. Wat ze wèl zullen zien aankomen, zijn de verkiezingen een jaar en een half op voorhand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel - sorry
Laatst gewijzigd door andev : 27 september 2015 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij dus ook al jaren geen cent meer vanwege het schandalige feit dat onze regering altijd miljoenen over heeft om duizenden klaplopers te onderhouden waar niemand iets aan heeft dan last, kosten en ergernis... Maar een paar miljoen voor het Rode Kruis, onze blinden en gehandicapten enz ho maar! Wachten en schooien aub! Laatst gewijzigd door andev : 27 september 2015 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Het antwoord aan zo'n idioot van een vrijwilliger die in zijn vrije tijd stickers verkoopt aan een kruispunt: "verkoop ze aan uw vluchtelingen."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Asielzoekers die pasten de wijze woorden van éne zekere Julius Caesar even aan zie volgende: Julius zei/schreef: Veni-Vidi-Vici (ik kwam, ik zag en ik overwon) Vrij naar de 'vluchtelingen' Veni-Vidi-Velcro-Vici (vrij vertaald: Wij kwamen, Wij zagen, Wij bleven plakken en Wij overwonnen ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2015 om 11:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat daar verkrijgbaar ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3x per dag
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 september 2015 om 00:08. |
![]() |
![]() |