![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet zelf bedacht, van oudsher wordt de penis als de duivel veracht.
Terwijl deze toch zorgt voor het nageslacht. Beter ware hij dus geacht en geprezen. Zowel om de lust als het nageslacht en ook de Liefde mag er best wezen. Uit het vuur van de hel stijgt het hemelse licht. Zo, dat was dan een mooi gedicht. ![]() ![]() ![]() Citaat:
Maar goed: mijn atoomtheorie, de geest daarvan de willen begrijpen, brengt de nodige verkoeling bij oververhitting van het lichaam en het passionele zielenleven. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Liefde is van Jezus Christus houden.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mooi..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Liefde is irrationeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo irrationeel is het niet: het is de hemelse zaligheid, dan komt de seks voor de aanvullende lichamelijke lust en dan het nageslacht, de baby dus om de ellende compleet te maken voor het gezin.
Het enige irrationele daaraan, het mysterie, is waarom je nu juist op die ene verliefd werd en waarom het niet zo lang duren mocht. De kortstondige illusie dus om de mens zo gek te krijgen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 28 oktober 2015 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achter 7 heuvelen
in hoge verten waar de liefde woont waar de liefde troont ik... geketend aan de rots der wanhoop still loving my Silja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik dan ook gezegd, voor een deel dus.
Maar voor de grote rest is heel duidelijk wat de bedoeling is: het hemelse genot van de liefde te smaken, dan de lichamelijke lust en als ook dat nog tot een goed einde wordt gebracht de rest van het leven voor het nageslacht te mogen zorgen. Ja, God in zijn diepe wijsheid, heeft dat mooi bedacht. Zelf heeft ie er nooit zo'n zin in gehad en is vrijgezel gebleven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nou , deze is wel .... euh .... ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat ik een homo was.
Maar leuk is ie wel..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had zo'n vaagginaal vermoeden dat je wel een kippetje lust
![]() Daar was ik zelfs zeker van ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Checked dees:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrucht_van_de_Geest De vrucht van de Geest, bovenaan de liefde ![]() 1.Liefde 2.Vreugde 3.Vrede 4.Geduld 5.Vriendelijkheid (of: goedertierenheid) 6.Goedheid 7.Geloof (of: trouw, of: vertrouwen) 8.Zachtmoedigheid 9.Zelfbeheersing (of: matigheid) Waarom men religie zo stigmatiseren kan, ik zal het nooit begrijpen. Het is een erfenis, millennia oude kennis en traditie. Waarom zouden wij ooit van het bovenstaande afstappen? Waarom zou 1 dat niet nemen als leidraad? Laatst gewijzigd door Peche : 14 december 2015 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de ware Geest: de wijsheid van het denken, met name Hegel en mijn atoomtheorie. Bijna alles wat boven wordt genoemd is niet de Geest, maar de Ziel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |