![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB gaat haar niet tegen houden. Het kan hen geen barst schelen en dat weet je best ook wel. Ze zouden het beter schrappen , akkoord. Maar is dat nu echt het punt ? Alleen het Vb zou hier de instroom stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het VB de intentie heeft homo's van den toren te gooien en lesbische vrouwen te stenigen. Rare kronkel heb jij man. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die partij wilt koste wat het kost dat (piepkleine) oer-katholieke ledenclubje (genre A.Colen) te vriend houden. Met F. Vanhecke zou het, denk ik, geen waar zijn geweest. Maar die werd uiteindelijk buiten gebonjourd door voornamelijk "de gemeenteraad" ("koosnaampje" van de Antwerpse afdeling) met Dewinter op kop. En ge weet evengoed als ik, dat Vanhecke de intelligentste was van allemaal. En dat heeft heel veel leden/kiezers weggejaagd.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 oktober 2015 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe het precies in elkaar zit bij het VB weet ik niet, maar met dat laatste ben ik het volmaakt eens.
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn daar ook niet gek. De inzet bij hen is islan of geen islam. En die keuze zal je moeten maken. En de rest dat zijn drogredenen. Met islam gaat je nicht beter af zijn zeker? ![]() Vanhecke was veruit de beste voorzitter, volledig akkoord. Ik ben kort want meer valt er niet over te zeggen. Laatst gewijzigd door Pericles : 1 oktober 2015 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() [quote=Pericles;7841942]Wij zijn daar haast een uitzondering op.
In de meeste landen in Europa is het vluchtelingenstatuut van bepaalde duur en kan het verlengd worden doch er kan ook een einde aan komen.[/QUOTE] Onze providentiële verijkers back-to-sweet-home sturen ???? Welke gek zou zoiets durven - Wie zou er dan voor onze pensioenen zorgen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=LETSPANIC;7842259]
Citaat:
En het is totaal onbegrijpelijk dat eens het conflict ten einde is , je toch niet moet vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het VB blijft de enige baken tegen de islam. Op de rest zal je niet moeten rekenen. En zal je nicht op termijn beter af zijn met de rest ? Ik denk het niet. Maar soit, het is een keuze die jij moet maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Hamburg is het ook raak!
http://nieuws.tpo.nl/kort-nieuws/201...e-asielopvang/
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het al te laat is ... geen 5 voor twaalf meer maar half 1 al. Ik wil nu niet te dramatisch overkomen maar op dat vlak hebben de Politici ons land al lang verkocht. Der Untergang!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 oktober 2015 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |