Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2015, 19:19   #21
Peche
Banneling

Standaard

NVA en de sossen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 20:00   #22
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De autochtone bevolking is het kots-en kotsbeu dat de eerste de beste klaploper hier zomaar kan aankomen en dan nog zomaar pakken geld kan krijgen. Begrijpelijk zou ik zeggen. En bedankt sossen om dit allemaal mogelijk te maken, bedankt.

"En bedankt sossen om dit allemaal mogelijk te maken, bedankt"

Laat ons ook de NVA bedanken voor het NIET dicht draaien van de asielkraan wat zij in 2012 luidkeels uitschreeuwden ! !

"Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?"

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 20:05   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De autochtone bevolking is het kots-en kotsbeu dat de eerste de beste klaploper hier zomaar kan aankomen en dan nog zomaar pakken geld kan krijgen. Begrijpelijk zou ik zeggen. En bedankt sossen om dit allemaal mogelijk te maken, bedankt.
Ik kan daar eigenlijk ook niet meer met lachen en kotsbeu ben ik het ook al een tijdje.

Wacht maar tot ze zich helemaal een beetje goed ingeburgerd beginnen te voelen met dank (<- door Sarcasmus) aan diegenen die dat mee mogelijk gemaakt hebben) dan is het hek helemaal van de dam, dan gaat het pas vonken geven.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 oktober 2015 om 20:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 20:33   #24
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Illegalen moet men uitwijzen. Nu geeft de overheid de volgende boodschap: overtreed de wet, en je krijgt een beloning.

De overheid moet een gezonde hardheid etaleren, zo niet ontploft onze verzorgingsstaat.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 20:38   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht

Laat ons ook de NVA bedanken voor het NIET dicht draaien van de asielkraan wat zij in 2012 luidkeels uitschreeuwden ! !

"Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?"

Vertel dat maar eens aan de burgemeester van Brussel.
Volgens hem vangt men er veel te weinig op en is hij gedwongen ze in zijn park op te vangen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 21:37   #26
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Het gaat hier over mensen die ILLEGAAL hier zijn. Ze zijn dus eigenlijk strafbaar, maar genieten van gratis geneeskunde . Ze moeten in feite het land uit, maar worden niet gestraft, integendeel.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 21:43   #27
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

In één hand een bevel om het land te verlaten en in de andere hand een kaart voor gratisch medische zorg in het land geeft wel een bizarre boodschap... zowel naar de illegaal als naar de eigen bevolking toe. Zeker omdat de illegaliteit één van de criteria is om die kaart te verkrijgen. De logica is ver zoek.
Oud 30 oktober 2015, 21:45   #28
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Het gaat hier over mensen die ILLEGAAL hier zijn. Ze zijn dus eigenlijk strafbaar, maar genieten van gratis geneeskunde . Ze moeten in feite het land uit, maar worden niet gestraft, integendeel.
Dus gaat het over mensen die hier in principe NIET zijn.
Hoe die op iets recht hebben is inderdaad onbegrijpelijk.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 21:50   #29
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik kan daar eigenlijk ook niet meer met lachen en kotsbeu ben ik het ook al een tijdje.

Wacht maar tot ze zich helemaal een beetje goed ingeburgerd beginnen te voelen met dank (<- door Sarcasmus) aan diegenen die dat mee mogelijk gemaakt hebben) dan is het hek helemaal van de dam, dan gaat het pas vonken geven.
Ga eens na wie dit mogelijk heeft gemaakt: de sossen. En verwacht niet dat de Walen staan springen om dit soort schandaligheden af te schaffen want die leven zelf van solidariteit. En zo gaat het zijn gangetje in België de dag van vandaag, we leven nog altijd met de desastreuze gevolgen van het sossenbeleid.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2015, 03:35   #30
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Ik lees o.a.:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ocmwgent.be
Een maatschappelijk werker gaat na of u voldoet aan de volgende voorwaarden:
•U verblijft onwettig in België (bijvoorbeeld asielzoekers die uitgeprocedeerd zijn, clandestiene vreemdelingen).
•U woont en verblijft in Gent.
http://www.ocmwgent.be/Medische-kaart-illegalen.html
Asjemenou , krijg nou wat , zijn die nou helemaal een haartje betoeterd ????

