Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2015, 09:40   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zoals de kaloten-kerk quasi gedecimeerd is,
zo is ook de linkse kerk bijna op sterven na dood.

Er is nog één probleemke: de vuile boel die ze achterlaten, opkuisen.
Vuile boel: staatsschuld
Vuile boel: economie, jobs ... terug doen bloeien
Vuile boel: 20.000 mensen die hier nu zijn aangekomen, managen
Vuile boel: zoals in femme de la rue: onze gewoontes (cultuur, verworvenheden ...) trachten te behouden
en nog zoveel andere zaken, zoals in vele draden besproken op dit forum.
Er zijn nog wel enkele bijkomende linkse vuilhoopjes die in aanmerking komen om opgekuist te worden. Om maar ééntje te noemen: de volstrekt onnuttige subsidies aan alles wat zichzelf als "artiest" beschouwt en vanzelfsprekend vindt dat de overheid hem/haar een levensonderhoud verschuldigd is.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 09:54   #22
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
De sossen, de geruststellertjes ? Deze had ik nog niet gehoord. Bekt niet zo geweldig goed.
Niemand houdt jullie rechtsen tegen om alle centen die jullie van de sossen de afgelopen 30 jaar hebben gekregen, zoals gratis elektriciteit etc..., terug te storten aan vadertjestaat. Vadertjestaat bedankt je morgen met wat pijn.
Wat denk je anders hier van ?? (fragment uit het debat De Wever vs Van Brempt op Radio 1, gisteren) :

Van Brempt : "Antwerpen heeft een burgervader nodig die de mensen geruststelt wanneer ze ongerust zijn, geen N-VA-voorzitter, die in Brussel krasse uitspraken gaat doen"

De Wever : "Ik vind dat flauwekul, Ik ga de mensen niet geruststellen als ik zelf niet gerust ben. Ik ga in Brussel pleiten voor wat ik denk dat levensnoodzakelijk is voor deze stad, en massamigratie hoort daar niet bij. Ik geloof daar niet in op deze manier. Ik denk dat het grondig gaat mislopen. Wij gaan daar als stad een zware prijs voor betalen. Ik zeg dat net als burgervader, uit bezorgdheid."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 oktober 2015 om 09:57.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 10:02   #23
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Vadertje staat heeft voor de laagste pensioenen, hoogste belastingen en hoogste schulden in Europa gezorgd, ik ben niet dankbaar.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 10:45   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
tja, dat is de nva:

mensen bang maken omdat ze zelf bang zijn.
Ik was en ik ben bang van onze staatsschuld.
Nog een mondiale crisis er boven op, en we zitten in hetzelfde schuitje als Griekenland.

Het is mijn politieke vrijheid èn overtuiging dat ik mijn bezorgdheid mag, zelfs moet, kenbaar maken aan mijn landgenoten (Vlamingen), èn aan de buren van het land ten zuiden van ons (Wallonië).

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 10:54   #25
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was en ik ben bang van onze staatsschuld.
Nog een mondiale crisis er boven op, en we zitten in hetzelfde schuitje als Griekenland.

Het is mijn politieke vrijheid èn overtuiging dat ik mijn bezorgdheid mag, zelfs moet, kenbaar maken aan mijn landgenoten (Vlamingen), èn aan de buren van het land ten zuiden van ons (Wallonië).

.
met mensen bang te maken ga je dit niet oplossen.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 11:19   #26
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hou van de waarheid, ook al is die niet fraai.
Wat stel jij voor ?? Mensen schouderklopjes geven en zeggen "het komt allemaal wel goed", goed wetende dat dit niet het geval zal zijn ??

