![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Elio heeft niks te koeken. De franstaligen gaan in heel zware financiële problemen komen door al de bevoegdheden die ze erbij hebben gekregen.
Iedereen die de politiek volgt weet dat. Het komt niet in de media zoals de vlaamse begroting maar er zijn zware problemen op komst de volgende jaren voor hun. Ze gaan dus geld nodig hebben en na 2019 gaat het geen Verhofstadt of Dehaene zijn aan wie ze geld gaan moeten vragen maar aan Bart De Wever. Laat Elio nog maar wat stoer doen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() http://trends.knack.be/economie/bele...on-621897.html Vroeg of laat gaat Vlaanderen, eindelijk, vrij zijn. Allé we worden al bekeken als een aparte natie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat velen nog de sossen in de regering willen de komende 20 jaar ![]() Edit: Ik vloek ook echt op die belastingen ... . Als ik alles tel zit ik al aan een 600 euro dat ik meer betaal aan water, elek en andere zaken. Het zat eraan te komen ... het geld is gewoon op. Laatst gewijzigd door Yarisken : 3 november 2015 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de vorige financieringswet was een wurggreep rond Bfed. met de zesde staatshervorming is Bfed kerngezond gemaakt, de wurggreep ligt rond de regio's (behalve Brussel) en Eurostat zorgt er wel voor dat Vlaanderen de tekorten van Wallonie moet afdekken met besparingen en blokkeren van fondsen voorzien voor infrastructuurwerken en boscompensatie e.d. ... Wallonië zit onder deze EU in een zetel. BDW heeft altijd gesteld dat de PS zou regionaliseren indien niet in Bfed ... dit klopt (ondanks wat DiRupo hier schrijft, het tegendeel is waar) maar wat BDW niet heeft vermeld, is de andere kant van de medaille : N-VA is veel sneller Belgisch gerecupereerd dan dat de PS ooit regionaal gereorienteerd zal worden. ook dit zorgt ervoor dat PS zich geen zorgen moet maken om België en kan bluffen. |
|
![]() |
![]() |