![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in geval de mond , cyaankali oraal toedienen ![]() in geval dringend noodgeval , knoflook oraal toedienen ![]() in geval de kont , hoge drukreiniger erin rammen ![]() in geval dringend noodgeval , moet die verhuizen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Hoe je het moet zeggen weet ik niet, waar de oorzaak ligt kan ik van hier rieken.
Waarschijnlijk amandelstenen, tandplak en een bacteriële infectie. Ik heb neig last van rokersplekken en ik ben beginnen poetsen met "Denivit". 's morgens manueel EN elektrisch, 's avonds als ik het haal enkel elektrisch. Goed spoelen en gorgelen met lysterine en na een week heb je al resultaten. Ik had recent nog veel last van rokersplekken, but all gone now. Hoe meer ge op uw tanden let, hoe minder ge rookt en hoe minder koffie je drinkt. 't kan ook zijn dat uw kennis goed poetst, maar plekskes vergeet waar bacteriën zich omvormen naar tandsteen. Ik heb zo eens een brokske vastgehad en tegen mijn neusgaten gehouden... nooit meer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Met de manuele moet ge goed schuren en met de elektrische de tandpasta zijn werk laten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En diamantpoeder in de tandpasta mengen uiteraard, extra glans. Laatst gewijzigd door zonbron : 27 oktober 2015 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Inderdaad zonbron!
En flosdraad natuurlijk. Maar flosdraad vind ik niet zo effeciënt als van die kleine borsteltjes om er tussen te gaan. Ik gebruik flosdraad meer om de bacteriën vanonder mijn tandvlees te schuren tot het eruit bloedt. In de actionshop 1 euro maar. |
![]() |
![]() |