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 oktober 2015 om 11:20.
Oud 6 oktober 2015, 11:30   #27
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat denk je anders hier van ?? (fragment uit het debat De Wever vs Van Brempt op Radio 1, gisteren) :

Van Brempt : "Antwerpen heeft een burgervader nodig die de mensen geruststelt wanneer ze ongerust zijn, geen N-VA-voorzitter, die in Brussel krasse uitspraken gaat doen"

De Wever : "Ik vind dat flauwekul, Ik ga de mensen niet geruststellen als ik zelf niet gerust ben. Ik ga in Brussel pleiten voor wat ik denk dat levensnoodzakelijk is voor deze stad, en massamigratie hoort daar niet bij. Ik geloof daar niet in op deze manier. Ik denk dat het grondig gaat mislopen. Wij gaan daar als stad een zware prijs voor betalen. Ik zeg dat net als burgervader, uit bezorgdheid."
BDW heeft angst nodig om zijn veiligheidsbeleid erdoor te krijgen, en angst is ook een goede manier om stemmen te halen.

Waarom zou hij zijn mensen gerust stellen ? Het geeft hem niks anders als nadelen. Zijn partij drijft op angst tov vreemdelingen, walen, franstaligen in de rand, criminelen, linksen, sossen, groenen, ACW'ers, etc....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 11:37   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
BDW heeft angst nodig om zijn veiligheidsbeleid erdoor te krijgen, en angst is ook een goede manier om stemmen te halen.

Waarom zou hij zijn mensen gerust stellen ? Het geeft hem niks anders als nadelen. Zijn partij drijft op angst tov vreemdelingen, walen, franstaligen in de rand, criminelen, linksen, sossen, groenen, ACW'ers, etc....
Kijk, ik heb jarenlang in Brussel gewoond. Qua migratieproblemen zal het niet zo verschillen van Antwerpen. Wel, daar heeft men het jarenlang laten aanmodderen en verrotten, en het resultaat is niet om fier op te zijn. Of vind je het normaal dat er buurten zijn waar zelfs de politie liefst niet meer gaat patrouilleren ?? Ik kan er u anders wel enkele opnoemen.
Voor een gemeente als Anderlecht, is het al zover gekomen dat men alles OK vindt, als er geen relletjes zijn. Want daar is het gemeentebestuur natuurlijk doodsbang voor. Dus laat ze die islamieten maar hun gang gaan.
Geef mij dan maar een burgemeester die "law & order" wil installeren.
Waarom denk je anders dat ik uiteindelijk uit Brussel, na 17jaar, ben weggegaan ??

Citaat:
Oud 6 oktober 2015, 11:41   #29
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Kijk, ik heb jarenlang in Brussel gewoond. Qua migratieproblemen zal het niet zo verschillen van Antwerpen. Wel, daar heeft men het jarenlang laten aanmodderen en verrotten, en het resultaat is niet om fier op te zijn. Of vind je het normaal dat er buurten zijn waar zelfs de politie liefst niet meer gaat patrouilleren ?? Ik kan er u anders wel enkele opnoemen.
Voor een gemeente als Anderlecht, is het al zover gekomen dat men alles OK vindt, als er geen relletjes zijn. Want daar is het gemeentebestuur natuurlijk doodsbang voor. Dus laat ze die islamieten maar hun gang gaan.
Geef mij dan maar een burgemeester die "law & order" wil installeren.
Waarom denk je anders dat ik uiteindelijk uit Brussel, na 17jaar, ben weggegaan ??
Ik ben akkoord met de oplossing van de wever. Ik ben niet akkoord met zijn communiatie er rond.

Als je niet gelooft dat alles in orde zal komen, waar ben je dan mee bezig als politicus ? Juist, onnodig angst zaaien. Uit electorale overwegingen.
Oud 6 oktober 2015, 11:48   #30
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben akkoord met de oplossing van de wever. Ik ben niet akkoord met zijn communiatie er rond.

Als je niet gelooft dat alles in orde zal komen, waar ben je dan mee bezig als politicus ? Juist, onnodig angst zaaien. Uit electorale overwegingen.
Hij heeft wel gelijk als hij zegt dat hij de bevolking niet kan geruststellen, als hij zelf niet gerust is.
De bevolking hoort liever de harde waarheid, dan wollige praatjes.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 oktober 2015 om 12:08.
Oud 6 oktober 2015, 12:06   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beweer van wel.
Een gezonde angst voor gevaarlijke fenomenen is een positief gegeven.