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2015, 05:17   #31
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:

NVA won federaal en Europees. Niet 1 ging tegen Merkel en Verhofstadt in. Of ik heb het gemist. 2500 mensen door de NVA geplaatst met oog op integratie. Gluurders lopen alweer op vrije voet in een Open asiel waar ex jihad strijders huizen en economische vluchtelingen.
Eind 2016 zal dat wellicht verdriedubbeld zijn. Dan gezinshereniging en kinderen die Men hier maakte en meteen Belg zijn daarbij.

Zie ZE wanhopig wijzen naar de sossen en energiedebat. Alsof we het niet zouden zien of doorhebben.
Oud 31 oktober 2015, 05:54   #32
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Is ons perceptie over een "illegale" wel altijd correct?
Dat het in die link over illegalen gaat is wel duidelijk nu. Maar is ons perceptie wel ge-fine-tuned met de realiteit ervan?
Een oprechte vraag.

Ik denk dat wij allemaal nog de beelden van die (radicaal zotte) mannen op ons netvlies hebben. Ik lijd daar ook aan.
Maar medische zorg een ander weigeren omdat je er zelf voor moet betalen vind ik wel een beetje erg.
Wel ben ik van mening dat illegalen verzameld moeten worden en via een bus naar een veilig kamp over de grens gebracht moeten worden.
Wij hebben richtlijnen en regels, teveel hebben dit bewust aan hun laars gelapt. Deze plaatsen en integreren is een pertinent verkeerd signaal naartoe de wereld.

Europa heeft miljarden vrijgemaakt en opgestuurd naar kampen aldaar, laten we ze nu tot daar terugbrengen.
Oud 31 oktober 2015, 07:20   #33
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Is ons perceptie over een "illegale" wel altijd correct?
Dat het in die link over illegalen gaat is wel duidelijk nu. Maar is ons perceptie wel ge-fine-tuned met de realiteit ervan?
Een oprechte vraag.

Ik denk dat wij allemaal nog de beelden van die (radicaal zotte) mannen op ons netvlies hebben. Ik lijd daar ook aan.
Maar medische zorg een ander weigeren omdat je er zelf voor moet betalen vind ik wel een beetje erg.
Wel ben ik van mening dat illegalen verzameld moeten worden en via een bus naar een veilig kamp over de grens gebracht moeten worden.
Wij hebben richtlijnen en regels, teveel hebben dit bewust aan hun laars gelapt. Deze plaatsen en integreren is een pertinent verkeerd signaal naartoe de wereld.

Europa heeft miljarden vrijgemaakt en opgestuurd naar kampen aldaar, laten we ze nu tot daar terugbrengen.

Dit is een oprechte vraagstelling van iemand die twijfelt... waarschijnlijk zeer representatief voor de zwijgende meerderheid.

Maar nog steeds blijft het daarbij...

VANWEGE EEN SIMPELE REDEN: DE BELG VREEST DE EIGEN OVERHEID NOG MEER DAN DE ILLEGALE IMMIGRANTEN.

Nuff Said!

Enjoy!

zb
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2015, 08:00   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga eens na wie dit mogelijk heeft gemaakt: de sossen. En verwacht niet dat de Walen staan springen om dit soort schandaligheden af te schaffen want die leven zelf van solidariteit. En zo gaat het zijn gangetje in België de dag van vandaag, we leven nog altijd met de desastreuze gevolgen van het sossenbeleid.
Ik wist dat maar durfde het niet te schrijven want het eigenaardige van de zaak is dat ik dan 'zonder enige aanwijsbare aanleiding' spontaan begin te braken.
Oud 31 oktober 2015, 08:49   #35
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dit is een oprechte vraagstelling van iemand die twijfelt... waarschijnlijk zeer representatief voor de zwijgende meerderheid.

Maar nog steeds blijft het daarbij...

