![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detail tekst: Citaat:
Ik heb er geen boodschap aan, dus hoef ik niet gevolgd te worden door hun diensten. Dat FB die mensen die er op inloggen of er op ingeschreven zijn 'achtervolgen' dat is mijn probleem niet daar dat die mensen hun eigen keuze is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2015 om 09:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik feesboek niet en ik twitter evenmin. Als je iemand iets wilt zeggen of schrijven zijn er toch andere internetmogelijkheden. Je kunt toch Skypen of mailen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om daar even op te reageren, toch nog even dit ...
Overheid vraagt Facebook vaker om gebruikersdata En niet alleen bij onze Nooderburen dacht ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een test PC 'Ghostery' eens opgezet. Ik kende het al van vroeger maar daar ik eens gelezen had dat die uw gegevens ook naar derden doorsturen 'wipte' ik het er terug af.
![]() Die gaf gelijk twee trackers weer op Forum dezes: FaceBook Social Plugins ... Google Adsense ... Ghostery
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst nog tegengekomen op een PC ...
Http://match.adsrvr.org/track/cmf/generic?ttd_pid=facebook (niet klikken de link!!) Even verder zoeken leerde dat het ging om een pfishing website die in staat voor identiteitsdiefstal/financieel verlies ... Zo zie je maar weer, dat smoelenboek toch ![]() Opletten is de boodschap! p.s. Staat geen FB op, op die bewuste PC, moet met wat anders meegekomen zijn dus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 november 2015 om 06:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens, ook Google volgt mensen middels AdSense dat bijna de hele advertentiemarkt op het internet in handen heeft. Ik ben benieuwd wat voor gevolgen dit zal hebben voor hen. Want als je Facebook veroordeeld zou je Google eigenlijk ook moeten veroordelen. Wat Facebook doet is immers niet anders dan wat Google doet. Laatst gewijzigd door rub1615 : 16 november 2015 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door rub1615 : 16 november 2015 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze in bepaalde gevallen al eens opgemerkt (niet FB, dat andere ding) in de adresbalk met 'automatisch aanvullen'? (wel IE geen idee bij andere browsers
![]() https://platform.twitter.com/jot.html (<- NIET klikken!!!) Best raar want ik hou met dat soort van diensten allemaal niet bezig, NIET FB, NIET Twitter, NIET Skype, geen WiFi of andere rommel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
![]() Hier komt het alvast op géén enkele PC op met alle respect voor die mensen die het wel willen gebruiken maar ik blijf er ook bij: als ik van hun diensten geen gebruik wil maken hoeven ze mij niets op te dringen (lees: te achtervolgen) ook niet punt Snel de vraag 'Heeft u wat te verbergen misschien?' even uitvegen met de 'wijze' woorden: Nee hoor maar ik heb aan FB, Twitter, Skype en andere geen boodschap. ![]()
|||
![]() |
![]() |