De kak-oplossing van spa en groensels, met alle problemen te negeren en onder de mat te vegen, is ronduit gevaarlijk. Crimineel-gevaarlijk zelfs.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 12:21   #32
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je vergeet de panda's nog.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 12:28   #33
subocaj

Standaard

Citaat:
Ik beweer van wel.
Een gezonde angst voor gevaarlijke fenomenen is een positief gegeven.

De kak-oplossing van spa en groensels, met alle problemen te negeren en onder de mat te vegen, is ronduit gevaarlijk. Crimineel-gevaarlijk zelfs.

.
Het gevaarlijkste fenomeen in België en Vlaanderen is N-VA. Crimineel gevaarlijk zelfs.
Oud 6 oktober 2015, 12:52   #34
Tavek
Banneling

Standaard

Moet jij geen vakjes zwart maken en iedere maand genoeg vakjes sparen om centjes te krijgen ? Hup, naar de kleurtafel !
Oud 6 oktober 2015, 12:55   #35
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Redelijk knetter. Aan de knoppen van ons land zitten en toch de oppositiemodus aanhouden.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 13:05   #36
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rozijntje Bekijk bericht
Die communistjes, altijd lachen geblazen.

Behalve als je onder het communistische juk moet leven. (Juk niet jurk, hee)
Gelukkig bestaan er nog communistische landen, waar moesten al die schijnheilige rechtse rakkers anders naartoe met hun fabrieken, om al die onnuttige rommel te produceren?

Je bent zelfs te dom om te merken dat je in een puur "communistisch" Europa leeft.
Het enige verschil met een communistisch land is de perceptie van jou, dat je over een zekere vrijheid beschikt, omdat je wat mag klooien op internet.
Oud 6 oktober 2015, 14:40   #37
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Redelijk knetter. Aan de knoppen van ons land zitten en toch de oppositiemodus aanhouden.
Hoezo oppositiemodus? Het zijn de sossen die geen oppositie kunnen voeren want al waar ze kritiek op hebben is hun eigen schuld. Ze weten dat goed genoeg en daarom spelen ze dan maar op de man. Jammer voor schuddekop Van Brempt maar bij De Wever pakt zoiets niet. Haar kop is waarschijnlijk nog aan het schudden van ontsteltenis.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 14:41   #38
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beweer van wel.
nee, rationaliteit heb je nodig om problemen grondig aan te pakken

rationaliteit <> angst.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 14:45   #39
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Hoezo oppositiemodus? Het zijn de sossen die geen oppositie kunnen voeren want al waar ze kritiek op hebben is hun eigen schuld. Ze weten dat goed genoeg en daarom spelen ze dan maar op de man. Jammer voor schuddekop Van Brempt maar bij De Wever pakt zoiets niet. Haar kop is waarschijnlijk nog aan het schudden van ontsteltenis.
De openingspost van Vlaamse realist (sic) is daar nochtans een staaltje van.

De macht hebben en wat komen janken over linkse machthebbers die overal nog zouden zitten terreur uitoefenen. Hoe zielig kan je zijn?
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 15:35   #40
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De openingspost van Vlaamse realist (sic) is daar nochtans een staaltje van.

De macht hebben en wat komen janken over linkse machthebbers die overal nog zouden zitten terreur uitoefenen. Hoe zielig kan je zijn?
Ik vind dat zeer plausibel. Het is gewoon een feit dat de linkse/traditionele kerk nog altijd veel invloed heeft, dat ontkennen is hetzelfde als het zonlicht ontkennen. Kijk eens naar de zuilen van die partijen, die hebben hun tentakels in alle geledingen van de samenleving en daarmee hebben ze ook veel macht.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be