![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Mooi leven staat hem te wachten, eerst de besnijdenis (https://stuffgodhates.wordpress.com/...9/3-foreskins/) dan een heel leven elke dag 5 keer matje uitrollen, mekka zoeken, knielen. Vervolgens een eeuwigheid met die stijve pik tussen die 72 maagden... (voor de rest pas ik hier zelfcensuur toe).
Ach tegen dat hij meerderjarig wordt leeft ie in een land waar de sharia wordt toegepast, tenminste als hij in Belgie blijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij welke wetenschappelijke tijdschriften heb je dan geprobeerd?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen, van mij moeten ze niks hebben. Ook op de vele fora, waar toch wel mensen tussen zitten, die hebben gestudeerd, heb ik nooit iets positiefs mogen vernemen. Citaat:
Voordien had ik al vele geleerden geschreven en nooit antwoord gekregen. Of slechts zelden waaruit bleek dat ze er niets van begrepen en geen moeite deden goed te reageren. Ik ben al snel tot de ontdekking gekomen dat de zogenaamde "gewone mensen" (maar toch zij die wel wat weten) meer open staan voor mijn idee (ook al is dan negatief, ze reageren tenminste) dan het volgens mij de zeer arrogante en conservatieve kliek der geleerden, die menen het allemaal al te weten. Na 41 jaar weet ik wel zo'n beetje hoe de vork in de steel zit. Maar goed: had ik een titel voor mijn naam gehad, bijvoorbeeld professor en was ik in het universitaire milieu opgegroeid, misschien was het dan wat beter gegaan om ook een artikel in een wetenschappelijk tijdschrift te krijgen. Maar ik ben nu eenmaal uit het gewone volk voort gekomen en vanuit de hogere klasse der geleerden is me nog nooit een helpende hand toe gestoken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Als je sluitend bewijsmateriaal hebt, dan zou dit geen enkel probleem moeten zijn.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor dat die wakker worden zijn we wel 2000 jaar verder, want ze zijn even conservatief en in hun dogma's ingebakerd als de katholieke kerk. En wat bewijzen is dat weten natuurlijk alleen zij en ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee wordt meteen een nieuwe visie geblokkeerd. De atoomtheorie kan je niet met een experiment bewijzen, zoals bijvoorbeeld de oerknal evenmin: "dat zou een knal geven". Dat wil zeggen: de idee van de Oerknal berust op een verkeerde filosofie dat er een begin geweest zou moeten zijn, terwijl de waarheid eeuwig is en zo is het heelal. Het bewijs van mijn atoomtheorie berust op logica, in eenheid met de gegeven werkelijkheid. En om dat te begrijpen moet je eerst open staan voor de idee van atoomtheorie en je daarin verdiepen en pogen te begrijpen en al uitleggende komen daarmede ook meteen de vele positieve argumenten waarom het zo moet zijn en ook dat de visie van de wetenschap niet klopt. Het bewijzen komt dan het laatste en niet het eerste, want daarmede blokkeer je de hele idee ervan. Zoals jij dat ook al meteen doet, door te menen dat ik aan de eisen van de wetenschap moet voldoen, die juist niet kloppen, in plaats van je eerst in mijn atoomtheorie te verdiepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe weten we zo zeker dat er een oerknal was? (3/5) https://youtu.be/RQR-zqRaMvA Published on Oct 21, 2015 "Big Bang", zo noemde een Britse astronoom spottend het idee dat het heelal met een knal ontstaan was. Hij geloofde er helemaal niks van. Wat denk jij? Ralph Wijers zal je uitleggen waarom we zeker denken te weten dat er een oerknal geweest is. Een van zijn bewijzen kun je zelfs het beste tijdens een feestje uitleggen. Handig!
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn atoomtheorie kan ik filosofisch zeer goed bewijzen. En bovendien is de idee van een Oerknal filosofisch onjuist. Deze kan veel beter verklaard worden met mijn atoomtheorie als groeiproces vanuit een oneindige reeks van steeds hogere culturen in de microkosmos. Citaat:
Citaat:
Dit alles kan veel beter verklaard worden met mijn atoomtheorie. En ook over wat een feit is en een hypothese kunnen de meningen wel eens verschillen. Citaat:
Hoe lang heb je niet moeten leren en studeren om de wetenschap te leren kennen? Maar mijn atoomtheorie doe je natuurlijk even in 5 minuten. Dat is dan ook de mentaliteit van de wetenschap: alle belangstelling voor zichzelf, maar heel weinig of niks voor een zeer revolutionair idee. Terwijl je mij eerst wijs wilde maken dat de wetenschap niet conservatief zou zijn. Maar goed: hier komt ie dan: ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen. ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd. Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html hartelijke groeten van harriechristus |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook komt het heelal niet uit een zogenaamde Singulariteit. Verklaar dat maar eens. Waar komt die Singulariteit dan bovendien vandaan en waarom zou deze plotseling op de idee gekomen zijn te ontploffen? Het is een kindersprookje, afgekeken uit de Bijbel, alleen nu zonder God erbij, die tenminste een geestelijke verklaring suggereert, die overigens door Hegel is gegeven in zijn dialectische filosofie, te beginnen met de eenheid van Niets en Zijn (het ontstaan van het Zijn uit Niets omdat het Niets IS). Neen, zoals de waarheid eeuwig is, zo is ook het heelal eeuwig. Er is nooit een begin geweest. Er kan best zoiets als een "knal" geweest zijn, maar de idee van OER is fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uw theorie verklaart ook enkel het ei, maar niet de kip, op een andere manier dan de oerknal. Voor de oerknal theorie zijn er heel wat aanduidingen, in uw theorie is er geen enkel aanduiding.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 24 oktober 2015 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreekwoord uit de jaren '50
god schept de dag, en ons moeder de soep. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kip is de hogere wereld van de microkosmos en het ei zijn wij. Die kip is op zijn beurt uit de nog veel hogere wereld van de mini microkosmos voort gekomen, enzovoort. Citaat:
En gezien wij nu aan de ruimtevaart zijn begonnen moet die hogere wereld een ruimtevaartcultuur zijn, die wij ook zelf in de verre toekomst in de macrokosmos gaan bouwen. Aldus heeft ons heelal ook een toekomst, anders dan die van de wetenschap die onder zal gaan. Mijn atoomtheorie zit veel en veel beter in elkaar dan die van de wetenschap en kan ook veel meer verklaren dan de wetenschap kan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan met de bigbang theorie ook niet verklaren waar dat eerste ei vandaan komt, die het ei heeft gemaakt, vanwaar de bigbang is vertrokken. Er is wel een theorie van bigbangs, die elkaar opvolgen, zoals er micro en macro kosmossen zich opvolgen. Maar in beide gevallen is het eerste ei niet verklaard. Citaat:
Citaat:
Wat lost uw atoomtheorie op, wat niet kan verklaard worden door de bigbang theorie?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() God schept niet ... mensen doen dat feitelijk zelf , had uw moeder dien dag geen goesting gehad of uw vader had een ander vrouw en liet den boel in plang
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geniet er van. Zeker nu het mensje nog intact en onverminkt is. Binnenkort voorhuid of clitoris er af. Later een hand als het eens een kruimeldiefstal begaat. Misschien ook nog een voet er af. En dan het hoofd er af als het niet meer in Allah gelooft. Als de aanslag met bommengordel lukt, dan gaat alles er meteen af. Wat een gelukkige vooruitzichten. Een stralende islamitische toekomst lacht jullie toe. PS: krijg je als zwangere vrouw nog steeds je reglementair pak dagelijkse oorvijgen door de koraan voorgeschreven?
![]() |
![]() |