![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Euhm... ik begrijp het niet. Ik had die posts getypt naar aanleiding van degene daarboven maar blijkbaar is die verdwenen...?! ![]() __________________ Laatst gewijzigd door doornroosje : 22 oktober 2004 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() prachtig geformuleerd en recht in de roos, de belastingen daar werken wij uiteraard voor
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() je bent er pal op stijn inderdaad, die vreemdelingen bezorgen ons alleen veel last,
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zei dan ook niet dat ik blij was om het feit dat er zoveel vreemdelingen zitten !
Ben eerder van mening dat we er niet echt iets aan kunnen doen ! De gemiddelde politieker schijt in z'n broek bij het idee alleen al ... Dus moeten we iets anders vinden ... samenleven lukt al tamelijk (we maken elkaar al dood en ongelukkig) dus dat is geen probleem ... Nu enkel nog een gulden middenweg vinden voor sommige problemen als godsdienst en cultuur (waarom steeds gemengd met politiek ?) Grtzz ,een fiere vlaming |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
8 : goed opletten op de vervaldatums hier ! Regelmatig liggen er vervallen etenswaren te koop in deze door kleurlingen uitgebaatte nachtwinkels. Laatst gewijzigd door Fall X : 22 oktober 2004 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() hulp een invasie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Out of Africa" "Tintin au congo" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hoe komt het dat ik vreemden nooit geen deftig werk zie doen? of toch procentueel veel minder als vlamingen. - ik kom in veel bedrijven en ik kan je verzekeren dat er bijna bv nooit aziatische vrouwen werken, of mannen daarentegen, kom je echter in een rosse buurt dan stikt het er van de aziatische vrouwen, mooi om te zien natuurlijk, maar geef toe, toch minderwaardig. - tweedehands autozaken, wie handelt er daar welig in? vreemden, polen, bulgaren, albanezen etc, als er nu 1 louche beroep is het toch wel dat zeker? - sexshops open houden, da zijn altijd bruine mannen - buitensmijters in krapuleuze discotheken, idem. allez, al die vreemden doen jobjes waar ze veel geld mee trachten te verdienen zonder een vinger te hoeven uitsteken.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er minderwaardig aan een hoer van Aziatische origine? Alle sex-shophouders zijn zwarte mannen? Alle buitenwippers zijn zwarte mannen? ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Mensen een schuldgevoel geven, daar ben je goed in als linkse multikul-adept. ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|