VANWEGE EEN SIMPELE REDEN: DE BELG VREEST DE EIGEN OVERHEID NOG MEER DAN DE ILLEGALE IMMIGRANTEN.

Nuff Said!

Enjoy!

zb
Wel inderdaad, De overheid durft niet streng optreden tegen asielzoekers wegens angst.
En als wij optreden worden we gemuilkorfd of getekend voor het leven.

We moeten gewoon zorgen dat we eerst onze eigen sociale zekerheid verbeteren alvorens mensen te integreren. Onze bejaardenhuizen meer middelen geven en scholen kans geven tot vernieuwen.
Weet je nog die artikels dat kinderen de jas moesten aanhouden tijdens de winter in de klas?

We moeten in feite stoppen met wijzen naar de illeganezen en pertinent ons stuk van de koek vragen. Malcolm X style?
Oud 31 oktober 2015, 08:55   #36
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
NVA won federaal en Europees. Niet 1 ging tegen Merkel en Verhofstadt in. Of ik heb het gemist. 2500 mensen door de NVA geplaatst met oog op integratie. Gluurders lopen alweer op vrije voet in een Open asiel waar ex jihad strijders huizen en economische vluchtelingen.
Eind 2016 zal dat wellicht verdriedubbeld zijn. Dan gezinshereniging en kinderen die Men hier maakte en meteen Belg zijn daarbij.

Zie ZE wanhopig wijzen naar de sossen en energiedebat. Alsof we het niet zouden zien of doorhebben.

Een kleine maar niet onbelangrijke verduidelijking !
Volgens "de afspraak" zullen het tegen het einde van 2015 ongeveer 35000 zijn. En dat voor een partij die in 2012 schreeuwde om de asielkraan dicht te draaien.

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 31 oktober 2015 om 08:57.
Oud 31 oktober 2015, 08:58   #37
Peche
Banneling

Standaard

Voor BE alleen????? Jawadde, dan weten ze niet waar ze voor staan
We do not forget, we do not forgive!
Oud 31 oktober 2015, 09:00   #38
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Een kleine maar niet onbelangrijke verduidelijking !
Volgens "de afspraak" zullen het tegen het einde van 2015 ongeveer 35000 zijn. En dat voor een partij die in 2012 schreeuwde om de asielkraan dicht te draaien.
Die gingen hervormen en kijkt bij god wat ze hervormd hebben;
Eigen hachje safe, waarschijnlijk nog dikke opslag.
En niets op asielbeleid hervormd, terwijl een iemand zo slim als Dewever dit toch jaren geleden had moeten zien aankomen????!!!!
Oud 31 oktober 2015, 09:15   #39
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor BE alleen????? Jawadde, dan weten ze niet waar ze voor staan
We do not forget, we do not forgive!
20-08-15
2015 wordt een recordjaar voor de vluchtelingen in ons land, met naar schatting ruim 28.000 nieuwe aanvragen, zo bericht Het Laatste Nieuws. Minstens de helft van hen zal worden erkend, en dat is een record. Eind dit jaar zal ons land hierdoor 80.000 erkende vluchtelingen tellen. Stuk voor stuk mensen die sinds 1998 groen licht en steun kregen om hier te blijven.

Sinds de asielcrisis een nieuw hoogtepunt bereikte, krijgen organisaties in het veld veel vragen van particulieren om asielzoekers thuis op te vangen. Maar dat blijkt niet zomaar te mogen. "Wij vinden het geen goed idee", reageert Fedasil.

Vandaag krijgt minstens de helft van alle aanvragers na drie maanden de 'vluchtelingenstatus'. Vijf jaar geleden was dat nog maar 21,5 procent.

http://www.demorgen.be/binnenland/ei...kend-b8433e57/

Gisteren, tijdens "de afspraak" was er al spraken van 35000 asielzoekers tegen eind 2015, en.....dat kan nog oplopen !
Oud 31 oktober 2015, 09:19   #40
Peche
Banneling

Standaard

Wel, ik weet niet meer zo goed wat ermee te doen eerlijk gezegd.
There is no way in between, pffff, WHY NOW WHY ME!!!!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be